Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rudi:

Ah mooi veel succes ik doe geen hele gekke dingen (misclicks voorbehouden) soms mis ik wat softe doubles als ik niet oplet

Ik speel bij iedereen, neem de foutjes van anderen voor lief, maar dan sowieso €90 per slof aan free spins en kan stoppen als de kaartjes er uit zijn

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb even gekeken op die €5 tafel, maar daar wordt zo dramatisch gespeeld dat het misschien wel -Ev is om alles blind in te zetten :P

Het leuke is dat je wel kan zien waar de kaarten ongeveer in de slof worden gestopt, zo kan je al vaak de eerste (paar) ronde(s) niet behind betten.

bewerkt door FreebetFreddie
Geplaatst
4 minuten geleden zei Rudi:

nee dubbel tegen alleen 5 of 6 bij Evo zo te zien ik heb me al schuldig gemaakt aan een dubbel tegen ene vier maar dat pakte voor iedereen perfect uit

Nee hoor, soft 17/18 dubbelen tegen 3-6, soft 15/16 dubbelen tegen 4-6 en soft 13/14 dubbelen tegen 5-6

Geplaatst (bewerkt)
28 minutes ago, DeValsspeler said:

Ik speel bij iedereen, neem de foutjes van anderen voor lief, maar dan sowieso €90 per slof aan free spins en kan stoppen als de kaartjes er uit zijn

Ik hoor net de dealer zeggen dat als de dealer de kaart trekt dat hij dan niet opnieuw in de slof gaat. Dit werd nogmaals bevestigd na een vraag in de chat.

Geplaatst (bewerkt)
5 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Ik hoor net de dealer zeggen dat als de dealer de kaart trekt dat hij dan niet opnieuw in de slof gaat. Dit werd nogmaals bevestigd na een vraag in de chat.

Gebeurde één van de vorige sloffen wel

En met dat ik dit typ krijgt de dealer de bonus kaart en stopt hem terug :)

bewerkt door DeValsspeler
Geplaatst (bewerkt)

De dealer op Tafel A stopte de kaart net bijna vooraan in de slof, hij viel dan ook in de eerste hand. De volgende stopte ze een stuk verder weg, je kan dan zo ook zonder risico een paar rondjes uitzitten, dat maakt het een stuk goedkoper.

Geplaatst

Ja nou ja ik speel in principe alle handjes iemand moet het doen.
Ik zie wel aan het fluctuerende aantal bet behind spelers dat er mensen een inschatting maken van wanneer de bonuskaarten vallen ;) 

Geplaatst
3 uur geleden zei Rudi:

Dat kan dan wel eens een peperdure promo worden voor Toto de beste strategie is alles EUR 5 bet behind spelen dan pak je EUR 90 aan free spins per slof (kwartiertje)

Daar houden wij Onetimers van...Dit is duidelijk een +EV voor de speler😁❤️

Geplaatst
Daar houden wij Onetimers van...Dit is duidelijk een +EV voor de speler

Nou inderdaad. Gewoon zoveel +e/v dat het zelfs met het af en toe belabberde spel van box holders nog mooi harken bleef. Dieptepunt was wel het niet splitsen van azen van iemand

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.