Spring naar bijdragen

V75 Paardenpoule 2.0


The_Special_One

Aanbevolen berichten

Start 20.30

1 grote race vandaag met de (sub)top aan de start, en die race is vrij open op papier.

Koersverloop zal de doorslag geven, Call me Keeper is op dit moment het meest gespeelde paard, maar ik denk dat deze het erg moeilijk gaat krijgen of Erik Adielsson moet hem een heel mooi parcours kunnen geven en hij is wel iemand die dat kan natuurlijk.

Maar ik denk zelf eerder aan diegene die de kop kan klijgen en dan misschien Ed You een El Mago pellini, of Chelsea Boko en natuurlijk nooit uit te vlakken is good old Nahar.

De rest zijn matige velden met hier en daar wat goede oaarden erin zoals in onderdeel 5 Valentino Strix die dat normaal gesproken zou moeten winnen.

Ook in de laatste race loopt een banker de 2 Scarlets Mirakel met Erik Adielsson, risico banker maar lopende lijkt deze niet te kloppen..

We gaan weer een poging wagen met een paar tickets en hopen op mooie uitbetalingen !

11.06.2016 15:37:55

Östersund race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1440
Total bedrag: € 86,40

Pos. 1:

4: Viola

5: Malkin

6: East Herkules

9:

Axel Wadd

Pos. 2:

1: Gjerv Prinsen*

2: Moeses

7: Junifaks*

8: Sjö Odin*

9: Smedsbo Faksen

10: Solör Stegg*

11: Mino*

14: Kringelandtellus*

15:

Storm Odd*

Pos. 3:

4: Sir Ratzeputz

6:

Next To None Sib

Pos. 4:

3: Mellby Charmören

9: Melvin Palema

11: Tempura

14:

Cash a Cheque Em

Pos. 5:

3: Valentino Strix

Pos. 6:

4: El Mago Pellini

5: Chelsea Boko

6: Royal Fighter

9: Nahar

10:

Call Me Keeper

Pos. 7:

2: Scarlets Mirakel

-------------------------------------------------------------------------------

11.06.2016 15:58:37

Östersund race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 864
Total bedrag: € 51,84

Pos. 1:

5: Malkin

6:

East Herkules

Pos. 2:

9: Smedsbo Faksen

10: Solör Stegg*

14: Kringelandtellus*

15:

Storm Odd*

Pos. 3:

4: Sir Ratzeputz

6: Next To None Sib

10: Ask for You

11:

Global Patriot

Pos. 4:

9: Melvin Palema

11: Tempura

14:

Cash a Cheque Em

Pos. 5:

3: Valentino Strix

Pos. 6:

1: Västerbo HighFlyer

3: Ed You

4: El Mago Pellini

5: Chelsea Boko

6: Royal Fighter

7: Nimbus C.D.

8: Solvato

9: Nahar

10:

Call Me Keeper

Pos. 7:

2: Scarlets Mirakel

-------------------------------------------------------------------------------------

11.06.2016 16:27:03

Östersund race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1440
Total bedrag: € 86,40

Pos. 1:

3: Corroded

5: Malkin

6:

East Herkules

Pos. 2:

10: Solör Stegg*

Pos. 3:

4: Sir Ratzeputz

6:

Next To None Sib

Pos. 4:

1: Survival Kit

3: Mellby Charmören

9: Melvin Palema

11: Tempura

14:

Cash a Cheque Em

Pos. 5:

2: Catch the Cash

3:

Valentino Strix

Pos. 6:

3: Ed You

4: El Mago Pellini

10:

Call Me Keeper

Pos. 7:

1: Oki Doki Face

2: Scarlets Mirakel

3: Dragon Powerfly

5: Reorder

6: Källna Orlando

8: Cigor Coyote

9: Scarlet Ribb

10:

Jeppas Olivia

Veel succes met ons (en jullie eigen) spel iedereen !

Na ingezet spel is ons saldo;

Saldo:€ 5.003,63

108.77 per aandeel ( 25 Euro inleg).

PS Morgen is er een extra V75.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een keer een dagje naar de paarden races dan begrijp je het redelijk snel...althans de basis ervan ;)

Onderdeel 1 won gelijk een grote outsider die slechts 2% gespeeld is, en wij hebben hem niet (2e aankomende hadden we wel).

