Spring naar bijdragen

Meld je aan op OneTime en WIN!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Presentje is binnen, met heel mooie toepasselijke kaart, waarvoor zeer hartelijk dank allemaal @thegreatone ! Ik zeg OneTime is leuk :) Om de instraling extra goed het werk te laten doen, had ik hem nog even laten broeien en broeden. Nu afgesproken dat ik hem meeneem naar HD Eindhoven op 2 mei voor nog een extra portie instraling en dan.. OneTime..!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Jazeker Esther. Als je een mailtje stuurt aan @thegreatone op [email protected] met je gegevens zal hij je een ingestraald kraslot thuis sturen en een persoonlijk bericht :)

En niet alleen een ingestraald lot, ook een foto van mijn privé kantoor in Las Vegas en als OT t.z.t. naar de beurs gaat mag je gratis mee naar Las Vegas :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.