Spring naar bijdragen

V75 Paardenpoule 2.0


The_Special_One

Aanbevolen berichten

Vandaag dus de V75 races vanuit Kalmar.

1 race in de topklasse, die weer eens vrij open is al springen er een paar paarden in het oog zoals good old Harry Haythrow die de laatste keer weer als vanouds was en als die de kop kan nemen dan heeft die een grote kans. Maar er staan deelnemers in uit de Elitlopp zoals Magic Tonight, BBS Sugarlight en Royal fighter.en die zullen toch geduchte tegenstanders zijn, Royal Fighter heeft al eerder laten zien op 18 Mei dat hij ook van achteraf het hele veld voorbij kan lopen! Zal weer een mooie race worden.

We gaan het weer proberen met een paar tickets en met bankers hier en daar,

De beste banker van de dag lijkt de nummer 1 in onderdeel 2 Tudor Kronos van Robert Bergh.

Onderdeel 3 lijkt me Pense Kloster het beste paard met Peter Untersteiner al is de 3 ook heel erg goed, en de stayers koers heeft in On Hold het beste paard aan de start maar als die allles zelf buitenom moet gaan doen (40 meter geven) dan zal het wel heel moeilijk kunnen worden.. Krijgt hij een mooi ruggetje dan zal hij het wel kunnen winnen.

We hebben hier en daar wat outsiders ook dus hopelijk is de mix van favorieten en outisiders goed voor ons vandaag..

Geen Bjorn Goop vandaag in de V75 die is vandaag op Vincennes - Frankrijk waar hij gaat proberen om met Your Highness na Nuncio nu ook de grote crack Bold Eagle te kloppen, dat wordt ook weer een mooie race. :)

De tickets voor vandaag;

26.06.2016 12:24:26

Kalmar race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1800
Total bedrag: € 108,00

Pos. 1:

5: Nadal Broline

7:

Takethem*

Pos. 2:

1: Tudor Kronos

Pos. 3:

2: Pense Kloster

3:

Calypso Am

Pos. 4:

1: Västerbo Arthur

3: Cab Hornline

8: Paleo Pride

14: On Hold

15:

Tomorrowland*

Pos. 5:

3: Edge Boko

4: Tobacco

5: Gucci Degato

7: Tumble Dryer

10:

Ymer Brick*

Pos. 6:

2: Quid Pro Quo

4: Harry Haythrow

5: Magic Tonight

9: B.B.S.Sugarlight*

10: Royal Fighter

11:

Montgomery Hill*

Pos. 7:

1: Furious Francis

2: Xlnt Chili Tripel

5:

King Sir Kir

--------------------------------------------------------------

26.06.2016 14:54:25

Kalmar race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 810
Total bedrag: € 48,60

Pos. 1:

1: Emmett Brown

5: Nadal Broline

7:

Takethem*

Pos. 2:

1: Tudor Kronos

Pos. 3:

2: Pense Kloster

3: Calypso Am

4: Buick Brodde

8: Sevilla

12:

Erik Sting

Pos. 4:

14: On Hold

Pos. 5:

3: Edge Boko

4: Tobacco

5: Gucci Degato

7: Tumble Dryer

10: Ymer Brick*

11:

Lill Hugo

Pos. 6:

2: Quid Pro Quo

4: Harry Haythrow

10:

Royal Fighter

Pos. 7:

1: Furious Francis

2: Xlnt Chili Tripel

5:

King Sir Kir

--------------------------------------------------------------------------------

Pos. 1:

5: Nadal Broline

Pos. 2:

1: Tudor Kronos

Pos. 3:

2: Pense Kloster

3: Calypso Am

4: Buick Brodde

8: Sevilla

12:

Erik Sting

Pos. 4:

1: Västerbo Arthur

3: Cab Hornline

10: Pajas Face

11: Thunder Peak*

14: On Hold

15:

Tomorrowland*

Pos. 5:

3: Edge Boko

4: Tobacco

5: Gucci Degato

7: Tumble Dryer

10: Ymer Brick*

11:

Lill Hugo

Pos. 6:

4: Harry Haythrow

Pos. 7:

1: Furious Francis

2: Xlnt Chili Tripel

5:

King Sir Kir

OneTime

Saldo: € 3.780,74

( 35 aandelen  108,02 per aandeel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer 6 goed deze week, en 7 had er weer met een beetje geluk wel ingezeten zoals de laatste weken steeds het geval is. Zeker omdat we nu op 2 tickets er 6 goed hadden..

