Spring naar bijdragen

Predictor Challenge ⚽️


Predictor

Aanbevolen berichten

Wederom een mooie wedstrijd aankomend weekend uitgekozen. Leicester City VS Arsenal, nummer 5 tegen de nummer 10.

In het seizoen 2014/15 eindigde Leicester zes punten boven de degradatiestreep. Het seizoen erna kroonde de club zich voor het eerst in de clubhistorie tot kampioen van de Premier League. De Britse pers verkoos dat jaar Jamie Vardy daarnaast tot beste speler van het seizoen en de spelersvakbond (PFA) Riyad Mahrez. Op 27 oktober 2018 kwam Srivaddhanaprabha om het leven toen zijn AgustaWestland AW169-helikopter kort na het opstijgen in de buurt van het stadion crashte. Een hele impact voor de club geweest uiteraard. Dit seizoen doen ze het iets minder goed, maar zorgen regelmatig voor mooie wedstrijden. Van de laatste 5 wedstrijden werden er 3 gewonnen en 1 maal gelijk gespeeld en 1 maal verloren. Een positief doelsaldo van +1.

Arsenal Football Club is een voetbalclub uit Highbury, Londen, die speelt in de Premier League, de hoogste divisie van het Engelse voetbal. De club won dertien League titels, dertien FA Cups (een record), twee League Cups, vijftien FA Community Shields en voorts één Europacup II en Jaarbeursstedenbeker.

Arsenal kent ook een redelijk wisselvallig seizoen, afgelopen week werd er verloren met 3-1 van Wolverhampton Wanderes. Ze staan inmiddels redelijk save voor de Europa League plaatsen maar willen het seizoen uiteraard goed afsluiten.

Een mooi potje, ik zie graag de inzendingen voor: 28-04-2019 12:00 ... Ruststand + Eindstand.

956600948_Analyse3.thumb.png.e6b137513ead8c3b17203a10bafa2759.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruleta:

ja tuurlijk.

als ,jij,daarmee kan winnen is is het goed toch :)

Dat is nooit in insteek van het kiezen van wedstrijden. Het blijft voorspellen, ik schaar daar verder niks achter. Geniet juist van t feit dat we allemaal fanatiek meedoen. Maar als er niemand de vorige ronde gewonnen heeft zal er toch een keuze gemaakt moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle inzendingen binnen! Fijne wedstrijd en succes:

Predictor 1-0 2-2
Chuckmeister 0-1 1-2
Stef 0-1 1-1
Jackpot 1-1 2-2
QuegQuee 0-1 0-2
Foxy 0-1 2-3
TheGreatOne 0-1 0-2
Seabert 0-1 1-2
TheGallant 1-1 2-1
Rmnd78 1-1 4-2
DannyBoy 1-0 2-1
Remco86 1-1 1-3
SquareOne 0-2 0-4
Arthur 1-1 2-1
Ruleta 1-0 1-0
Talkmaar 0-1 1-1
Jonathan 0-1 1-2
Pjong 0-1 0-2
Skale 1-0 2-1
Driekwart 1-1 1-3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Remco86:

hoeveel emmers azijn heb je opgezopen het afgelopen jaar?

meestal drink ik koffie ,bier en fris.

47 minuten geleden zei Remco86:

Wees eens positief man

dat ben ik, ik zeg wat ik zie,en wat ik denk , deden maar meer mensen dat

 

48 minuten geleden zei Remco86:

Iemand organiseert een challenge waaraan je GRATIS kan meedoen

die € 50 die ik had gewonnen met die wedstrijd,zit ook in deze pool.

die had ik ook zelf kunnen houden.

laat mij een beetje klagen dan als jij dat vind.

en ik kan er ook niks aan doen , dat jij voor het geluk geboren bent

en dan opeens niet meer boven aan staat:)

en dan heb ik nog een klacht dadelijk hieronder.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ruleta:

heb je weer bij jackpot afgekeken , die voorspellingen die moet je tegen overgesteld pakken.

dat weet iedereen

Ik kijk bij niemand, vul hem standaard als eerste in alvorens ik de rest ontvang. Ik proef iets irritatie waar komt dat vandaan? 

