Spring naar bijdragen

Gezamenlijke pool voor paardenrennen


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Ik heb alle berichten op de voorgaande pagina's van dit topic al doorgelezen en ik overweeg nu ook om hier aandelen te nemen.

Er bestaat nog één punt waarover ik graag wel nog nader geïnformeerd zou willen worden, dat gaat om de belastingtechnische aspecten aan deze pool.

- Zou iemand mij - hier in het topic of in een privébericht - eens kunnen schetsen hoe dat dat uitbetalen aan een deelnemer straks precies zal verlopen?

- Wanneer het voorkomt dat de waarde van aandelen die VERKOCHT worden door spelers in één maand tijd, zal er dan direct kansspelbelasting geheven worden op op de netto winsten? Of zijn spelers in de pool allemaal persoonlijk verantwoordelijk voor eventuele belastingafdracht?

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx @geldwolf :D

Zat er wel in dat het vandaag weinig zou gaan brengen er liepen veel zware favorieten en ze wonnen ook nog bijna allemaal, al was het 2 x op haren en snaren in..gelukkig wonnen die toch nog anders was dit ticket fout geweest.

Delicious US heeft vandaag wel laten zien dat dit paardje echt alles kan, hoorde al zeggen dat ze aan de PDA denken en ik begin er ook langzaam in te geloven dat deze daarin niet misstaat nu deze afstand ook al totaal geen probleem is.

Nogmaals thx en ik zal je mijn rekening nr in PM sturen, dan speel ik er zelf wel V75 oid voor op de koersen van morgen denk ik, die is denk ik ook wel te raden met Nuncio en Readly Express als bankers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alle berichten op de voorgaande pagina's van dit topic al doorgelezen en ik overweeg nu ook om hier aandelen te nemen.

Er bestaat nog één punt waarover ik graag wel nog nader geïnformeerd zou willen worden, dat gaat om de belastingtechnische aspecten aan deze pool.

- Zou iemand mij - hier in het topic of in een privébericht - eens kunnen schetsen hoe dat dat uitbetalen aan een deelnemer straks precies zal verlopen?

- Wanneer het voorkomt dat de waarde van aandelen die VERKOCHT worden door spelers in één maand tijd, zal er dan direct kansspelbelasting geheven worden op op de netto winsten? Of zijn spelers in de pool allemaal persoonlijk verantwoordelijk voor eventuele belastingafdracht?

Bij voorbaat dank.

Goede vraag en nog niet bij stil gestaan.

Rechtstreeks belasting betalen boven bepaald bedrag gebeurt 'denk ik' door Runnerz, maar goede vraag. Duik er nog even verder in. Dat er kansspelbelasting betaald moet worden boven bepaalde prijs lijkt me duidelijk en ik schat in dat dit meteen gebeurt bij de bron (zijnde @thegreatone hier) en daarmee indirect ook voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kansspelbelasting wordt direct ingehouden door Runnerz. Dit is het geval als een weddenschap meer oplevert dan 449 euro. We kunnen proberen om zo slim mogelijk in te zetten en dit zoveel mogelijk te voorkomen. Hier zijn de ervaren betters mee bekend. Mocht t echt een knaller worden zal de kansspelbelasting direct door Runnerz van de prijs worden gehaald.

Indien een weddenschap meer dan 449 euro uitbetaalt, wordt de kansspelbelasting automatisch ingehouden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal even dit hier ook posten

quote Jackpot;

Goed punt inzake schenkingsbelasting. Dit zal op dezelfde manier gebeuren zoals @v_koning dit altijd doet met de MegaMillions pool waarbij in de omschrijving verwezen wordt naar de pool en het forum inclusief je nickname.

Dit sluit niet uit dat we hierdoor honderd procent zeker zijn dat er bij een mega klapper geen schenkingsbelasting zal zijn. Dit is vooraf nooit uit te sluiten, maar bovenstaande is het maximale dat er gedaan kan worden om een onderbouwd verhaal te hebben.

Besef overigens dat je belastingvrij kunt schenken tot 2100 euro aan derden. Dus bij een inleg van 200 euro in deze pool moet je tien keer je inleg terug winnen om hier aan te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.