Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De aflevering kan je al uitschrijven inderdaad. Minstens een verslaafde aan het woord, wat beelden van online gokken en wat sturende vragen richting de aanbieders (die niet gaan antwoorden). Hup aflevering is weer gemaakt.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Op 31-3-2025 om 14:27 zei MrMahowney82:

Ik nu ook de optie om te tekenen voor gemandateerde claim. Kosten 36% van terugbetaalde verlies.

Natuurlijk twijfel om nu te tekenen of misschien beter afwachten. 

Tips altijd welkom.

Welke site ? 

Geplaatst
On 3/31/2025 at 2:27 PM, MrMahowney82 said:

Ik nu ook de optie om te tekenen voor gemandateerde claim. Kosten 36% van terugbetaalde verlies.

Natuurlijk twijfel om nu te tekenen of misschien beter afwachten. 

Tips altijd welkom.

Ik zou dit laten afhangen van hoeveel geld het is en hoe erg je het nodig hebt. Als je redelijk in de olie zit en met de claim een gokje kan wagen (haha)  zou ik wachten en mogelijk zelf iets beginnen. Als het om grote bedragen gaat die je niet kan missen zorgt het waarschijnlijk voor heel wat rust om voor de gemandateerde claim te kiezen. 

Geplaatst
21 uur geleden zei MrMahowney82:

Pokerstars. Nu net na een dagje twijfelen toch maar gewoon getekend.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Wel redelijk dat pokerstars dit doet, alle andere sites doen namelijk helemaal niks 🫣

Geplaatst
10 uur geleden zei 50-50:

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Wel redelijk dat pokerstars dit doet, alle andere sites doen namelijk helemaal niks 🫣

Mis ik even wat Pokerstars dan doet? Ik dacht dat dit betekend dat hij zich aansluit bij een claim tegen pokerstars van verschillende spelers?  Maar ik ken de juridsche termen verder niet.

Geplaatst
Op 2-4-2025 om 00:32 zei MrMahowney82:

Pokerstars. Nu net na een dagje twijfelen toch maar gewoon getekend.

Ik ben wel nieuwsgierig hoe dit contract eruit ziet. Lifetime ban voor online en live pokerstars deelname bijvoorbeeld?

Geplaatst
1 uur geleden zei MrBlue:

Ik ben wel nieuwsgierig hoe dit contract eruit ziet. Lifetime ban voor online en live pokerstars deelname bijvoorbeeld?

Dat je niet mag spreken over de getroffen vaststellingsovereenkomst. Nu niet, morgen niet, nooit. Niet over praten met familie, niet online, nergens. O.a. een boeteclausule van € 30.000 wordt opgenomen in de vaststellingsovereenkomst, en je moet tekenen voor finale kwijting.

Geen lifetime ban, ze willen dat je het nog een kee doet natuurlijk 😉

Aangevuld met nog meer dreigementen voor als je wel praat over de inhoud van de overeenkomst.

M.a.w. bij hun nooit meer klagen of aankloppen, alle leed is afgekocht.

Ik hoop dat iedereen hier boven wel ziet dat pokerstars hier niks aangeboden heeft, er is dus ook niks redelijk aan te noemen. Ik zie alleen een aanbod van een procesfinancier met GIGA courtage, geen aanbod van PokerStars.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.