Spring naar bijdragen

V75 Paardenpoule 2.0


The_Special_One

Aanbevolen berichten

2e onderdeel faalde Ulf Ohlsson weer eens met een favoriet in de V75. (de 3)

Het werd een nek aan nek race tussen de de 9 en de 10, en de 9 won uiteindelijk.

Wij hebben de 9 op 1 ticket en de 10 hadden we op 2 tickets,

Gelukkig wel op het duurste ticket.

Deze 9 had ik maar 1 keer omdat nummer 9 op 1600 meter het slechtste startnummer is maar hij presteerde het toch om ermee te winnen na een laatste ronde alles buitenom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3e onderdeel wint de favoriet nummer 15 voor de 14 en de 3  , had beter andersom kunnen zijn voor ons ;-)

Want met alleen maar favorieten voor de rest brengt het niet veel.

Deze 3 hadden we allemaal.

 

NU maar hopen dat 1 van de 6 wint die wij hebben en dan een beetje een mooie  ...

3: Pandora Face
7: Undimede
9: Hanna Banker
11: Catch the Cash
12: Beverly Boulevard
14: Lotuscherie

 

 

www.gratisbeelden.nl

 

 

Uitslag 12-7-14

 

Die hadden we ook allemaal, winnaar was het 3e gespeelde paard.

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer gestrand (zucht) omdat onze 5 de koers naast koploper kreeg en dan val je normaal om zeker over 2640 meter en dat deed deze ook..

En onze 10 kwam veel en veel te laat..rijder Kilhlstrom zat al met zijn hoofd bij Nuncio.

De 3 die won was nu met de rijder in vorm van de dag, die al 2 races gewonnen had en nu weer won (van kop af) maar ja dat wist ik nog niet toen ik dit invulde.

Nu wordt het hooguit nog wat kleingeld winnen :wacko:

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuncio won zoals verwacht het laatste onderdeel vanaf het dodenspoor, er tegen in spelen was tegen beter weten in maar dan was de cote natuurlijk omhoog gegaan - zoals het als een keer gelukt is toen ene Uncle Lasse zwaar favoriet was en faalde en wij 5K daardoor binnen sleepten ;-)

Het goede nieuws is weer dat het nu natuurlijk toch niet heel veel bracht (met onze had hetzelfde geweest) en dat er weer een jackpot voor volgende week is.

Dus dan weer nieuwe kans erop...

Zou leuk zijn als er dan eens wat minder grote favorieten in de V75staan, dan valt er echt weer eens wat te verdienen, ook met 5 en 6 goed.

Zo hadden we al eens een keer iets van 800 met 6 goed...dus zoiets zou ook al leuk zijn.

 

We hadden er dus weer 6 goed deze week...

 

Tot de volgende week !

6/9/15/12/3/3/8
7 goed
342,36
6 goed
3,36
5 goed
Jackpot

 

Saldo: € 3.302,15

 

 

 

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, daar zijn we weer met de V75 en nu vanuit Axevalla (lange laatste rechte lijn 227 meter langste in Zweden)

 

Er lopen vandaag 3 grote favorieten in de V75 namelijk ;

 

in onderdeel 1 Some Summit de 14

Dit paard is de laatste 5 starts ongeslagen en de manier waarop het paard is een fenomeen, dat blijkt ook wel omdat ze van plan zijn om in januari aan de Prix D'amerique in Frankrijk mee te gaan doen, dus dat zegt genoeg hoe goed deze is.

Moet dit veld normaal gesproken dus oprollen zonder incidenten.

Onderdeel 3 de hoogste klasse komt de 9 Call me Keeper aan de start die is normaal ook een maatje te groot voor de competitie met name Solvato en Spring Erom. Ohrjan Kihlstrom wint bijna al deze grote races in Zweden en zal nu ook weer de grootste kanshebber zijn.

En de 3e grote favoriet is Nadal Broline de 11 in onderdeel 6, klopte vorige keer eenvoudig het paard Take Them en die is bijna niet te kloppen, dat bewees die vorige week ook weer met winst in de V75.