Dus hooguit 6 nog vandaag, maar dat zou nog steeds leuk kunnen zijn nu er al gelijk een grote verrassing is aan het begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde vandaag er dicht tegen aan gezeten met leuke outsiders die net niet wonnen zoals Catch the cash (mooie naam) aan 18-1 die 2e werd waar mijn andere paard en grote favoriet hopeloos faalde en El Mago Pellini die 2 werd, Survival Kit ook met minimaal verschil 2e, het zat er allemaal net niet in en in de grote koers won dan toch de klasbak Call me Keeper met Erik Adielsson met minimaal verschil van El Mago Pellini.

Maar die won uiteindelijk wel verdiend want kreeg een zware race en won toch nipt in 1.11.4.

We hadden nog wat keren 5 goed op het ticket waar o.a. Catch the Cash helaas 2e werd, anders hadden we nog wel winst gemaakt ook met x keer 6 en 5 goed.

7 goed

9.000,36

6 goed

59,64

5 goed

5,04


Nu met 6 x 5 goed 30 Euro en een beetje terug.

Nieuwe Saldo:€ 5.033,87

Morgen nog een V75 vanuit Bjerke met weer een grote race met o.a. de grote NUNCIO aan de start winnaar van de Elitloppet 2 weken geleden.

Start van de V75 morgen is 14.30.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een extra V75 zoals gezegd met 1 grote race met cracks aan de start zoals Nuncio en  Your Highness , Un Mec Dheripe en nog meer toppers.

Nuncio die de Elitloppet op groootse wijze won zal het nu toch niet gemakkelijk krijgen met een slecht startnummer 9 tegen paarden die wel mooie startnummers hebben en dus veel beter in de koers komen te liggen, , maar voor de liefhebbers wordt het weer genieten/

De rest van de races zijn gewoon leuk met hier en daar ook een topper aan de start.

Vandaag 2 tickets met iets minder inzet want er zit geen jackpot in vandaag en ik denk ook wel minder in de pot om te verdienen. Maar we doen wel mee (You must be in it to win it) met deze 2 tickets;

12.06.2016 12:18:49

Bjerke race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 576
Total bedrag: € 34,56

Pos. 1:

1: Paleo Pride

8: Mellby Club

13: Bartender In

14:

Reckless

Pos. 2:

6: King City

Pos. 3:

1: Jærvsørappen*

2: Ulsrud Tea*

3: Tekno Odin*

5:

Månprinsen A.M.

Pos. 4:

3: Soho*

Pos. 5:

1: Al's Winnermede

2: TIMONE EK*

7:

Buzz Mearas

Pos. 6:

1: Cruzado Dela Noche

6:

French Laundry

Pos. 7:

1: Mosaique Face

2: Support Justice*

3: Un Mec d'Heripre*

4: Your Highness

5: Papagayo E.*

9: Nuncio

------------------------------------------------

12.06.2016 13:52:59

Bjerke race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1296
Total bedrag: € 77,76

Pos. 1:

1: Paleo Pride

8: Mellby Club

13: Bartender In

14:

Reckless

Pos. 2:

1: Johan Roc

4: Hero Sjöhammar

6:

King City

Pos. 3:

2: Ulsrud Tea*

3: Tekno Odin*

4: Odd Herakles*

5:

Månprinsen A.M.

Pos. 4:

2: Radysin America

3: Soho*

4:

Sahara Fairytale

Pos. 5:

1: Al's Winnermede

2: TIMONE EK*

7:

Buzz Mearas

Pos. 6:

1: Cruzado Dela Noche

Pos. 7:

3: Un Mec d'Heripre*

4: Your Highness

9: Nuncio

Saldo:€ 4.921,55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga de knuppel in het beroemde hoenderhok gooien en zeggen dat ik het minder spannend vindt dan gedacht.

Mijns inziens is de miljoenenpot verder weg dan gedacht want dan moeten echt de outsiders binnen komen en die kun je onmogelijk elke week gaan spelen dat snap ik zelf ook wel.

Zelf speel ik al jaren met redelijk succes op de Duitse en Franse koersen maar ik moet er bij zeggen dat zonder de festquote van Pferdewetten het spelletje moeilijk te winnen is.In ieder geval is het op deze manier wel mogelijk om een paar honderd te winnen net als we nu gedaan hebben met onze poule.

