Spring naar bijdragen

V75 Paardenpoule 2.0


The_Special_One

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei rbccrazyboy:

Ik begrijp dat er vanavond gespeeld wordt.

Daarna wil ik 1 aandeel graag uitbetaald hebben en met de ander speel ik dan nog wel 2 rondjes mee.

@The_Special_One Goed gedaan en succes met de komende 3x hoop dat je daarin nog een mooi resultaat kan zetten.

 

Ik hoop het ook, maar ik ga alleen nog aankomende zaterdag inzetten en daarna uit cashen, dus misschien kun je die ook nog gewoon met 2 meespelen...ik denk dat na die inzet van zaterdag de waarde 79 is ipv 85.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vind het ook niet kunnen :P

 

HIj is rond 4 Augustus weer terug hoorde ik vandaag, en bij thuis komst zal hij de stortingen naar iedereen gaan doen.

Ik haal zaterdag het geld er vast af, na de V75 ronde waar we hopelijk een leuke afsluiter mee maken.

Maar we hebben sowieso winst gemaakt, het kan dus wel zelfs met zo vaak net mis te hebben geschoten, het heeft echt een hoop keren heel weinig gescheeld of we hadden wel weer 7 goed gehad. Weet ook zeker dat als we nog eens doorgaan dat het weer gaat lukken maar ik wil voorlopig even een tijdje wat andere leuke dingen gaan doen..B)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei rhellevo:

Dus zaterdag spelen we er nig 2 en dan stopt definitief deze poule?

 

hopelijk komt er ooit een 3.0 versie?

Ik wil het best nog wel een keer doen over een tijdje en dan misschien aanvullen met wat ander spel erbij als er bijv een hoge trio of kwartet jackpot ergens is. Dan nog meer kans op winst.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Reno:

Rico. Dank voor de tijd die je erin gestopt hebt. Lange tijd geleden dat iets in de pus geeindigd is. Paar jaar geleden de foto finish, waardoor we tig K misliepen :(

 

Ik weet het ik deed er toen ook aan mee... maar wie weet gebeurt het nog eens hier over een tijdje, dat we niet 5K pakken maar 50 of meer :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste ronde !   V75 !

Vandaag vanuit Bollnas.

Start zoals inmiddels gewoonlijk weer om 16.20

In Onderdeel 1 een favoriet die ik ook als banker zie namelijk het paard nummer 8 Backorder, Laatste 3 starts gewonnen en Erik Adielsson in the bike, whats not to like ;-)

Onderdeel 4 de koudbloed paarden en daar lijkt de nummer 14 met Ohrjan Kihlstrom de beste kansen te hebben, en deze rijder die de laatste tijd alle grote races weet te winnen rijdt nu ook weer een (mede) favoriet in de hoofd klasse in onderdeel 6 met nummer 8 Vasterbo Highflyer. Maar daar loopt met nummer 1 het zeer goede paard Chelsea Boko en die liep al weer een paar hele goede races, en vandaag zou het dan moeten gebeuren, de trainer is zeer positief over zijn kansen!

Ik heb weer eens 3 tickets in elkaar gezet en hopelijk vallen we de laatste keer nog in de prijzen !

Daarna zal ik de vanavond de eind uitslag posten en wat ieder aandeel waard is en wat later deze week ook de verdeling posten van wat iedereen krijgt, de uitbetaling volgt sowieso pas over een week oid want @TheGreatOne is nog op vakantie.

Lycka till !!!

 

Bollnas race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 720
Total bedrag: € 43,20

 

Pos. 1: 8: Backorder
Pos. 2: 12: Palermo Broline
Pos. 3: 1: Rocket Zet
4: Hero Sjöhammar
8: Fire to the Rain
10: Only One Winner
11: Liberty Face
Pos. 4: 1: Björs Frej
10: Ossmann*
14: Tomeld Ö.K.*
Pos. 5: 2: Casanova Sisu
3: Sloppy Joe
4: Ottens Casher
5: Sapajou
6: Västerbo RealHigh
7: M.T.Joinville
8: Brothers In Am
11: Stall Warning
Pos. 6: 1: Chelsea Boko
8: Västerbo HighFlyer
Pos. 7: 5: M.T.Insider
6: Ceasar Sisu
11: Research

------

Bollnas race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1120
Total bedrag: € 67,20

 

Pos. 1: 4: Ma Running
8: Backorder
12: Coco de Vie
14: Jetset
15: Quantanamera
Pos. 2: 1: Aramis Hornline
2: Super Benny
5: Digital Yankee
12: Palermo Broline
Pos. 3: 4: Hero Sjöhammar
8: Fire to the Rain
Pos. 4: 1: Björs Frej
14: Tomeld Ö.K.*
Pos. 5: 2: Casanova Sisu
3: Sloppy Joe
4: Ottens Casher
5: Sapajou
6: Västerbo RealHigh
7: M.T.Joinville
11: Stall Warning
Pos. 6: 1: Chelsea Boko
Pos. 7: 5: M.T.Insider
6: Ceasar Sisu