Ik denk dat we het vandaag daarom maar weer eens een keer met 1 ticket gaan proberen met deze 3 bankers en dan in de leerlingen race weer alle paarden ( net als de vorige keer) en in de andere races redelijk wat kanshebbers en zo maken we als het eens meezit dan toch nog kans op een leuke uitbetaling. Ik denk ook dat als 1 van deze bankers faalt het dan wel erg moeilijk wordt met vele kanshebbers in die races.

Morgen is er ook nog een extra V75 in Axevalla, en die wil ik misschien ook wel proberen, dus vandaar ook een beetje de inzet over 2 dagen verdelen. Morgen misschien wel weer meerdere tickets maar vandaag zie ik het meer zitten met 1.

 

Succes iedereen !

Na inzet in kas

€ 3.181,19

35 aandelen = 90.89 Euro ( 25 inleg)

 

Axevalla race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2016
Total bedrag: € 120,96

 

Pos. 1: 14: Some Summit
Pos. 2: 3: Mellby Drake
5: Minnestads Dubai
6: Island Life
11: Pardon*
Pos. 3: 9: Call Me Keeper
Pos. 4: 1: Pampalo
4: Scarlet Ribb
5: Please Mr Please
7: Digger Lord
8: Taffy
11: Playboy Face
Pos. 5: 2: Banthechocolate
3: Salsomaggiore*
4: Tooltime*
5: Hope Bo
6: Legoholm Zon
7: Västerbo Arthur
8: Cinnamon Prince
9: Going Ville
10: Elita M.I.
11: Seducedbyaface
12: Global Respons
13: Wega Vang*
14: Tintin
15: Sylvester D.K.
Pos. 6: 11: Nadal Broline
Pos. 7: 3: Othello Face
4: Furious Francis
5: Wollafur
8: King Sir Kir
10: Juvels Boy
12: Officer C.D.

 

 

 

 

 

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gaat het hem niet worden, de onklopbaar geachte Some Summit werd slechts 3e, en zojuist werd Call me Keeper ruim geklopt door Anna mix, waar ze wel los mee waren cq er stond een bak geld op, dus was er net al bang voor dat dit zou gaan gebeuren. Paard was niet meer te achterhalen nadat Erik met hem de kop had genomen.

Zou nog troost prijsje 5 goed kunnen worden ik kom nog met de volledige uitslag straks.

 

EDIT

 

de volledige uitslag ( wij hadden er uiteindelijk maar 4 goed omdat Nadal Broline ook geklopt werd (2e) mede door slecht rijden van Ulf Ohlsson die het weer eens niet kon waarmaken met een favoriet in de V75..

 

5/5/5/1/12/1/4
7 goed
50.795,88
6 goed
229,80
5 goed
21,48
 
Helaas pindakaas, ik heb ook besloten na dit drama morgen maar eens lekker de zon op te zoeken dus die extra ronde slaan we over.
 
 
Tot volgende week, geniet nog van het weekend en het leven !!!
 
PS voor de liefhebbers a.s dinsdag avond op Jagerso de Nederlandse super ster Robert Bi aan de start, valt misschien nog wat aan te verdienen als hij wint, hup Robert ! ;)
 
 

 

robertbi.jpg

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei rhellevo:

Wat is op dit moment 1 aandeel waard?

 

het is nu maandag en ik zit erover te denken om eruit te stappen.

Nog steeds hetzelfde als wat ik gepost had omdat er niets terug kwam.

Na inzet in kas

€ 3.181,19

35 aandelen = 90.89 Euro ( 25 inleg)

 

Ik zit er zelf aan te denken om nog 3 pogingen (weken) te wagen en als ik dan geen winst maak die week dan stop ik ermee en kan iedereen mooi met winst stoppen,

Zo zet ik ook wat druk erop dan presteer ik misschien beter met dit spel, en zo niet mooi moment om met winst te stoppen.

