Spring naar bijdragen

V75 Paardenpoule 2.0


The_Special_One

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei The_Special_One:

Betaal het maar uit aan iedereen zoals ik het hier boven heb aangegeven @TheGreatOne

 

Ik zelf krijg dus minimaal 346.56, mag ook meer zijn  ;)

 

Nogmaals dank aan iedereen en tot in de pruimentijd :ph34r:

 

Dagje Duindigt hoeft niets te kosten, laatste keren dat ik geweest ben wonnen mijn paardjes netjes dus dikke winst zelfs.

Top, ik check het zo nog een keer na en betaal dan alles uit en heeft iedereen het morgen op zijn rekening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei The_Special_One:

Ja hoor ik speel mocht ik er ook zijn ook gewoon veel via runnerz, zeker als het druk bij de kassa's is omdat ze er weer eens te weinig open hebben.

Ze hebben alleen geen wifi want het is een oud zooitje daar.

Geen probleem als er geen WiFi is, maar ga je misschien niet TSO?

jij bent onze man,bij wie moet ik dan tips vragen, dan ga ik ook niet

bewerkt door rhellevo (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei rhellevo:

Geen probleem als er geen WiFi is, maar ga je misschien niet TSO?

jij bent onze man,bij wie moet ik dan tips vragen, dan ga ik ook niet

Als de paarden starten die ik wil gaan spelen die dag dan ben ik er, maar dat is nu nog niet bekend, voor de derby krijg je bijv eerst nog de derby kwalificatie races dus is afwachten wie zich kwalificeren. Maar een week van tevoren weet ik wel of ik ga of niet.

En als ik niet ga zal ik je dan wel tips geven wie ik zou spelen. je kunt het beste max 3-4 races uitzoeken, niet op alle races wedden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles uitbetaald en @The_Special_One de eerste x dat we samen sushi gaan eten pak ik de rekening op, hopelijk in Vegas :-)

 

Ik kon 2 namen niet goed plaatsen(stond geen gebruikersnaam van OT bij de omschrijving) en wil dit zeker weten voordat ik die over ga maken. @mavi001 (80,39€)klopt het dat je rekening MC is? @Macho1 (321,56€) klopt dit Koning? Bij akkoord regel ik dit ook meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.