Spring naar bijdragen

februari acties


Rudi

Aanbevolen berichten

Iemand al de free spins van de valentijnsdagactie van de TOTO ? Ik weet even niet meer zo snel welke slot het was kan het op hun site ook niet zo snel nalezen meer. ..had volgens mij 3/4 paren gedeeld gekregen.

 

Edit : echt net n mail.  2 handjes !SmartSelect_20220216-172515_Gmail.thumb.jpg.5f2311fbb9b89386a340e449b119a8f3.jpg

bewerkt door Low-roller (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minutes ago, Low-roller said:

Iemand al de free spins van de valentijnsdagactie van de Toto ? Ik weet even niet meer zo snel welke slot het was kan het op hun site ook niet zo snel nalezen meer. ..had volgens mij 3/4 paren gedeeld gekregen.

Ik heb ze gekregen (geen mailtje), de kast is Fortune cats. Ik kreeg er wel wat te weinig als ik gisteren goed heb geteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blackjack Promo:  zelf spelen op TOTO blackjack, TOTO blackjack A tm E (dus niet bet behind)
3 bonuskaarten van EUR 25 elk, max te winnen EUR 75 per dag.

Actieperiode donderdag 11:00 tm vrijdag 23:59 (dus niet alleen lunchtijd)

Mooie promo TOTO, een stuk beter doordacht dan eerst, en good luck all!

Ik heb de eerste bonuskaart al te pakken 😎

image.png.3e783902d1d2e6ffba4076db562b1340.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minutes ago, FreebetFreddie said:

Iemand verstand van darten, nog tips hiervoor?

Geen verstand van darten.

Ik zie dat de Premier League Darten (tegenwoordig?) op een avond 4 potjes best of 11 legs gegooid wordt.
Ik heb geen gevorderde stats van alle individuele spelers van vanavond maar wel historische data van PL darten.

Er van uitgaande dat de format de laatste jaren niet teveel gewijzigd is (tricky aanname) tel ik in de laatste 3 jaar 48 weken Premier League darts. In die 48 weken was de hoogste checkout 39 keer 140 of hoger, en 9 keer lager dan 140.

Lijkt me zaak om alle wedstrijden mee te nemen in een combi.

De bookie marge op headsup bets darts ligt net boven 5%, verwacht verlies op de main bet EUR 0,50.
Als de bet verliest, heb je 81% kans op een freebet, waarde van deze ligt richting EUR 7.

Ik heb de favorieten aangeclickd:
image.png.2009824c6601ffc3cfab5e60e805cf60.png 

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.