 

------

 

Bollnas race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1536
Total bedrag: € 92,16

 

Pos. 1: 8: Backorder
12: Coco de Vie
14: Jetset
15: Quantanamera
Pos. 2: 5: Digital Yankee
12: Palermo Broline
Pos. 3: 4: Hero Sjöhammar
8: Fire to the Rain
10: Only One Winner
Pos. 4: 1: Björs Frej
14: Tomeld Ö.K.*
Pos. 5: 2: Casanova Sisu
5: Sapajou
Pos. 6: 1: Chelsea Boko
4: Knows Nothing*
7: Food Money
8: Västerbo HighFlyer
Pos. 7: 4: Ajlexes Cubano
5: M.T.Insider
6: Ceasar Sisu
11: Research

 

Later dus de uitslag en waarde...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lekkere start - not - onze favoriet de 8 leek makkelijk te gaan winnen tot die ineens opgaf met 50 meter te gaan en werd binnendoor gepasseerd door de 6 die we niet hadden - outsiders aan 4%... aan de buitenkant kwam de 14 aanvliegen maar die kwam net te laat anders wint die het en was het ook goed geweest..

 

Dus hooguit 6 vandaag.. enige positieve is dat deze favoriet die faalt heel veel gespeeld is als banker dus uitbetaling zal weer niet laag zijn vandaag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt de afsluiter die ik hoopte maar ja thats life ! Aleen een paar keer 5 goed. :wacko:

 

6/12/8/15/3/8/6
7 goed
4.075,56
6 goed
33,00
5 goed
3,12

 

Saldo: € 2.813,95

 

35 aandelen = 80.40 Euro per ingelegde 25 Euro.

 

Als het goed is krijgen we nog wat runnerz club punten erbij, en dan kunnen we nog 5 Euro (vrijspel) ergens op inzetten. :P

Ik zal morgen wel even kijken of er voor dat bedrag een jackpot triootje oid te spelen is.

 

Dus de officiele eind uitslag volgt nog, dan zal ik ook iedereen zijn aandeel in de uitbetaling posten.

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap gedaan, maar eigenlijk is het gewoon bij die ene lucky shot gebleven en hebben @jackgo en @JackPot naar mijn inziens gewoon gelijk. Want als je de eerste investering er ook bij neemt, dan sta je uiteindelijk in de min. Daarbij hebben jullie ook als ik het goed heb 1 of 2x 500 euro bonus ontvangen. Op lange termijn is dit gewoon niet te verslaan. Er wordt gepraat over eventuele miljoenen die te verdienen valt, maar dan moet in vergelijking met voetbal een amateurclub in 3 van de 7 onderlinge duels winnen van een Barcelona. Dat zal misschien maar eens per 2/3 jaar gebeuren denk ik. En ondertussen moet je dit natuurlijk wekelijks blijven spelen. Misschien is er een manier om in de paarderaces winst te maken, maar wat mij betreft niet op deze manier.

Verder natuurlijk alle respect voor @The_Special_One voor de tijd die je hierin gestoken hebt. Het is duidelijk dat je dit met enorme plezier gedaan hebt en er veel vanaf weet. En sommige zullen wel niet blij zijn met mijn post, maar ben gewoon realistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben erg blij met het resultaat! En natuurlijk valt een klapper nooit iedere week, dat zou wat zijn. Als je een moeilijk spel speelt zoals de V75 dan is het logisch dat je vaak verliest en soms wint. We hebben een paar keer erg dichtbij een hele grote klapper gezeten dus het had zomaar nog beter kunnen zijn.

Dus ik vind het erg jammer dat het stopt en wil @The_Special_Onebedanken voor de inzet.

