Spring naar bijdragen

PI versus OT - Poker dag op zaterdag 18 december in Zuidlaren.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

O, man wat heb ik hier zin in!! Het staat al groot genoteerd op de kalender hier..... dagje en nachtje naar ZuidLaren

Je kunt ook dit weekend naar Zuidlaren gaan heerlijk rustig een beetje genieten wat er over een dikke maand allemaal gaat gebeuren [mention]Chuckmeister [/mention]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondagochtend zowaar gedroomd over de battle / reünie in december! ☺️

Aan één tafel zat Grooto (Pokernews) en aan een ander Nicky Roeg en beide hadden drie of vier van hun kinderen meegenomen die rond de tafels aan het rennen waren 🙄🤦‍♂️ 

Er is toch wel een leeftijdsgrens van minimaal 18 mag ik hopen Armijn? 😉

Aan de andere tafels ontwaarde ik gelukkig wel voornamelijk PI legendes zoals Ivanhoe, Kameleon, Berbera en de grote Arminius dus die overwinning van Pokerinfo zit wel snor lijkt me

Zin in! 🤗

  • Like 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Hotelkamers net geannuleerd en ook deze hele epische PI vs OT dag zal gecanceld worden. Helaas! Door de strenge landelijke maatregelen lijkt het ons niet verstandig om met 45 man in een prachtige ruimte met elkaar te gaan pokeren, drinken en eten. 

 

We pakken het weer op als het kan.

 

Iedereen die zich had aangemeld ontvangt hierover nog een e-mail.

  • Sad 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hotelkamers net geannuleerd en ook deze hele epische PI vs OT dag zal gecanceld worden. Helaas! Door de strenge landelijke maatregelen lijkt het ons niet verstandig om met 45 man in een prachtige ruimte met elkaar te gaan pokeren, drinken en eten. 
 
We pakken het weer op als het kan.
 
Iedereen die zich had aangemeld ontvangt hierover nog een e-mail.

Jammer maar het zat er aan te komen helaas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2021 om 15:03 zei TheGreatOne:

Hotelkamers net geannuleerd en ook deze hele epische PI vs OT dag zal gecanceld worden. Helaas! Door de strenge landelijke maatregelen lijkt het ons niet verstandig om met 45 man in een prachtige ruimte met elkaar te gaan pokeren, drinken en eten. 

 

We pakken het weer op als het kan.

 

Iedereen die zich had aangemeld ontvangt hierover nog een e-mail.

Tranendal hier... maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet toch, @TheGreatOne?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...