Spring naar bijdragen

Meld je aan op OneTime en WIN!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Mijn adres staat wel in je tomtom Great One, maar heb het je even gestuurd hoor :D

Ja in mijn oude auto en dan nog verdwalen daar :-) Adres ontvangen en komt woensdag naar je toe met een speciale koerier. En je speelt mee met de "free trip" naar Las Vegas als we op de Pink Sheets stock exchange @CashCow genoteerd staan :-)

Nog 29 mensen die zich kunnen kwalificeren hiervoor en deze krijgen ook een enveloppe thuis gestuurd met hopelijk die ene OneTimer erin. Mensen die mij nog niet gemaild hebben hierover kunnen dat nog even doen als ze dat willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

74 mensen hebben zich aangemeld en veel hebben al hun adres doorgegeven en sommige al de verrassing ontvangen. Nog niet gedaan, mail mij dan even. Nog 26 aanmelders te gaan en die maken dan ook uiteindelijk kans om op een speciale afgehuurde verdieping van een 5 sterren hotel te verblijven als OneTime gaat doen wat op onze bucketlist staat :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.