Kijkend naar de laatste stand van €4921 en een paar centen staan de aandelen ongeveer op €106 per stuk.

Hierbij wil ik mijn 8 aandelen verkopen voor €700 dus dat komt neer op €87,50 per aandeel hoeft niet perse samen mag ook los verkocht worden.

Voor een ieder de kans om gelijk met winst in te stappen.

Sorry medespelers het is niet de bedoeling om dit af te kraken vooral voor Rico want het is en blijft een leuk initiatief alleen niet voor mij.

Ik hoop een reactie te krijgen via de mail.

Groetjes

Coby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@impalapride  Als jij ze wilt verkopen / uit laten keren voor dat bedrag, vind ik het prima hoor, sowieso bedankt voor je steun en inleg!

@TheGreatOne of @JackPot  kunnen jullie dat regelen.

Ik denk dat dat bedrag uitkeren het beste is en dan delen we gewoon voortaan door 38 ipv 46.

Anders krijgen we misschien praktijken dat iemand meedoet en er gelijk weer wee wilt stoppen, of dat 1 iemand deze winst opstrijkt. Lijkt me het eerlijkst dat we dat dan nu gewoon verdelen onder de huidige aandeelhouders.

We hadden vandaag trouwens 6 goed helaas had ik Playing Tua in onderdeel 5 niet omdat die nummer 11 had over de mijl, anders hadden we deze keer weer leuke winst geboekt.

Het was Bjorn Goop dag vandaag, mijn favoriete rijder dus ik had zelf ook een goede dag naast de V75 maar dat terzijde.

Hij won de grote race weer met Your Highness die Nuncio op de finish voorbij streefde!

Uitslag van vandaag

7 goed

719,52

6 goed

11,28

5 goed

1,80


Krijgen we toch nog 100 en een beetje terug dus de nieuwe stand

€ 5.021,99

Als we hiervan dan 700 zouden uitkeren dan komt er een nieuwe stand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot zei:

@impalapride persoonlijk vind de prijs die je voor je aandelen wel erg laag en ook niet helemaal fair. 

Laten we het mooi door het midden delen en 750 euro uitbetalen. We gaan het bedrag uitbetalen vanuit Runnerz en@thegreatone zal het naar je overboeken. 

Dank voor je support!

Gefixt en staat op je rekening @impalapride  dank voor het meedoen en je geluk inbreng :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een nieuwe tussenstand, dit zijn alle aandeelhouders die er nu nog zijn nadat er 3 mensen uitgestapt zijn;

TheSpecialOne 4

Macho1 4

TheGreatOne   2

Remco 86  2

rhellevo   2

Jackpot  2

The MikeyX  1

mavi001   1

naction    2

rbccrazyboy   2

esther   1

maurice   2

devalsspeler   2

WouterM   2

Lasvegasnic   2

Reno   1

Maris   1

Wolfie    2

Totaal 35 aandelen.

Saldo:€ 4.003,34

Waarde aandeel ( inleg  25 ) nu weer wat gestegen naar 114.38

Als we binnenkort weer een redelijk leuk (of mega bedrag ;)  ) hitten dan kunnen we ook tussentijds geld gaan uitkeren (afromen). B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx ik doe mijn best :)

Morgen weer een V75 en deze week zijn het weer avond koersen.

Ik vier zelf die avond een verjaardags feestje, dus zal hem nu vroeger gaan inleveren dan normaal, en de update zal waarschijnlijk ook later komen dan normaal deze week.

Ga de races zelf dan ook later allemaal terug kijken want ik wil ze natuurlijk niet missen, want dan mis ik belangrijke info voor komende races ;)

Ik vind het deze week op het eerste gezicht een matig programma alleen 1 race waarin de sup top aan de start komt is een mooie race, daarin kan zoals ik het zie elke deelnemer de race winnen en dat gebeurt bijna nooit dat een race zo open is in de hogere klasse.

Denk wel dat Robert Bergh de meeste kans maakt met 1 van zijn paarden als ik een keuze zou moeten maken.

Maar morgen kom ik met de uiteindelijke keuzes.

I Morgon !  / Tot morgen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week een vrij moeilijke V75 op papier, het zijn weer late avond races, vind het zelf leuker als ze overdag zijn.

