Spring naar bijdragen

Wedden op de halve marathon (freebet)


TheGallant

Aanbevolen berichten

Update: hardlopen gaat nog steeds lekker. Nieuwe challenge is de 10km van Leiden. Echter ben ik wel naar de huisarts geweest voor mijn spataderen. Deze zijn gaan ontsteken, en ben daarom doorverwezen naar een spataderkliniek, waar ik as vrijdag terecht kan voor onderzoek. Waarschijnlijk kom ik niet aan een operatie onderuit. Voor nu benen in de lucht en sexie steunkousen! 
Recap van mijn hardloopavontuur: https://www.onetime.nl/nieuws/halve-marathon-voorspelling/

Gaat je lukken in Delft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag vaatarts bezocht en beide benen onderzocht. Linkerbeen zat van boven naar beneden vol met ernstige ontstekingen. Ben er op tijd bij, werd verteld. Geen trombose been gelukkig. Mag de komende weken niet hardlopen en moet 45 dagen lang een spuit in mijn buik zetten met bloedverdunners. Dat zou de boel moet opruimen, heb in de oppervlakkige adertjes allemaal kleine ophopingen zitten. Intussen moet ik ook aan andere steunkousen en over 1,5 maand op controle. Vervolgens is de vraag of ze preventief iets aan mijn aderen kunnen doen, omdat ik al eerder ontstekingen heb gehad, en er littekenweefsel is ontstaan. Dit kan ervoor zorgen dat ze niet naar binnen kunnen bij mn aderen om eea web te branden of wat ze ook maar doen. 

Het is balen, wedstrijd kan geen doorgang vinden en hardlopen kan ik even vergeten. Hopen dat het over een 1,5 maand weer beter gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:

Vandaag vaatarts bezocht en beide benen onderzocht. Linkerbeen zat van boven naar beneden vol met ernstige ontstekingen. Ben er op tijd bij, werd verteld. Geen trombose been gelukkig. Mag de komende weken niet hardlopen en moet 45 dagen lang een spuit in mijn buik zetten met bloedverdunners. Dat zou de boel moet opruimen, heb in de oppervlakkige adertjes allemaal kleine ophopingen zitten. Intussen moet ik ook aan andere steunkousen en over 1,5 maand op controle. Vervolgens is de vraag of ze preventief iets aan mijn aderen kunnen doen, omdat ik al eerder ontstekingen heb gehad, en er littekenweefsel is ontstaan. Dit kan ervoor zorgen dat ze niet naar binnen kunnen bij mn aderen om eea web te branden of wat ze ook maar doen. 

Het is balen, wedstrijd kan geen doorgang vinden en hardlopen kan ik even vergeten. Hopen dat het over een 1,5 maand weer beter gaat. 

Jeetje man. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag vaatarts bezocht en beide benen onderzocht. Linkerbeen zat van boven naar beneden vol met ernstige ontstekingen. Ben er op tijd bij, werd verteld. Geen trombose been gelukkig. Mag de komende weken niet hardlopen en moet 45 dagen lang een spuit in mijn buik zetten met bloedverdunners. Dat zou de boel moet opruimen, heb in de oppervlakkige adertjes allemaal kleine ophopingen zitten. Intussen moet ik ook aan andere steunkousen en over 1,5 maand op controle. Vervolgens is de vraag of ze preventief iets aan mijn aderen kunnen doen, omdat ik al eerder ontstekingen heb gehad, en er littekenweefsel is ontstaan. Dit kan ervoor zorgen dat ze niet naar binnen kunnen bij mn aderen om eea web te branden of wat ze ook maar doen. 
Het is balen, wedstrijd kan geen doorgang vinden en hardlopen kan ik even vergeten. Hopen dat het over een 1,5 maand weer beter gaat. 

Jeetje Frank, dat klinkt serieus… rust houden dan maar, maar je was wel erg lekker bezig! Toi toi toi


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag vaatarts bezocht en beide benen onderzocht. Linkerbeen zat van boven naar beneden vol met ernstige ontstekingen. Ben er op tijd bij, werd verteld. Geen trombose been gelukkig. Mag de komende weken niet hardlopen en moet 45 dagen lang een spuit in mijn buik zetten met bloedverdunners. Dat zou de boel moet opruimen, heb in de oppervlakkige adertjes allemaal kleine ophopingen zitten. Intussen moet ik ook aan andere steunkousen en over 1,5 maand op controle. Vervolgens is de vraag of ze preventief iets aan mijn aderen kunnen doen, omdat ik al eerder ontstekingen heb gehad, en er littekenweefsel is ontstaan. Dit kan ervoor zorgen dat ze niet naar binnen kunnen bij mn aderen om eea web te branden of wat ze ook maar doen. 
Het is balen, wedstrijd kan geen doorgang vinden en hardlopen kan ik even vergeten. Hopen dat het over een 1,5 maand weer beter gaat. 
Zo dan , heftig man gelukkig ben je er op tijd bij.

Sterkte en op een goed herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
[mention=62]TheGallant[/mention]
Zat vandaag nog te denken aan je Frank.
Er was bij mij in Leiden de marathon waar jij de halve zou pakken.