Maar na 4 x op rij 6 goed wordt het volgende week dan maar eens tijd voor de 7 goed.

Ik kreeg vandaag een naar bericht over een onverwacht sterfgeval binnen dus had verder geen zin om in de app of hier tussenstanden e.d. te geven.

Tot de volgende V75.

Uitslag / uitbetaling

5/1/8/1/5/9/2

7 goed

1.353,24

6 goed

17,88

5 goed

2,40


Nieuwe saldo;

Saldo:€ 3.966,03

(Dus we hebben weer onze inzet van deze week terug gewonnen met de 5 en 6 goed.)

(113,32 per aandeel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer V75 dag vandaag vanaf Ekilstuna. Start om 16.20

Nog even terug komen op de vorige week; de GPDL op Duindigt werd inderdaad gewonnen door de door mij genoemde (en 1 van mijn persoonlijke favoriete paarden)  Caen Oldeson die de grote koers nu 3 x op rij won wat een geweldenaar en de cotes waren ook super, en Your HIghness werd in Frankrijk zeer goede 2e achter de super crack Bold eagle.

In de V75 hadden we er weer 6 goed en ons geld terug net als de week ervoor.

Nu gaan we hopelijk weer eens 7 goed raden vandaag!

 

Er lopen een aantal grote favorieten waar ik er een paar wel  zie winnen en van een paar ben ik niet helemaal overtuigd. het zijn vandaag o.a. E3 finale koersen, waardoor er wel veel goede paarden tegen elkaar zullen gaan strijden.

Onderdeel 1 is normaal gesproken de 3 Sir Ratzeputz met Erik Adielsson niet te kloppen zeker als je zijn laatste koers gezien hebt, toen was ie nog beter dan ooit.

Deze gaan we banken en de andere banker loopt in onderdeel 6; Make your mark dit is een zoon van Maharajah misschien wel Zweden's beste paard ooit! En deze is ook al heel goed want heeft 12 van zijn 14 starts gewonnen en dit jaar 6 uit 6, en lijkt eigenlijk alleen geklopt te kunnen worden als zijn pikeur Ulf Ohlsson het verprutst of door een ander rot koers verloop.

Deze pikeur zal dit jaar normaal gesproken kampioen van Zweden worden (omdat 10-voudig kampioen Bjorn Goop dit jaar een soort wereld reis aan het maken is qua rijden, en niet zo veel rijdt in Zweden als voorgaande jaren, dus hij laat het kampioenschap eigenlijk aan zich voorbij gaan nadat hij toch al 10 x kampioen op rij geworden is). Maar Ulf Ohlsson is dus een top pikeur maar faalt wel eens met grote favorieten, laten we hopen dat hij dat vandaag niet doet, en anders hebben we daar nog 1 kanshebber in de strijd op 1 ticket. Maar zoals gezegd dit paard is zo'n crack het zou erg jammer zijn als hij deze finale koers niet wint.

Verder hebben we nog een mooie stayers koers met 1 van Zweden's beste stayers aan de start namelijk Alfas da Vinci,

Tussen de favorieten door hebben we ook mooie outsiders erbij vooral in de laatste race waar de cote nog flink omhoog zou kunnen gaan..

 

02.07.2016 12:29:51
Eskilstuna race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1920
Total bedrag: € 115,20

 

Pos. 1: 3: Sir Ratzeputz
Pos. 2: 7: Linus Wibb
8: Nakoda Goj
14: Alfas da Vinci
15: Amaru Boko
Pos. 3: 2: Dixi Sisu
3: Undine
4: Rhyme Broline
9: Zahara Goj
11: Fantasy River
Pos. 4: 2: Takestwoforatango
3: Ceasar Sisu
Pos. 5: 1: Slide So Easy*
4: Seedorf O.M.F.*
5: Hero Sjöhammar
9: Whitehouse Express
Pos. 6: 2: Makethemark
Pos. 7: 1: Scarlet Ribb
2: Wollafur
3: Othello Face
4: Oki Doki Face
5: Västerbo Exact
6: Tellmeastory
7: Talassio
8: Good's Of Norway*
9: Legend Brodde
10: Le Chapeau
11: Sir Corneliani
12: Ebony Boko

