Spring naar bijdragen

Gezamenlijke pool voor paardenrennen


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Het is een feit, de OneTime Paardenpool kan worden opgezet. Runnerz heeft toegezegd dat ze een bonus geven van 1.000 euro bij een minimale storting van 2.000 euro! De eerste 500 euro er van is direct speelbaar en de tweede 500 euro krijgen we als er in totaal voor 4.000 euro is ingezet op de V75 paardenrennen.

Lijkt me een mooi gebaar van Runnerz!

Aandelen gaan 25 euro per stuk kosten met een maximum van 10 aandelen per aandeelhouder.

Bevestig hieronder je deelname voor een bepaald aantal aandelen.

Aandelenkoers bereken ik elke week en eenmaal per maand kun je je aandelen verkopen of bijkopen tegen de dan geldende koers.

Mocht je zelf willen spelen kun je uiteraard ook een account openen bij Runnerz. Je krijgt via deze link ook een stortingsbonus van 10 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De waarde van de v75 verschilt iedere week.

De gehele prijzenpot ( meestal tussen de 7 en 10 miljoen euro) word gedeeld door het aantal mensen dat 7 goede heeft geraden.

Zo kan het voorkomen dat er veel favorieten winnen dus veel mensen 7 goede hebben en het bijv 100 euro brengt.

Ook kan het zo zijn dat veel outsiders winnen en weinig mensen het hebben dan kan het bijv een miljoen euro betalen 7 goede. ( daar hopen we natuurlijk op, zelf heb ik een jaar geleden met een klein groepje de pech gehad dat we net naast 295.000 euro grepen.)

Ik hoop dat het een beetje duidelijker is zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De waarde van de v75 verschilt iedere week.

De gehele prijzenpot ( meestal tussen de 7 en 10 miljoen euro) word gedeeld door het aantal mensen dat 7 goede heeft geraden.

Zo kan het voorkomen dat er veel favorieten winnen dus veel mensen 7 goede hebben en het bijv 100 euro brengt.

Ook kan het zo zijn dat veel outsiders winnen en weinig mensen het hebben dan kan het bijv een miljoen euro betalen 7 goede. ( daar hopen we natuurlijk op, zelf heb ik een jaar geleden met een klein groepje de pech gehad dat we net naast 295.000 euro grepen.)

Ik hoop dat het een beetje duidelijker is zo.

Dank je wel voor de uitleg. Ik denk dat ik er maar een beetje achter moet gaan komen. Maar even voor de zekerheid, als ik een aandeel neem van 50 euro is dat toch maar een eenmalige inleg? Sorry, heb nog niet het hele topic doorgelezen. Ben ik een beetje te lui voor op dit moment na een week werken. Maar ga ik nog wel doen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.