Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

PI versus OT - Poker dag op zaterdag 18 december in Zuidlaren.

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted (edited)

KOMOP ONETIMER'S Wij gaan dit winnen!! 
Klik ff op die Like button als je bij TEAM ONETIME wil horen!!

We gaan die ouwe wiebelvoetjes eens een lesje leren! 

Edited by TheTurtle
  • Like 1
  • Haha 2
Posted
Fully Booked. Als er nog mensen zich willen aanmelden komen ze op de reserve lijst (ga er vanuit dat niet iedereen kan komen t.z.t.)

Oh shit, zat er een max op

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

• Like 1
Posted

Lees het nu pas en heb een mailtje gedaan, lijkt me wel gaaf en een mooie voorbereiding op vegas:) Als reserve ga ik van uit wat ik gelezen heb..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Posted
22 uur geleden zei Remco86:

Top idee! Wie zitten er allemaal in Team PI?

11 man op de reserve lijst (probleem is dat we niet meer dan 50 man in het gebouw mogen hebben) heeft iets te maken met de gemeente. En heb er al 5 afgevoerd van Onetime zodat we 25 Pi'ers hebben, fuck de gokkers 🙂

Oh man zoveel toppers,  o.a. Sijbrand en Mariken. Uiteraard Johan Rensink en Dr. Flugel en Arend. @DennMann Berbera, Abel (ja echt waar), Blackduck, Springvloed, Nemrah, @SmartAce @Chuckmeister MMM, @LangeRuudDansgek, @Sinister6 @DeBaron en potverdorie @Pierke en Scorpy!

Special guests misschien wel @rolfslotboom en @HansytheKing

Het hele Onetime Pokerteam komt om te proberen die oudjes te verslaan. Net zoals @driekwart en @The-fischer 

We hebben dealers, entertainment, chips en worst en ik een prachtige dame achter de bar en....episch!!!! 🙂

Ik voel al een deel 2 aankomen, de revanche 🙂

• Like 2
  • Thanks 1
Posted
17 uur geleden zei TheGreatOne:

11 man op de reserve lijst (probleem is dat we niet meer dan 50 man in het gebouw mogen hebben) heeft iets te maken met de gemeente. En heb er al 5 afgevoerd van Onetime zodat we 25 Pi'ers hebben, fuck de gokkers 🙂

Oh man zoveel toppers,  o.a. Sijbrand en Mariken. Uiteraard Johan Rensink en Dr. Flugel en Arend. @DennMann Berbera, Abel (ja echt waar), Blackduck, Springvloed, Nemrah, @SmartAce @Chuckmeister MMM, @LangeRuudDansgek, @Sinister6 @DeBaron en potverdorie @Pierke en Scorpy!

Special guests misschien wel @rolfslotboom en @HansytheKing

Het hele Onetime Pokerteam komt om te proberen die oudjes te verslaan. Net zoals @driekwart en @The-fischer 

We hebben dealers, entertainment, chips en worst en ik een prachtige dame achter de bar en....episch!!!! 🙂

Ik voel al een deel 2 aankomen, de revanche 🙂

Oef, ik zie mijn naam er niet bij als special guest. Kijk er naar uit in ieder geval!

• Like 1
Posted
29 minuten geleden zei Webjoker:

Oef, ik zie mijn naam er niet bij als special guest. Kijk er naar uit in ieder geval!

Vanaf 10 forum posts kan je alle posts lezen en zie je je naam schitteren 🙂 En daarnaast blijf je natuurlijk een special guest die niemand mag weten en raden 🤡

• Like 1
Posted

Denk dat dit een mooie dag wordt al ken ik de oud pi'ers niet. Gaan er voor zorgen dat team onetime er met de winst vandoor gaat Spelen we puur voor de eer of kunnen we nog wat moois winnen op die dag?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

• Haha 1
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.