Spring naar bijdragen

Voorspelling Lucky Day zondag 16-04 2023


mark009

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een Deep Learning neuraal netwerk geprogrammeerd dat de volgende Lucky Day nummers voor bijna 90% kan voorspellen.

Ik ben hier al n jaar mee bezig en ben tot nu toe blij met het resultaat.

De nummers voor zondag, 16-04-2023 zijn:

 

[ 1  6  9 16 21 24 26 31 36 41 45 52 53 59 62 65 66 71 75 76]

2e draai:

[ 4 14 18 23 30 32 35 38 41 44 47 51 55 57 61 65 68 71 74 76]

Maaaar;

In bovenstaande nummers, ben ik er zeker van dat er minstens winnende 9 nummers tussen zitten, het is de vraag nu: Hoe kies ik deze 9 nummers?

Nou, dat is aan jou en jouw geluk!

Nu hoef je iig niet te kiezen tussen 1 tot en met 80.

Veel geluk!

mvg

bewerkt door mark009 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jouw bijdrage @mark009. Ik heb jouw post aangepast, omdat je leden hier oproept om prive met jou in contact te komen. Dit riekt naar een scam.

Vertel eens: hoe werkt dat zo'n deep learning neuraal netwerk? Tekst van jou lijkt overigens gekopieerd te zijn vanuit ChatGPT. Ik ben benieuwd! Daarnaast: waarom zou je hier jouw geheimen delen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo TheGallant,

Dat klopt, ik wilde mijn text in goed Nederlands hier posten, vandaar dat ik Chatgpt vroeg om mijn text te corrigeren, daar ik snel typ en soms fouten maak in mijn text.

ik ben een data scientist van beroep en vind het leuk om complexe problemen op te lossen.

Ik heb hier een alleen voorspelling gepost voor vandaag, ik heb er geen geld voor gevraagd. Indien er mensen zijn die ook voor andere lotto's een voorspelling wilden, dan konden ze dat vragen.

Het doel van deep learning is machine learning dichterbij kunstmatige intelligentie (AI) te brengen. 
Kunstmatige intelligentie zijn systemen die zelflerend zijn en uiteindelijk zorgen dat de computer iets kan uitvoeren wat we de computer voorheen nog niet kon. 
Met kunstmatige intelligentie kunnen machines, software en apparaten zelfstandig problemen oplossen door het imiteren van het denkvermogen van de mens.
 

Ik heb data verzameld vanaf 2017 tot en met nu en dit ingevoerd in mijn Model.

Uit dit model komt dan een nummer uit, ik vind het dan spannend om te kijken hoeveel er goed zijn.

Een geheim heb ik nog niet gedeeld, iedereen kan een neuraal netwerk bouwen, als je er de tijd voor neemt en goed bent in wiskunde.

 

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn model is sinds 2 dagen klaar en er moeten nog wat aanpassingen gedaan worden.

Op dit moment is het zo: Er komen 20 nummers uit, uit deze 20 nummers zitten er minimaal 5 correcte nummers tussen, maximaal 9.

Het is nu de volgende uitdaging om zoveel mogelijk correcte nummers te verkrijgen.

(Dit kan alleen maar door : 1: meer data invoeren en 2: het model beter te trainen)

Daarnaast is het uitzoeken wat de beste strategie is: Speel je met 3 nummers, 8, of meer:  vanavond ga ik kijken wat de uitkomst is en daarop verder bouwen.

 

Om terug te komen op jouw vraag: De enige rijkdom wat ik tot nu toe heb vergaard is kennis omtrent dit onderwerp.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei TheGallant:

Jij als data scientist zou toch ook moeten weten dat die getallen random getrokken worden? Of is dit volgens jou niet zo…

Ik ben niet thuis in loterijen. Heb je prijs bij 5 getallen goed? Je geeft af dat het gegarandeerd is. Krijg ik mijn geld terug als het niet zo is?

Je kan ook met 3 nummers spelen, kun je max 720 euro winnen volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen idee hoe je het berekend, maar heb zelf even een paar keer 20 random getallen gegeneerd en die met elkaar en de bovengenoemde getallen vergeleken, heb 6 keer getest en kwam niet verder dan 6  (uit mijn steekproef kwam 2 x 3, 2 x 4 en 2 x 6 goed) we zullen het zien van avond. 

dus als het er echt 9 zijn is als best wel veel, we zullen het zien van avond

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is er wat er het model komt:

Epoch 1722/3000
4/4 - 0s - loss: 0.0091 - accuracy: 0.9073 - 92ms/epoch - 23ms/step

Nogmaals, op dit moment zijn er van de 20 voorspelde nummers er minimaal 5 goed en maximaal kunnen het er 9 zijn, vandaar dat dit model beter getrained moet worden.

(Meer data, meer Neuronen etc.)

Ikzelf ben ook benieuwd, want dan weet ik dat ik op de juiste weg zit.

20 uit 20 zal het denk ik nooit worden, maar wel 10 tot 12 uit 20, of ik moet een super computer bezitten, met meer rekenkracht, ik heb nu een GPU T4 x2

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik het systeem met 5000 epochs draai, dan komen er 5 correcte nummers uit.

Wanneer ik het met 10000 epochs draai, dan komen er 9 correcte nummers uit.

(In machine learning verwijst een epoch naar een enkele keer dat het gehele trainingsdataset door het neuraal netwerk wordt verwerkt tijdens het trainingsproces. Tijdens een epoch verwerkt het neurale netwerk de trainingsdata in batches, werkt de modelparameters (gewichten en biases) bij en evalueert de loss functie om te bepalen hoe goed het model presteert.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei mark009:

Wanneer het model consistent 6 of 7 nummers, in dit geval "goed" heeft, dan denk ik dat het de moeite waard is om iig met 5 of 6 nummers te spelen.

Waarom denk je dit? Heb je überhaupt vooraf uitgerekend wat de kans is dat een random number generator dit voor elkaar krijgt? Zo ja, wat is die kans?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.