Laten we zeggen dat er dan nog 2500 in de pot zit en dan krijgt iedereen ruim 71 Euro voor zijn ingelegde 25 Euro terug.

 

Wat denk(en) jij , jullie daarvan?

 

PS Morgen is er al een extra V75 waarin dus Robert Bi aan de start komt. Deze V75 lijkt me wel interessant om te spelen.

 

Oh ja nog 1 of 2 keer ipv 3 keer zou ook nog kunnen, ik vind het allemaal best.

 

 

 

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Rico dat je er mee wilt stoppen maar ik begrijp het wel.

Ik vind dat wij als aandeelhouders als dank voor het vele werk Rico wel iets mogen geven,bv per persoon € 5,00 of € 10,00 euro.

Van mijn uitbetaling straks mag je in ieder geval € 10,00  inhouden voor je  geweldige inzet.

ik hoop dat de overige aandeelhouders er net zo over denken

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei naction:

Jammer Rico dat je er mee wilt stoppen maar ik begrijp het wel.

Ik vind dat wij als aandeelhouders als dank voor het vele werk Rico wel iets mogen geven,bv per persoon € 5,00 of € 10,00 euro.

Van mijn uitbetaling straks mag je in ieder geval € 10,00  inhouden voor je  geweldige inzet.

ik hoop dat de overige aandeelhouders er net zo over denken

 

 

Thx dat waardeer ik erg als je dat zegt, ik wil er ook gewoon mee stoppen omdat ik er heel erg veel tijd in steek en ik de komende tijd sowieso wat meer weekendjes weg wil gaan en ik ga ook nog op valantie misschien nog wel 2 keer. Sowieso ook weer naar Vegas.  Later kan ik het altijd nog eens bekijken hoe of wat.

Maar ik wil sowieso dit V75 experiment met leuke winst afsluiten voor iedereen en dus een goed gevoel. Ik heb zelf met mjn andere spel heel goed gedraaid dit jaar en wil me daar nog meer op gaan richten ook. Dat is ook een stuk makkelijker dan de V75.

Ik wil best mensen tips geven als ze die nodig hebben bijv ook als je een dagje naar paarden races gaat.

Volgende maand Derby dag op Duindigt die gaat nu toch wel weer door, vorig jaar maakte ik daar een mooie klapper met de winnares die afgelopen weekend weer eens toesloeg ?? ?

En zijn halve naamgenoot die ook won kan dan misschien die stunt herhalen ?

Maar goed weer terug naar de V75 ik wil die van vanavond dus gaan spelen en die van aankomend weekend ook en ik denk dat we dan minimaal rond de 75 Euro zitten - als we niets hitten anders natuurlijk hoger. En dan denk ik mooi moment om uit te cashen ???

Ik verwacht rond 18.30 ons spel te kunnen posten voor de V75 van vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een goed plan, ondanks dat ik het erg leuk vind om te volgen, merk ik dat ik dat gewoon minder doe de laatste tijd. 

(En dan stiekem ook wat vaker denk aan de winst die ik kan pakken ;)) 

Sowieso erg leuk om te blijven volgen, en we kunnen altijd weer een keer opnieuw beginnen (voor 1 race met een dikke jackpot, of weer een potje voor meerdere wedstrijddagen)

 

Ik ben het dus ook eens om te gaan uitkeren. Ook fijn om succesvol te zijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei maris:

Lijkt me een goed plan, ondanks dat ik het erg leuk vind om te volgen, merk ik dat ik dat gewoon minder doe de laatste tijd. 

(En dan stiekem ook wat vaker denk aan de winst die ik kan pakken ;)) 

Sowieso erg leuk om te blijven volgen, en we kunnen altijd weer een keer opnieuw beginnen (voor 1 race met een dikke jackpot, of weer een potje voor meerdere wedstrijddagen)

 

Ik ben het dus ook eens om te gaan uitkeren. Ook fijn om succesvol te zijn! 

Idd we kunnen altijd eenmalige akties doen als er wat te verdienen valt ?

Snel cash verdienen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat er vanavond gespeeld wordt.