Ik kijk vooral naar wedstrijden op zondag en vond dit een mooi gekozen duel. Totaal geen gedachte achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Predictor:

Ik proef iets irritatie waar komt dat vandaan? 

moet ik dan overal zo`n lach poppetje bij zetten.

je hebt toch geen last van een achter staan fobie toch:) want dan wil ik best een keer overslaan hoor :).

mij maakt dat niet uit ,vind het juist nog mooier om iemand in te halen.

en deze wedstrijd heb ik niet slecht gedaan ,al zeg ik het zelf.

pas in de 86e minuut werd er 2-0 gescoord , en hoe was die wedstrijd zonder rode kaart verlopen?

wat word de volgende ?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGallant, @Rmnd78, @Dannyboy, @Arthur, @ruleta, @Skale allemaal weekwinnaars, van harte gefeliciteerd! Ruleta gaat nu dik aan kop, en we gaan de achtervolging inzetten. Een mooie uitslag weer, met misschien wel een niet verwachte winnaar. Ik ga de namen in een verloting machine gooien en hieronder bekendmaken wie de volgende wedstrijd mag gaan bedenken:

Tussenstand
Predictor 11
Chuckmeister 6
Stef 6
Jackpot 1
QuegQuee 6
Foxy 1
TheGreatOne 11
Seabert 6
TheGallant 6
Rmnd78 11
DannyBoy 11
Remco86 11
SquareOne 1
Arthur 11
Ruleta 26
Talkmaar 1
Jonathan 6
Pjong 6
Skale 16
Driekwart 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie wedstrijd Danny, bedankt voor je inzending! Ik ga hem brieven aan de deelnemers.

 

Zondag 5-5-2019 om 18:00 vind deze wedstrijd plaats. Graag ontvang ik alle inzendingen voor 17:00.

Willem II - Ajax Amsterdam

@Predictor, @Chuckmeister, @JackPot, @driekwart@foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta, @TAlkmaar, @Jonathan, @pjong, @Skale, @QuegQuee, @Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ingezonden standen: Fijne wedstrijd!!

Deelnemers Ruststand Eindstand
Predictor 0-2 1-4
Chuckmeister 1-1 1-3
Stef 0-1 0-2
Jackpot 0-2 1-4
QuegQuee 0-2 0-4
Foxy 1-0 2-1
TheGreatOne 0-1 1-2
Seabert 0-1 1-3
TheGallant 1-0 1-0
Rmnd78 0-2 1-4
DannyBoy 0-2 1-3
Remco86 0-2 1-4
SquareOne 0-2 0-3
Arthur 0-2 1-4
Ruleta 1-0 2-2
Talkmaar 1-1 1-3
Jonathan 0-1 0-3
Pjong 0-1 0-3
Skale 1-0 2-1
Driekwart 0-1 1-3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de Champions Leauge wedstrijd van afgelopen Woensdag valt deze wedstrijd al weer een klein beetje weg voor de meeste supporters (logisch) maar we hebben een duidelijke winnaar in ons midden die ons de nieuwe wedstrijd mag aanwijzen. @QuegQuee Gefeliciteerd de volle mep te pakken qua punten aantal. Netjes! Wil je mij zo snel mogelijk laten weten welke wedstrijd je wilt pakken?

@Predictor, @Chuckmeister, @JackPot, @driekwart@foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta, @TAlkmaar, @Jonathan, @pjong, @Skale, @QuegQuee, @Stef

Tussenstand
 
Predictor 21
Chuckmeister 11
Stef 11
Jackpot 11
QuegQuee 26
Foxy 1
TheGreatOne 16
Seabert 11
TheGallant 6
Rmnd78 21
DannyBoy 21
Remco86 21
SquareOne 11
Arthur 21
Ruleta 26
Talkmaar 6
Jonathan 11
Pjong 11
Skale 16
Driekwart 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.