 

----------------

02.07.2016 12:34:27
Eskilstuna race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 600
Total bedrag: € 36,00

 

Pos. 1: 1: Fire to the Rain
3: Sir Ratzeputz
8: Coldtown
Pos. 2: 14: Alfas da Vinci
Pos. 3: 2: Dixi Sisu
3: Undine
4: Rhyme Broline
11: Fantasy River
Pos. 4: 2: Takestwoforatango
3: Ceasar Sisu
6: Kalle Kalas
9: Cash a Cheque Em
11: Hawk Cliff
Pos. 5: 9: Whitehouse Express
Pos. 6: 2: Makethemark
Pos. 7: 1: Scarlet Ribb
2: Wollafur
3: Othello Face
4: Oki Doki Face
5: Västerbo Exact
6: Tellmeastory
7: Talassio
10: Le Chapeau
11: Sir Corneliani
12: Ebony Boko

 

--------------------------------

02.07.2016 12:44:23
Eskilstuna race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1152
Total bedrag: € 69,12

 

Pos. 1: 3: Sir Ratzeputz
Pos. 2: 7: Linus Wibb
14: Alfas da Vinci
Pos. 3: 2: Dixi Sisu
3: Undine
4: Rhyme Broline
11: Fantasy River
Pos. 4: 2: Takestwoforatango
3: Ceasar Sisu
11: Hawk Cliff
Pos. 5: 1: Slide So Easy*
5: Hero Sjöhammar
7: M.T.Insider
9: Whitehouse Express
Pos. 6: 2: Makethemark
3: Policy of Truth
Pos. 7: 3: Othello Face
4: Oki Doki Face
6: Tellmeastory
7: Talassio
10: Le Chapeau
12: Ebony Boko

 

Saldo € 3.745,71

 

Succes iedereen en later vandaag de update(s)

 

 

   

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk in het eerste onderdeel springt de favoriet en normaal de winnaar gelijk weg aan de start (altijd zo jammer wanneer dit gebeurt), en zijn we direct kansloos voor 7 goed.

De 5 won het nu voor de 6 en de 1. Die hadden we ook niet op kleine ticket waar ik nog 2 anderen erbij gezet had zoals de 1 maar die kon het ook niet afmaken. Er was wel heel veel geld op het laatst op die 5 gegaan denk dat de zware baan erg goed voor hem was..

 

De trainer had dit gezegd voor de start dat viel ook wel mee dus met zijn vorm...

"5 Ready For More (V75-1) was a bit disappointing in his comeback. He has trained harder and feels better, but I don't think he's quite at top form yet.

 

Nu maar weer strijden voor 5 en 6 goed.

 

 

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was vandaag een grote sof, er won nog een hele grote outsider en Make the Mark faalde ook nog later in onderdeel 6, de baan was misschien te zwaar...

We hadden er uiteindelijk met iets beter combineren nog aantal keer 5 goed kunnen hebben, maar bij dat ticket had ik net de 15 weggelaten in onderdeel 2 ...dat zal je altijd zien..

Het waren wel mooie uitbetalingen vandaag maar voor ons dus nada noppes niks...

 

5/15/10/3/1/3/3
7 goed
44.662,68
6 goed
277,32
5 goed
21,00

 

Volgende week revanche ! Tijd om weer mooie prijs te gaan pakken dan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een V75 en nu vanuit Halmstad!

 

Afgelopen donderdag was er een extra V75 en die zag ik niet echt zitten qua spel dus die hebben niet gespeeld, dat bleek ook een goede beslissing, we hadden weer troostprijs gehad en iig geen winst.

Wel het paard Uncle Lasse geweldig zien lopen, vooral de vliegende start en volle ronde waren geweldig, als dit paard zich zo blijft door ontwikkelen dan wordt dit de nieuwe Nuncio!

Dus dat wordt dan volgend jaar de Elitlopp winnen, ik heb hem alvast maar genoemd (en gespeeld). ;)

 

Terug naar vandaag, het is geen echt makkelijke op papier dus het zou wel weer eens een leuke uitbetaling kunnen worden.

