Spring naar bijdragen

PI versus OT - Poker dag op zaterdag 18 december in Zuidlaren.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ok, ik voor iedereen die deze dag met ons wilt beleven en een bevestiging heeft gekregen (via e-mail) kan aangeven of die in is om te blijven slapen naast de studio in het Brinkhotel. €70 (incl ontbijt) voor 1 persoon en €82,50 (voor 2 personen op een kamer met ontbijt). Uiteraard mag je het ook zelf regelen maar dan wordt het ongetwijfeld ietsje duurder.

 

Wie o wie dan kan ik vast gaan reserveren (in optie nemen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei rhellevo:

En voor mensen die willen supporten?

Op dit moment is dat niet mogelijk en heeft alles met de gemeente te maken. Maximaal 50 man mag zich in het gebouw bevinden. Misschien gaat dat veranderen of moeten we het aanmelden als een event. Vandaar dat we bij de 40 spelers blijven (en medewerkers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 18-8-2021 om 21:57 zei TheGreatOne:

11 man op de reserve lijst (probleem is dat we niet meer dan 50 man in het gebouw mogen hebben) heeft iets te maken met de gemeente. En heb er al 5 afgevoerd van Onetime zodat we 25 Pi'ers hebben, fuck de gokkers 🙂

 

Oh man zoveel toppers,  o.a. Sijbrand en Mariken. Uiteraard Johan Rensink en Dr. Flugel en Arend. @DennMann Berbera, Abel (ja echt waar), Blackduck, Springvloed, Nemrah, @SmartAce @Chuckmeister MMM, @LangeRuudDansgek, @Sinister6 @DeBaron en potverdorie @Pierke en Scorpy!

 

Special guests misschien wel @rolfslotboom en @HansytheKing

 

Het hele Onetime Pokerteam komt om te proberen die oudjes te verslaan. Net zoals @driekwart en @The-fischer 

 

We hebben dealers, entertainment, chips en worst en ik een prachtige dame achter de bar en....episch!!!! 🙂

 

Ik voel al een deel 2 aankomen, de revanche 🙂

We gaan er voor 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-8-2021 om 15:32 zei TheGreatOne:

Ok, ik voor iedereen die deze dag met ons wilt beleven en een bevestiging heeft gekregen (via e-mail) kan aangeven of die in is om te blijven slapen naast de studio in het Brinkhotel. €70 (incl ontbijt) voor 1 persoon en €82,50 (voor 2 personen op een kamer met ontbijt). Uiteraard mag je het ook zelf regelen maar dan wordt het ongetwijfeld ietsje duurder.

 

Wie o wie dan kan ik vast gaan reserveren (in optie nemen)

Yes please!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Er zijn in totaal nog 3 plekken over, heb ik je gemaild/Geappt of een PM gestuurd en je lijst nog niet ingevuld, doe het dan meteen! (Je staat wel op de reservering lijst). dus als je niet kan of wilt meld je dan ook even af.

 

Denk je maar Armijn ik wil ook, ik voel mij een echte Onetimer, ik wil ook een feest in Zuidlaren meemaken en kan een heel klein beetje pokeren, stuur mij dan rap een berichtje met IK WIL! Dan stuur ik je een Google formulier op waarin je je gegevens voor ons in kwijt kan.

 

We hebben een gave toernooi leider, een mystery guest en de oude garde van PI in de aanbieding en natuurlijk het Onetime poker team en er zijn zelfs dames aanwezig! En wat voor. Zelfs eentje die bier uit een flesje drinkt! 🙂

cb24e940-b8a1-4976-932b-6635ec0b4bbc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn in totaal nog 3 plekken over, heb ik je gemaild/Geappt of een PM gestuurd en je lijst nog niet ingevuld, doe het dan meteen! (Je staat wel op de reservering lijst). dus als je niet kan of wilt meld je dan ook even af.
 
Denk je maar Armijn ik wil ook, ik voel mij een echte Onetimer, ik wil ook een feest in Zuidlaren meemaken en kan een heel klein beetje pokeren, stuur mij dan rap een berichtje met IK WIL! Dan stuur ik je een Google formulier op waarin je je gegevens voor ons in kwijt kan.
 
We hebben een gave toernooi leider, een mystery guest en de oude garde van PI in de aanbieding en natuurlijk het Onetime Poker team en er zijn zelfs dames aanwezig! En wat voor. Zelfs eentje die bier uit een flesje drinkt!
cb24e940-b8a1-4976-932b-6635ec0b4bbc.thumb.jpg.6912918f543d1daf975e22168207c077.jpg
Ik zit te twijfelen ben een beginner en als ik fouten maak en ze kijken me daarna nooit meer aan dan...........
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.