Spring naar bijdragen

Meld je aan op OneTime en WIN!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Oeh word zelfs 19 augustus 19, dubbel 19. Volgende keer roulette dus 19! Mooi cadeau @thegreatone ik stuur je een berichtje!

@Bon Sjans bedankt voor de tag had geen melding gekregen van een nieuw bericht!

@Lantec . Je kan ook besluiten de 19 NIET te spelen . Alle andere 36 nummers wel ! Elke keer dat 19 niet komt , win je dan een stukje !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeh word zelfs 19 augustus 19, dubbel 19. Volgende keer roulette dus 19! Mooi cadeau @thegreatone ik stuur je een berichtje!

@Bon Sjans bedankt voor de tag had geen melding gekregen van een nieuw bericht!

@Lantec . Je kan ook besluiten de 19 NIET te spelen . Alle andere 36 nummers wel ! Elke keer dat 19 niet komt , win je dan een stukje !

Dan heb je je inleg terug. Geen winst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

De belofte voor de eerste 100 actieve leden die actief zijn tot en met dat we naar de beurs gaan nemen we mee naar Las Vegas staat uiteraard nog steeds. We zijn nu 18 maanden verder en zocht even uit welke leden vanuit het eerste uur nog actief zijn (inloggen en regelmatig posten op het forum)

De actieve forum leden die nog in de race zijn:

@FiftyFifty

@TheGreatOne

@JackPot

@LasVegasNic

@Reno

@The_Special_One

@GuusGeluk

@Sinister6

@Remco86

@Gebruiker

@Tracasse

@SubAqua

@Maurice

@menoxie

@DeValsspeler

@pjong

@SmartAce

@VegasHighRoller

@Gertjan_De_Meern

@TheGallant

@nikie

@Vondert

@delyver + @maris

@Boelie

@Goodfellas

@Esther

@fox81

@LuckySeven (bofkont je was nummer 99 ;-) )

 

 

Volgend jaar maak ik weer een postje om te kijken wat de situatie dan is. Ik bedacht met dit vandaag omdat Pokerstars waarschijnlijk gaat samenvoegen met de grote beurs onderneming William Hill :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.