Spring naar bijdragen

Voorspelling Lucky Day zondag 16-04 2023


mark009

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei DeValsspeler:

Maar jouw model kiest 20 nummers, dus die kan er 20 goed hebben. De kansen die ik gaf waren de kansen als jouw model random nummers zou genereren.

 

Ik heb je gegeven formule even gebruikt om de verwachtingswaarde te berekenen als je 5 getallen kiest. Als eerste als je gewoon zelf 5 getallen uit de 80 kiest:

Zelfkiezen.png.90e3ee0e8e8502e6e1f10327e5ef62dd.png

Gemiddeld krijg je 62% van je inleg terug (ik heb hier voor het gemak even gekozen dat het gratis lot hetzelfde is als je inleg terug). Dat is natuurlijk een dramatische RTP, dus je model moet echt wel heel goed zijn wil je dit goed maken.

Vervolgens heb ik hetzelfde gedaan voor het geval je model exact 6 goede cijfers op 20 geeft en je er daar 5 van kiest:

Kiezennamodel.png.78e739ba4c9438a80db1eba66ace7c8c.png

Dan krijg je gemiddeld maar 55% van je inleg terug. Dat is dus nog slechter dan gewoon zelf kiezen.

Bij een model met 7 goed, gaat het al wel een stuk beter, maar is je RTP (94%) nog steeds minder dan de gemiddelde online gokkast:

Modelmet7goed.png.59f844e71ab6b2067e84e4f20306443e.png

Een random model zou in bijna 93% van de gevallen maximaal 7 goede nummers bij zijn gekozen 20 hebben. Ik ben erg benieuwd in hoeverre jouw model dat beter zou kunnen. Ben overigens ook benieuwd waarom je denkt dat het überhaupt mogelijk is om zoiets te maken terwijl je zelf al aan geeft heel veel variabelen en fysieke data te missen. Je moet het dus echt hebben van de voorgaande uitslagen en laten we eerlijk zijn, ook al heb je vanaf 2017 elke dag de uitslag, dat zijn nog geen 2500 datapunten. Nogal weinig als je het vergelijkt met het totaal aantal mogelijkheden.

Ik zou gewoon wat random nummers met je eigen nummers mixen en met een beetje geluk kom je een eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Maar jouw model kiest 20 nummers, dus die kan er 20 goed hebben. De kansen die ik gaf waren de kansen als jouw model random nummers zou genereren.

 

Ik heb je gegeven formule even gebruikt om de verwachtingswaarde te berekenen als je 5 getallen kiest. Als eerste als je gewoon zelf 5 getallen uit de 80 kiest:

Zelfkiezen.png.90e3ee0e8e8502e6e1f10327e5ef62dd.png

Gemiddeld krijg je 62% van je inleg terug (ik heb hier voor het gemak even gekozen dat het gratis lot hetzelfde is als je inleg terug). Dat is natuurlijk een dramatische RTP, dus je model moet echt wel heel goed zijn wil je dit goed maken.

Vervolgens heb ik hetzelfde gedaan voor het geval je model exact 6 goede cijfers op 20 geeft en je er daar 5 van kiest:

Kiezennamodel.png.78e739ba4c9438a80db1eba66ace7c8c.png

Dan krijg je gemiddeld maar 55% van je inleg terug. Dat is dus nog slechter dan gewoon zelf kiezen.

Bij een model met 7 goed, gaat het al wel een stuk beter, maar is je RTP (94%) nog steeds minder dan de gemiddelde online gokkast:

Modelmet7goed.png.59f844e71ab6b2067e84e4f20306443e.png

Een random model zou in bijna 93% van de gevallen maximaal 7 goede nummers bij zijn gekozen 20 hebben. Ik ben erg benieuwd in hoeverre jouw model dat beter zou kunnen. Ben overigens ook benieuwd waarom je denkt dat het überhaupt mogelijk is om zoiets te maken terwijl je zelf al aan geeft heel veel variabelen en fysieke data te missen. Je moet het dus echt hebben van de voorgaande uitslagen en laten we eerlijk zijn, ook al heb je vanaf 2017 elke dag de uitslag, dat zijn nog geen 2500 datapunten. Nogal weinig als je het vergelijkt met het totaal aantal mogelijkheden.

Nogmaals, mij ging het erom, om zo dicht bij de uitslag te komen. 

ik had vorig jaar de film Jerry & Marge Go Large gekeken, en dacht bij mezelf, zou dit in Nederland ook zo zijn, is een lotto spel eigenlijk wel eerlijk, zoals er wordt beweerd.

Dit model is gewoon een soort houvast, en je moet het met een korrel zout nemen, en niet blind vertrouwen erop, dit geldt uiteraard ook voor een random generator.

Ik heb zelf een keer geprobeerd om zoveel mogelijk te raden, ik kwam niet hoger dan 2 nummers.

😄

 

 

bewerkt door mark009 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu alle winnende nummers van Lucky Day gevonden, dus vanaf 1993 tot en met gisteren en heb dit ingevoerd in het model.

Maar dit is de eerste output na 1 draai;  

[ 2  4  8 12 15 18 21 27 29 33 40 42 46 51 53 57 67 69 73 78]

Ik ga nu het model 4x draaien (duurt 4 uur!), om te kijken wat het resultaat zal zijn. Nadat ik de output heb, zal ik het hier posten.

Na 4x simuleren:

[ 1  4 10 11 17 21 24 27 33 36 38 40 43 46 52 58 60 66 72 78]  en:
[ 1  6  9 13 16 18 21 26 31 38 40 43 47 54 58 64 69 72 73 77]

 

Ben benieuwd.

😎

bewerkt door mark009 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de uitslag 

image.png.bc4b07f9d5db0c99b334269bfda77b00.png

 

deze kreeg kwam mark met in totaal 5 voorspellingen, alles maar even in excel geplakt en geknipt was wat makkelijker te controleren zo:

de vlasspeler had 5 en 4 goed

mark 2 x 3 ... 1 x 4 en 2 x 5 

dat maakt de "winnaar" van deze ronde toch wel de valsspeler, en dat maakt voor mij het wel duidelijk de voorspellingen van mark zijn niet beter dan de random voorspellingen van de valsspeler.....

en hiermee is het ook de laatste keer dan ik de getallen hebt gecontroleerd ik geloof het verder wel 

bewerkt door retep32 (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Satellite Boy:

Ik ga het ook doen, voorspelling plaatsen , maar dan voor Eurojackpot

Voorspelling voor de trekking van 9 mei 2023:

[ 1 3 4 6 9] bijkomende [ 1 8 ]

Tweede draai : [ 1 3 4 6 18] bijkomende [1 9]

Ik doe ook een voorspelling hij valt in het Oosten van Nederland in een Poulespel met 30 Winnaars😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.