Onderdeel 1 lijkt Fridericus eindelijk weer topvorm te hebben gevonden op zijn laatste race af waar hij opgesloten zat en daardoor 2e werd, maar hij heeft al een paar keer flink teleurgesteld als favoriet in de V75 dus ik durf hem niet meer te banken. Maar normaal zou hij dit moeten kunnen winnen.

Onderdeel 2 is het paard nummer 9 van Peter Untersteiner de grote favoriet en die moet ook zeker goede kans hebben ik ga hem 1 keer banken, maar het startnummer is niet echt lekker en er staan gevaarlijke tegenstanders in zoals de 7 en de 12, de laatste springt meestal in galop maar als deze blijft draven zoals de laatste keer kan die zomaar weer winnen. Maar de 9 op zijn klasse en op zijn thuis baan verwacht ik toch wel vooraan.

Onderdeel 3 steken de 1 en de 3 er wat mij betreft boven uit en ik denk dat de 1 de kop gaat nemen en de 3 buitenom gaat proberen de kop over te nemen die hij wrs niet krijgt,  en dan zie ik de 1 het winnen. Als de 3 wel de kop krijgt dan zie ik het andersom binnen komen.

Onderdeel 4 is een leerlingen koers en de ervaring leert dat daar meestal een (grote) outsider wint, en hopelijk vandaag ook want ik neem alle paarden. Nummer 6 is wrs het beste paard en beste rijder dus dat zal de favoriet zijn, voor ons te hopen dat deze hem niet wint ;-)

Onderdeel 5 Heeft een grote favoriet namelijk Kalle Kallas met Erik Adielsson, werd vorige week sterke 2e in de V75 en klopte toen nipt de nummer 3 takestwoforatango, en ik verwacht dat het nu weer zo zal zijn, al kan de 3 het ook winnen als hij niet de hele koers in het eerste buitenste spoor moet lopen (net zoals vorige week)

Kalle Kallas kreeg toen net de kop niet in die race ondanks dat hij zeer snel vertrok, en nu met nummer 1 denk ik dat hij wel de kop kan houden en dan zie ik hem niet snel meer geklopt worden. Enige risico is dat met nummer 1 een paard wel eens wil springen, hopelijk doet hij dat niet. De trainer heeft ook zelf start nummer 1 gekozen.

We gaan hem 1 keer banken, we hopen van start tot finish de 1 aan de leiding.

Onderdeel 6 loopt de top zoals Solvato, Spring Erom en Melby Viking, ik verwacht dat het tussen deze 3 zal gaan. Met outsiders kansen voor Harry Haythrow, Ed You, Dante Boko en Dreams take time..

Maar zoals de 11 jaar oude Spring Erom de laatste 2 keer liep (nipt gekiopt op de finishlijn door de super merrie Your Highness en de race daarna met een straat gewonnen), zou deze imho gewoon moeten winnen en Orjan Kihlstrom nu als pikeur zou ook geen nadeel moeten zijn en ik denk dat hij Solvato wel gelijk voor zal blijven na de start en de kop kan nemen of anders voorin komen te liggen. Maar koers verloop kan zoals altijd doorslaggevend zijn. En Melby Viking kan buitenom misschien het hele veld wel kloppen in de laatste ronde...Het is normaal een super stayer maar de laatste keer liet hij over 2100 al zien dat hij het op deze afstand ook kan, hij gleed toen zelfs heel even uit anders had hij toen nog verder gekomen..

Onderdeel 7 is de favoriet Bravo Navarone met Erik Adielsson een geweldig sterk paard en zou dit normaal ook moeten winnen al staan er wel zeker 2 goede tegenstanders in namelijk de 2 en de 6.

De 6 Valentino Strix had ik een vorige V75 nog als een banker genomen en toen sprong hij jammerlijk weg, nu zou hij misschien wel de koers kunnen winnen zeker als hij de kop kan krijgen...De 2 Paljas Face is eigenlijk ook een alleskunner, dus zou niet verbazen met winst. Maar normaal dus de 1 voor de 6 en de 2.

We gaan het vandaag met 2 tickets proberen.

 

Succes iedereen !

