Spring naar bijdragen

Waar heb jij in IRL nou echt een pleurishekel aan?


Aanbevolen berichten

Deze gaan een hele hoop mensen niet leuk vinden, maar wat heb ik een pleurishekel aan honden zeg!

En dan vooral die mensen die hun lieve hondje overal los laten lopen en schijten, en die andere ook.

Ik heb helemaal geen hekel aan honden, maar wel aan die baasjes die zo'n rood zakje aan hun lijn hebben hangen om zogenaamd de stront op te rapen maar dit NOOIT doen, is alleen voor de show omdat ze geen boete willen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
Persoonlijk heb ik het meeste hekel aan: hufterigheid, domheid, patjepeëers, studenten, hippies, hipsters, huppelkutjes, mensen met groen haar, mannen met korte broeken, mensen die heel vaak hoesten in de trein, mensen die afval op straat gooien, mensen die geen auto kunnen rijden, mensen die mobiel bellen in de trein, iedereen die SP stemt, mensen die zich verkleden voor een voetbalwedstrijd of een concert van de toppers of voor carnaval of gewoon zomaar. Verder heb ik een beetje een hekel aan ITers, kassameisjes, personeel van de McDonald en de BurgerKing.

Oh ja: Mensen die denken dat het OK is om een T-shirt aan te trekken naar kantoor of teenslippers of een petje dragen op kantoor of een naveltruitje dragen.

Ik ben een kassameisje geweest, nouja kassajochie dan :P

Ik zelf kan me irriteren aan collega's die een ander naar beneden halen, om zichzelf in een beter daglicht te zetten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...

Mooi om te zien dat veel irritaties bij velen hetzelfde zijn, zoals te zacht rijden op stukken waar je harder kunt zoals @MB777 zegt, maar ook de files zoals @Hillichance benoemt. Ik heb vanochtend helaas ook twee uur gedaan over een stuk dat me normaal 45 minuten kost. En dat omdat er twee automobilisten even niet goed uitkijken en tegen elkaar aanreden op de snelweg :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.