Spring naar bijdragen

Gezamenlijke pool voor paardenrennen


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Ok beste paardenliefhebbers we zitten bijna vol. Er is nu 1925€ in de pot en hebben nog 75€ (3 aandelen over). Wie o Wie en dan gaan we los. De 2000€ en 500€ bonus voor het bouwen van de OneTime community en het spelen van de V75 staan al in de Runnerz account en kunnen volgende week helemaal los (als een ieder betaald heeft).

Super om zoveel enthousiasme te lezen en gaan er wat moois van maken en wie weet wat hier allemaal weer uit komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil wel 1 aandeel als het mogelijk is (heb topic niet doorgelezen, maar ga er vanuit dat dit 25 euro is?)

Yes en is ook meteen de laatste (@Pjong) jij zit er ook bij en voeg jullie toe aan de mail met alle info.

De pot zit vol 2000€

Mochten er echt mensen zijn die de boot gemist hebben en perse nog een aandeel willen, kan ik er uit mijn 10 nog een paar wegdoen en misschien van iemand anders overnemen.

Als iedereen die gereserveerd heeft (en extra genomen heeft) betaald gaan we volgende week los, of misschien eerder @The_Special_One ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus degene die hebben gereserveerd moeten die nemen?

Volgens mij heb ik er twee (betaald) en twee gerseveerd?

Klopt helemaal. Als je deze 2 niet wilt hebben gooi ik ze terug in de poule en zijn er nog 2 aandelen over. Wat jij wilt @Rhellevo Ik begreep dat er nog wel mensen zijn die er misschien nog een paar willen kopen (nieuwe). Your call :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ze er dan wel bij.

Geef maar even een bericht, dan maak ik het geld dan over

Top 50€ bijstorten en dan krijg je 2 aandelen erbij.

@LuckySeven wil jij ook 2 aandelen (dan mag je die van mij overnemen aangezien ik er toch 10 heb en dan 8 worden)? Ik zet je bij de mail poule voor alle details.

@Maris kom er maar in @The_Specia_One

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb even door topic gescrolld, maar ben er niet helemaal achter wat precies de bedoeling is.. (wellicht overheen gelezen)

Hoe worden de euros ingezet? Elke week? Of alleen op grote prijzen?

En wie gaan dat doen?

Wordt er high-risk ingezet? of gewoon zodra de kenners een kansje zien?

In principe elke week de V75 daar valt natuurlijk de grootste klapper mee te maken, maar zoals vorige week een favorieten bal dan zullen we het normaal ook hebben. En verder als er ergens interessante starters zijn waar volgens ons geld mee te verdienen is, en als er bijv een dubbele jackpot ergens op zit zou het ook op een kwartet kunnen zijn.

Maar in principe zijn de Zweedse en Franse (winter) koersen nu het meest interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als alles helemaal geregeld is kunnen we misschien zaterdag al V75 spelen, anders wachten we een week daarmee, maar misschien zijn er ook andere interessante koersen de komende week.

We zullen het in ieder geval heel duidelijk aankondigen wanneer we gaan starten en wat we gaan spelen, zodat alle deelnemers kunnen kijken naar onze paardjes op runnerz of elders waar iemand een account heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.