Spring naar bijdragen

februari acties


Rudi

Aanbevolen berichten

Ik heb even gekeken op die €5 tafel, maar daar wordt zo dramatisch gespeeld dat het misschien wel -Ev is om alles blind in te zetten :P

Het leuke is dat je wel kan zien waar de kaarten ongeveer in de slof worden gestopt, zo kan je al vaak de eerste (paar) ronde(s) niet behind betten.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minutes ago, DeValsspeler said:

Ik speel bij iedereen, neem de foutjes van anderen voor lief, maar dan sowieso €90 per slof aan free spins en kan stoppen als de kaartjes er uit zijn

Ik hoor net de dealer zeggen dat als de dealer de kaart trekt dat hij dan niet opnieuw in de slof gaat. Dit werd nogmaals bevestigd na een vraag in de chat.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Ik hoor net de dealer zeggen dat als de dealer de kaart trekt dat hij dan niet opnieuw in de slof gaat. Dit werd nogmaals bevestigd na een vraag in de chat.

Gebeurde één van de vorige sloffen wel

 En met dat ik dit typ krijgt de dealer de bonus kaart en stopt hem terug :)

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dealer op Tafel A stopte de kaart net bijna vooraan in de slof, hij viel dan ook in de eerste hand. De volgende stopte ze een stuk verder weg, je kan dan zo ook zonder risico een paar rondjes uitzitten, dat maakt het een stuk goedkoper.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.