Maar in het gedeelte waar ze nu lopen ( BODEN) is het in de avond zo laat nog licht..

Het zou een favorieten festival kunnen worden maar ook veel grote outsiders zijn mogelijk in deze open races.

We gaan toch wat proberen met 2 tickets deze keer, en wat bankers hier en daar.

De grote race van de dag die in race 13 wordt gereden (om 22.45) is echt heel open wat ik al eerder zei, maar ik denk dat Ed You een goede kans maakt als hij een goede koers krijgt.

Robert Bergh de trainer is ook heel positief over zijn kansen, en Nahar is ook weer gevaarlijk zoals altijd.

De 3 favorieten zullen zijn Nimbus CD, On Track Piraten en Propulsion, de laatste 2 zullen graag de laatste ronde alles en iedereen willen passeren en Nim,bus Cd zal normaal gesproken voor de kop gaan, maar die wil Ed You bijv ook, dus het ligt eraan wie het snelst van start is.

Mooie  race om te kijken en om op te spelen.

De uitslag van de V75 zal ik wrs pas heel laat of morgen hier neerzetten ivm een verjaardags feestje ;)

Succes iedereen!

18.06.2016 14:48:38

Boden race 7
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2160
Total bedrag: € 129,60

Pos. 1:

1: Andover Streamline

5: Archie Dream*

6: Nappa Scar

7:

Whitehouse Express

Pos. 2:

2: Tangen Haap

7: Guli Storm

8: Eldvin

10: Krusen

12:

Adrigo

Pos. 3:

5: Le Chapeau

Pos. 4:

2: Miss Gladiator

5: Finca Boko

14:

Olympia Gold

Pos. 5:

3: Hawk Cliff

Pos. 6:

1: Ready for More

2: Special Promise*

6: Coldtown

8: Fire to the Rain

9: Liberty Face

11:

Ask for You

Pos. 7:

2: Nahar

3: Ed You

4: Nimbus C.D.

8: Sauveur

9: On Track Piraten

10:

Propulsion

---------------------------------------------------------------------

18.06.2016 15:06:40

Boden race 7
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1152
Total bedrag: € 69,12

Pos. 1:

7: Whitehouse Express

Pos. 2:

1: Lesja Kongen*

2: Tangen Haap

7: Guli Storm

8: Eldvin

10: Krusen

12:

Adrigo

Pos. 3:

5: Le Chapeau

7:

Ebony Boko

Pos. 4:

2: Miss Gladiator

5: Finca Boko

6: M.T.Kitty*

14:

Olympia Gold

Pos. 5:

3: Hawk Cliff

9:

Just Wait and See

Pos. 6:

1: Ready for More

2: Special Promise*

8:

Fire to the Rain

Pos. 7:

3: Ed You

4: Nimbus C.D.

9: On Track Piraten

10:

Propulsion

Saldo:€ 3.804,62

(35 aandelen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

  • V75

    7/2/7/15/3/8/10

    7 goed

    1.647,72

    6 goed

    16,80

    5 goed

    1,92


Saldo:€ 3.969,74

Hier nog even de uitslag van deze week, we hebben net weer de 7 goed misgelopen, omdat mijn 5e keus won in een onderdeel waar ik er 4 had gekozen, dus beetje jammer. Maar we hebben er dus weer 6 goed van de 7 voor de 3e keer op rij en deze keer hebben we toch nog 165 Euro terug gewonnen.

Maar zoals het nu gaat zit het er wel in dat we met iets meer geluk in saldo gaan stijgen de komende weken :smile: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is er geen V75 maar morgen middag 16.20 vanaf de baan van Kalmar.

Morgen zal ik de tips en het spel hier weer plaatsen.

Vandaag zijn er in Nederland koersen vanaf Wolvega eerste start om 11.35 en er is ook een kortebaan draverij vanuit Zwanenburg voor de liefhebbers.

Morgen ook koersen op Duindigt met o.a. de grote prijs de lage landen, met Nederlandse toppers en buitenlandse sub toppers.

De winnaar van vorig jaar Caen Oldeson met John de Leeuw is zoals ik het zie nu ook weer 1 van de grote kanshebbers voor de winst. Zou mooi zijn als die inderdaad weer kan winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.