Sterkte met je herstel, hoop dat het al een beetje de goede kant op gaat.

Dankjewel, ja gaat zeer zeker de goede kant op! Pijn zo goed als verdwenen en nog een paar weken blijven injecteren. Daarna controle - en hopelijk snel weer hardlopen.

Mis het enorm!
Link naar opmerking
Deel via andere websites


Dankjewel, ja gaat zeer zeker de goede kant op! Pijn zo goed als verdwenen en nog een paar weken blijven injecteren. Daarna controle - en hopelijk snel weer hardlopen.

Mis het enorm!

Hé Frank sterkte wel fijn om te horen dat de pijn bijna weg is
Maar hoor ik het nu goed dat hardlopen voor jou een verslaving aan het worden is ?[mention]TheGallant [/mention]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Twee weken terug naar de dokter geweest voor controle. Zag er super uit. In mijn linkerbeen, waar de grootste ellende zat, zijn aderen dicht komen te zitten door toedoen van ontsteking. Dit lijkt slecht, is het niet. Zorgt dat hier geen bloed meer door stroomt en er geen ontstekingen meer kunnen komen. Mijn linkerbeen is daardoor vrijwel helemaal vrij van spataderen, mooie bijvangst. Rechterbeen zag er ook goed uit, maar heeft meer kans op een nieuwe ontsteking. Overall is het zo dat ik verhoogd risico heb op ontstekingen in mijn benen. Preventief opereren is een optie, maar is waarschijnlik dweilen met de kraan open. Wat ze feitelijk doen is het dichtbranden van bepaalde vaten. Echter, kan het elders weer opduiken. Ervoor gekozen om bij het minst geringste aan de bel te trekken om over te gaan tot spuiten van bloedverdunners. Inmiddels weer een paar weekjes aan het lopen. En wat is het zwaar, mede door het warme weer. Valt vies tegen, maar heb er plezier in, daar gaat het om. Op naar een nieuwe loop. Zometeen weer in de benen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei TheGallant:

Twee weken terug naar de dokter geweest voor controle. Zag er super uit. In mijn linkerbeen, waar de grootste ellende zat, zijn aderen dicht komen te zitten door toedoen van ontsteking. Dit lijkt slecht, is het niet. Zorgt dat hier geen bloed meer door stroomt en er geen ontstekingen meer kunnen komen. Mijn linkerbeen is daardoor vrijwel helemaal vrij van spataderen, mooie bijvangst. Rechterbeen zag er ook goed uit, maar heeft meer kans op een nieuwe ontsteking. Overall is het zo dat ik verhoogd risico heb op ontstekingen in mijn benen. Preventief opereren is een optie, maar is waarschijnlik dweilen met de kraan open. Wat ze feitelijk doen is het dichtbranden van bepaalde vaten. Echter, kan het elders weer opduiken. Ervoor gekozen om bij het minst geringste aan de bel te trekken om over te gaan tot spuiten van bloedverdunners. Inmiddels weer een paar weekjes aan het lopen. En wat het is zwaar, mede door het warme weer. Valt vies tegen, maar heb er plezier in, daar gaat het om. Op naar een nieuwe loop. Zometeen weer in de benen!

Het klinkt eigenlijk niet goed, maar toch is het positief! Gelukkig maak je weer kilometers! En het warme weer zal het niet makkelijker maken, daar moet je echt even ingroeien. Geniet er in ieder geval van, Frank!

 

Mocht je nog tijd en zin over hebben; aanstaande vrijdag is mijn mooiste wedstrijd! De Midzomernachtcross! Ik weet dat ik het niet moet doen, dus ik hoop volgend jaar deze weer te doen, wellicht zelfs de 10 kilometer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Arthur:

Mocht je nog tijd en zin over hebben; aanstaande vrijdag is mijn mooiste wedstrijd! De Midzomernachtcross! Ik weet dat ik het niet moet doen, dus ik hoop volgend jaar deze weer te doen, wellicht zelfs de 10 kilometer. 

Ziet er uit als een gave route, maar pas hem even ;) Ik zet hem op mn lijssie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

19 november zevenheuvelenloop (15 km). Streeftijd: 1:09:00. Ambiteus, maar met een beetje doorzetten - haalbaar. Vorig jaar gelopen met 1:17:00 als eindtijd. In de laatste wedstrijd (halve marathon) al eens 1:11 gelopen als tussentijd op de 15km. 

Gisteren besloten dat ik binnen nu en 3 jaar de 15km binnen het uur moet kunnen. 

Iemand anders nog die mee doet aan de 7-heuvelenloop?

bewerkt door TheGallant (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 november zevenheuvelenloop (15 km). Streeftijd: 1:09:00. Ambiteus, maar met een beetje doorzetten - haalbaar. Vorig jaar gelopen met 1:17:00 als eindtijd. In de laatste wedstrijd (halve marathon) al eens 1:11 gelopen als tussentijd op de 15km. 
Gisteren besloten dat ik binnen nu en 3 jaar de 15km binnen het uur moet kunnen. 
Iemand anders nog die mee doet aan de 7-heuvelenloop?

Helaas niet@TheGallant ben op vakantie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.