Spring naar bijdragen

Meld je aan op OneTime en WIN!

TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 7-12-2017 om 19:36 zei TheGreatOne:

Vandaag staat de totale teller op 1111 (prachtig getal)

Van de lijst af zijn @LuckySeven @delyver @maris @Vondert @menoxie

nog 16 actief van de 100. Met een beetje mazzel kom ik hier nog goedkoop weg ermee ;-)

Je hebt gelijk @TheGreatOne ik ben te lang afwezig geweest......maar probeer mijn leven te beteren... ;-) 

Op 7-12-2017 om 19:36 zei TheGreatOne:

Schermafbeelding 2017-12-07 om 19.32.42.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 maanden later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Op 17-5-2015 om 12:44 zei TheGreatOne:
Jazeker Esther. Als je een mailtje stuurt aan @thegreatone op [email protected] met je gegevens zal hij je een ingestraald kraslot thuis sturen en een persoonlijk bericht :)

En niet alleen een ingestraald lot, ook een foto van mijn privé kantoor in Las Vegas en als OT t.z.t. naar de beurs gaat mag je gratis mee naar Las Vegas :-)

Lukt het al een beetje met de beursgang. Ik ben wel weer toe aan Vegas ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 maanden later...
1 uur geleden zei Hillichance:

Jaloers op jullie gezamenlijke trips! Hoe doen jullie dat met de kids? Mijn vriendin is nog maagd (op Vegas-gebied), maar wil graag ontmaagd worden... De praktische uitvoering in NL zorgt voor wat uitdagingen met nog 4 opa’s en oma’s die allen werken!

IPV hotel....huisje huren groot genoeg voor meerdere personen of gezinnen....... het is een optie 🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Hillichance:

Jaloers op jullie gezamenlijke trips! Hoe doen jullie dat met de kids? Mijn vriendin is nog maagd (op Vegas-gebied), maar wil graag ontmaagd worden... De praktische uitvoering in NL zorgt voor wat uitdagingen met nog 4 opa’s en oma’s die allen werken!

We proberen samen naar LV te gaan in schoolvakanties en dan gaan de kids naar de opa en oma's. We hebben het geluk dat een oma niet meer werkt en de andere opa ook met pensioen is. 

Bij ons is het ook plannen, omdat de familie niet in de buurt woont. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 jaar later...
  • 1 jaar later...
Op 22-10-2019 om 21:47 zei Gertjan_De_Meern:

Nog steeds 12? 😬😀😇

Je bent nog de enige @Gertjan_De_Meern die regelmatig post (op @DeValsspeler na) maar dit gaat al lekker mee. 

April 2022 mag je met ons mee, gratis vlucht en hotel met de andere Onetimers die opdracht 10 goed uitvoeren!

Onetime gaat dan wel niet naar de beurs maar het is wel feest 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Je bent nog de enige @Gertjan_De_Meern die regelmatig post (op @DeValsspeler na) maar dit gaat al lekker mee. 

April 2022 mag je met ons mee, gratis vlucht en hotel met de andere Onetimers die opdracht 10 goed uitvoeren!

Onetime gaat dan wel niet naar de beurs maar het is wel feest 🙂

Whoehoe, dank! 

zet me maar in de Vegas appgroep 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei TheGreatOne:

@Dooker kan jij dit regelen? 

GJ je komt sowieso naar Zuidlaren voor onze pre Vegas informatie dag en kan je alle deelnemers zien en ruiken en maken we er een klein feestje van begin 2022.

Gezellig, zal er zeker zijn. Ben er ook over 2 weken bij de boekpresentatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.