Ik heb twee aandelen en wat mij betreft wordt er ook bij mij 5 euro per aandeel ingehouden voor @The_Special_One als dank voor al het werk dat je gedaan hebt. En ik moet zeggen dat ik de paarden nu zelf ook veel beter volg en regelmatig speel. Dus misschien pak ik zelf die V75 wel een keer bij Runnerz!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx

We spelen voor dat vrij spel geld ( en 20 cent van onszelf lol) mee in het kwartet vandaag in Zuid Afrika waar 190.000 Euro in de pot zit. Die start rond 16.20

 

31.07.2016 13:12:38
Greyville race 7
Weddenschap: Kwartet
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,10
Combinaties: 26
Total bedrag: € 2,60

 

Pos. 1: 10: Cape Speed
13: Enaad (Aus)
Pos. 2: 10: Cape Speed
13: Enaad (Aus)
Pos. 3: 3: Ovidio (Aus)
Pos. 4: 1: Master Sabina
2: Helderberg Blue
3: Ovidio (Aus)
4: Coltrane (Arg)
5: Kingston Mines (Gb)
6: Balance Sheet
7: The Centenary (Nz)
8: Arch Rival
9: Solar Star
10: Cape Speed
11: Stebbins
12: Fortune Fella
13: Enaad (Aus)
14: Zafira
15: Kinaan (Aus)
16: Smart Mart

 

-------------------------------------------------

31.07.2016 13:13:05
Greyville race 7
Weddenschap: Kwartet
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,10
Combinaties: 26
Total bedrag: € 2,60

 

Pos. 1: 10: Cape Speed
13: Enaad (Aus)
Pos. 2: 10: Cape Speed
13: Enaad (Aus)
Pos. 3: 1: Master Sabina
2: Helderberg Blue
3: Ovidio (Aus)
4: Coltrane (Arg)
5: Kingston Mines (Gb)
6: Balance Sheet
7: The Centenary (Nz)
8: Arch Rival
9: Solar Star
10: Cape Speed
11: Stebbins
12: Fortune Fella
13: Enaad (Aus)
14: Zafira
15: Kinaan (Aus)
16: Smart Mart
Pos. 4: 3: Ovidio (Aus)

 

 

Dus als die race gelopen is weten we de eindstand. Die ga ik dan nog posten en dan is het klaar :-)

 

Wolfie alvast bedankt voor je steun en tip , ik zal het hier bij de uit te betalen bedragen duidelijk aangeven voor Armijn.

 

 

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kwartet in Zuid Afrika werd 13.2.15 3   ( Wij hadden er 3 van de 4 goed ;-)  13.10.15.3  )  Die 13 zag ik winnen en had hem met de favoriet gekoppeld helaas...het bracht een hoop geld 21.000 Euro :unsure:

 

 

Het nieuwe eind saldo 2.813,75

80.39 per aandeel

Mensen die mij nog wat tippen geef ik erachter aan.

Iedereen uit de poule heel erg hartelijk bedankt voor het meedoen, het vertrouwen en voor de eventuele tip en veel succes met alles in de toekomst. Er had meer in gezeten met klein beetje geluk of minder pech het is maar hoe je het bekijkt.  Maar nu iig winst geboekt met zijn allen.

Armijn zal het geld gaan overmaken wanneer hij terug is van vakantie. En zo niet dan pakken we hem met zijn allen ;-)

Mocht er iets niet kloppen dan pas ik het nog aan.

Tot ziens !

 

TheSpecialOne 4    321,56 + 10 + 10 + 5

Macho1 4                321,56

TheGreatOne   2    160,78

Remco 86  2           160,78

rhellevo   2             160,78

Jackpot  3               241,17

mavi001   1              80,39

naction    2             160,78 - 10 = 150,78

 

rbccrazyboy   2       160,78

esther   1                 80,39 - 5 = 75.39

maurice   2             160,78

devalsspeler   2      160,78

WouterM   2            160,78

Lasvegasnic   2       160,78

Reno   1                  80,39

Maris   1                  80,39

Wolfie    2                160,78 - 10 = 150,78

 

 

lycka-till.jpg

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer in het land :-) Had je alles al uitbetaald via Runnerz, dan zal het snel op mijn bank staan en gaan we alles uit betalen, ik check het nog een keer na met @The_Special_One 

 

Echt een heerlijke tijd gehad en veel geleerd, ik speel regelmatig de paardjes (bijvoorbeeld in Vegas) maar puur voor de fun. Zondag 28 augustus in Duindigt maar zal die 160€ wel gaan kosten die ik nu uitbetaald krijg :-). Dank voor al de input en het regelen, mooie tijd en smaakt later ongetwijfeld naar meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

en de 2813,75€ staat al te pronken op mijn rekening. @The_Special_One als jij nogmaals akkoord geeft en iedereen heeft die verder gecheckt dan ga ik tot uitbetaling over en staat het snel op jullie rekeningen.

Betaal het maar uit aan iedereen zoals ik het hier boven heb aangegeven @TheGreatOne

 

Ik zelf krijg dus minimaal 346.56, mag ook meer zijn  ;)

 

Nogmaals dank aan iedereen en tot in de pruimentijd :ph34r:

 

Dagje Duindigt hoeft niets te kosten, laatste keren dat ik geweest ben wonnen mijn paardjes netjes dus dikke winst zelfs.

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.