Spring naar bijdragen

februari acties


Rudi

Aanbevolen berichten

Vraagje: is er iemand die de TOTO lightning roulette promo van eerder deze week heeft meegedaan en al free spins heeft ontvangen? Volgens de voorwaarden zouden die spins uiterlijk op TOTO strike uiterlijk vandaag toegekend worden en ik heb ze nog niet gehad. Toch ter waarde van drie tientjes.

https://portal-cdn.toto.nl/assets/f7242c43-a644-4f2b-b30b-92dfd2896cf8?x=0&y=0&c=d374ef4de60c0d2cef62126fcd5ccf33cab56fb8d0a96ad7eca8bad6f1983237 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Rudi said:

Vraagje: is er iemand die de Toto lightning roulette promo van eerder deze week heeft meegedaan en al free spins heeft ontvangen? Volgens de voorwaarden zouden die spins uiterlijk op Toto strike uiterlijk vandaag toegekend worden en ik heb ze nog niet gehad. Toch ter waarde van drie tientjes.

https://portal-cdn.toto.nl/assets/f7242c43-a644-4f2b-b30b-92dfd2896cf8?x=0&y=0&c=d374ef4de60c0d2cef62126fcd5ccf33cab56fb8d0a96ad7eca8bad6f1983237 

Wel meegedaan, maar nog niet ontvangen.
 

Dat is het nadeel van die promos die via Evolution lopen zonder opt-in, bij De roulette promo van Jacks duurde het ook langer dan beloofd. 

Hopen dat het met de promo van vandaag wel meteen goed gaat, want de klantenservice van TOTO is nogal matig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rudi:

Vraagje: is er iemand die de Toto lightning roulette promo van eerder deze week heeft meegedaan en al free spins heeft ontvangen? Volgens de voorwaarden zouden die spins uiterlijk op Toto strike uiterlijk vandaag toegekend worden en ik heb ze nog niet gehad. Toch ter waarde van drie tientjes.

https://portal-cdn.toto.nl/assets/f7242c43-a644-4f2b-b30b-92dfd2896cf8?x=0&y=0&c=d374ef4de60c0d2cef62126fcd5ccf33cab56fb8d0a96ad7eca8bad6f1983237 

Zelf niet meegedaan Rudi. Maar ik heb van verschillenden onetimers gezien dat ze de free spins al hebben ontvangen en gespeeld. Ze gingen gewoon naar dat spel en toen stonden ze klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.463b34d027bde7b877dbb679482b94a7.png

 

Dit type weddenschap is lekker als er 2 topfavorieten voor een wedstrijd zijn, als voorbeeld dat dames WK cyclocross van afgelopen weekend met Marianne Vos en Lucinda Brand. Bij Winterspelen speelt er misschien zoiets op lange-afstands schaatsen oid, je kunt dat checken door een weddenschap te pakken waarbij de #1 en #2 lage odds hebben en de nmmer drie odds van 10.00 of hoger. Best kansrijke weddenschap als je in zo'n geval de topfavoriet pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Frel said:

Haha, ja daar was ik te laat voor, hoeveel spins heb je uiteindelijk opgehaald bij black jack?

Toto.thumb.jpg.a4e882db05e189111275bb223bc9e4d0.jpg

 

Bedankt nog TOTO voor de geweldige promo en ook speciaal bedankt voor de dealers die een geweldige job uitvoeren.
Het is veel fijner spelen aan jullie tafels dan aan tafeltjes met delers uit Riga of Boekarest  :) 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Rudi:

Toto.thumb.jpg.a4e882db05e189111275bb223bc9e4d0.jpg

 

Bedankt nog Toto voor de geweldige promo en ook speciaal bedankt voor de dealers die een geweldige job uitvoeren.
Het is veel fijner spelen aan jullie tafels dan aan tafeltjes met delers uit Riga of Boekarest  :) 

Ai, dat doet vast een beetje pijn bij TOTO. Ik ben benieuwd hoeveel je uiteindelijk weet te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon niet volledig gebruik maken van de promo i.v.m. werk gisteren. Ik had verwacht dat ik €100-€200 in spins zou krijgen, maar het is in totaal €330 geworden. 
 

Het heeft me €30 gekost en dat inclusief 2 rondes waarin ik niet op tijd was om alle bet behinds te plaatsen en de bonus kaart viel op een box die ik niet had (inzetten is moeilijk tijdens het fietsen).

Mogen ze vaker doen deze promo!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.