Daarna wil ik 1 aandeel graag uitbetaald hebben en met de ander speel ik dan nog wel 2 rondjes mee.

@The_Special_One Goed gedaan en succes met de komende 3x hoop dat je daarin nog een mooi resultaat kan neer zetten.

 

 

 

bewerkt door rbccrazyboy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond de extra V75 met in de hoofd race dus onze Nederlandse deelnemer Robert Bi.

Heeft een heel mooi startnummer, en zal met een normale start er goed in komen te liggen en is dan goed genoeg om mee te doen voor de winst.

De favoriet 1 Propulsion start normaal iets minder snel dus dat wordt afwachten hoe die er dan in komt te liggen, en Mosaique Face die ze naar deze race hebben toegewerkt zal normaal gesproken naar de kop vliegen, enige die hem daar van af zou kunnen houden is de 4 want die vloog de laatste keer vanaf de start toen Nuncio hem alleen nog kon terughalen. Als Mosaique Face vrij makkelijk de kop krijgt dan zie ik hem ook wel de race winnen. Alleen Robert Bi kan hem dan hopelijk nog kloppen met zijn eindsprint.

Robert Bi en Mosaique Face ga ik dus ook in de V75 nemen.

Rest van het programma ook mooie races met nog 2 leuke Nederlandse deelnemers (outsiders).

Ik ga in ieder geval 1 x banken in het 5e onderdeel het paard Temple of Dreams die ik nu 3 keer heb gevolgd en alle keren was die geweldig. Als die weer net zo goed is en de race normaal verloopt dan wint die vandaag deze race.

Onderdeel 2 heeft Veijo Heiskanen weer eens een favoriet die normaal moet gaan winnen, dus die banken we ook minmaal 1 x,

Rest van de races weer wat schuiven met paarden en kijken of het nu dan nog eens wil lukken.

 

Aanstaande zaterdag ook weer V75 en dat wordt dan hoogst waarschijnlijk de laatste die ik ga inzetten, en dan gaan we allemaal van onze winst genieten de rest van de zomer :P

Dus hopelijk eruit met een klapper en anders iets van 3 x onze inzet is ook leuk, maar dat zien we zaterdag/zondag wel, nu eerst nog 2 keer prijs schieten !!!

Ik heb 2 tickets gedaan deze keer.

 

Jagersro race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1440
Total bedrag: € 86,40
 
Pos. 1: 4: Pepe di Jesolo
6: Top of the World
7: Jairo*
10: Emmett Brown
11: King City
Pos. 2: 5: Sundsvik Mayday*
Pos. 3: 1: Midnight Dreamer*
2: Borups Powerful
6: Urbanio*
7: Unicorno S.L.M.*
Pos. 4: 1: Glider Slider
3: Adele La Marc*
4: Igor Ribb
5: Staro Jersey Side
7: Sahara One
12: Countdown Fougett
Pos. 5: 4: Temple of Dreams
Pos. 6: 1: Propulsion
2: ROBERT BI*
3: Mosaique Face
Pos. 7: 1: Chosen One
13: El Mago Pellini
14: Alfas da Vinci
15: Reckless

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jagersro race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1944
Total bedrag: € 116,64
 
Pos. 1: 6: Top of the World
7: Jairo*
11: King City
Pos. 2: 4: Mellby Dashing
5: Sundsvik Mayday*
Pos. 3: 1: Midnight Dreamer*
2: Borups Powerful
7: Unicorno S.L.M.*
Pos. 4: 1: Glider Slider
5: Staro Jersey Side
7: Sahara One
Pos. 5: 1: Broadway Appolo
2: Toscanini Font*
4: Temple of Dreams
7: Thaiger Exclusive
9: Gucci Degato
11: Gijon
Pos. 6: 2: ROBERT BI*
3: Mosaique Face
Pos. 7: 1: Chosen One
14: Alfas da Vinci
15: Reckless
 
   

 

Onetime!

Saldo € 2.977,15

85.06 Per aandeel

 

 

 

 
   
   
   
   
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.