Spring naar bijdragen

februari acties


Rudi

Aanbevolen berichten

Op 11-2-2022 om 10:15 zei TheGreatOne:

Fijn Marja, zo zie je maar weer wat een fijne Onetime familie we zijn. Mijn vrouw heeft natuurlijk ook meegedaan en kan nu 3 weken een wereldreis maken, zo lachen, ik kwam thuis en ze was er zo druk mee bezig geweest, ik zeg, je hebt toch wel de herhaalknop gedaan per bet? He, nee elke bet achter behind weer ingezet zei ze per ronde ;) Nu maar uitgelegd waar die repeat button zit voor volgende week donderdag aangezien ze bij het hoofdkantoor van de Toto ook aan het dansen zijn, nieuwe omzet records en zoveel exposure, ze kijken er naar uit om ons volgende week weer te zien en hopelijk met 200+ bet behinds 🙂

Gelukkig was ik dus niet de enige die door de spanning moeite had met de herhaalknop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Low-roller:

Staat niet op de promotie pagina van Betcity maar al wel in mijn account.

Iemand een tipje om de maximale bonus van €200 proberen rond te spelen?

Big bass 0,10 of 0,20 bijvoorbeeld of n andere slot ?

SmartSelect_20220214-080022_Chrome.jpg

Je moet 5000€ ingezet hebben wil je de bonus vrijgespeeld hebben. Als je dit met 0,10€ doet moet je 50.000 spins gedaan hebben🤣. Ik zou zelf beetje wisselen tussen hogere en lagere inzetten, en hopelijk winst👊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.