 

Halmstad race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1512
Total bedrag: € 90,72

 

Pos. 1: 1: Trust Launcher
2: Fridericus*
6: TOSCA VICTORY*
Pos. 2: 9: Isor Håleryd
Pos. 3: 1: Faye Bros
3: Treasure Kronos
Pos. 4: 1: Above All
2: Snow Angel
3: Olivia Trot
5: Önas Ida
6: Bula Bula Am
7: Glamour Håleryd
8: Lovely Sky
9: Elita M.I.
10: Kirin de Zeun
11: Carro's Girl
12: Eternity of Joy
13: Staro Ironmaid
14: Magic Number
15: Min Finish
Pos. 5: 1: Kalle Kalas
2: Takestwoforatango
Pos. 6: 1: Solvato
2: Spring Erom
10: Mellby Viking
Pos. 7: 1: Bravo Navarone
2: Pajas Face
6: Valentino Strix

 

 

----------------------------------------------------------------------

 

Halmstad race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2240
Total bedrag: € 134,40

 

Pos. 1: 1: Trust Launcher
2: Fridericus*
6: TOSCA VICTORY*
9: Divisionist
12: King City
Pos. 2: 5: Countdown Fougett
7: Calypso Am
9: Isor Håleryd
12: Qahar Q.C.
Pos. 3: 1: Faye Bros
3: Treasure Kronos
Pos. 4: 1: Above All
2: Snow Angel
3: Olivia Trot
5: Önas Ida
6: Bula Bula Am
7: Glamour Håleryd
8: Lovely Sky
9: Elita M.I.
10: Kirin de Zeun
11: Carro's Girl
12: Eternity of Joy
13: Staro Ironmaid
14: Magic Number
15: Min Finish
Pos. 5: 1: Kalle Kalas
Pos. 6: 2: Spring Erom
10: Mellby Viking
Pos. 7: 1: Bravo Navarone
6: Valentino Strix

 

 

Na de inzet is ons saldo nu  3520.29

(35 aandelen)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1e update

Na onderdeel 1 zijn we al 1 ticket kwijt  voor 7 goed, Fridericus de favoriet faalde opnieuw waar ik al bang voor was, maar de 12 die won hadden we op 1 ticket.

6% gespeeld maar dus wel goed begin voor mooie uitbetaling misschien ook later vooor 5 en 6.....en het is ons grotere ticket.

de 1 werd 2e... voor ons was het mooier geweest als die gewonnen had maar ja thats life...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3e onderdeel werd inderdaad een strijd tussen de 1 en de 3 de 2 favorieten en de 3 deed het vanuit het dodenspoor en maakte het grandioos af. de 1 werd nog door de 2 gepasseerd...3-2-1 de uitslag.

 

De volgende race is de leerlingen race die hebben we sowieso goed omdat we daar alle hebben, nu hopen op een mooie

outsider !!! :rolleyes:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja helaas voor ons het beste paard en beste rijder wonnen gewoon de leerlingen koers, zeker jammer want het minst gespeelde paard in de V75 (2%) werd 2e...dan was het een klapper geworden....heel jammerrrrrrrrr ook voor de 5 en 6 goed.

3e aankomende was ook maar 3% gespeeld ;-)

Gebeurt bijna nooit dat de favoriet wint in dit soort koersen..en hij kreeg ook nog een onvoordelig parcours :-)

Koppel bracht al meer dan 100 euro

 

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalle Kallas mijn banker won ook zoals verwacht in onderdeel 5

 

En we liggen er uit in onderdeel 6 door good old Harry Haythrow die ik nu eens niet genomen had en die was door de commentator van vandaag vorige keer al afgeschreven dat die beter nooit meer kon starten, en nu wint die LOL.

Harry kreeg koersje op maat op de rug van de favoriet en dan is hij op zijn best...dus nog steeds..

Zonde dit want ik had Harry bij mijn eerste keuze er wel bij genomen..maar moest hier en daar schrappen en schatte uiteindelijk Solvato toch hoger in...:-(

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja we hebben er weer 6 goed maar dat zal niet veel brengen..

Ben wel doodziek eigenlijk dat ik die Harry in onderdeel6 niet meer had ook al was ie zogenaamd al afgeschreven..

Zal straks de uitbetaling posten en de nieuwe stand.

 

7 goed
523,32
6 goed
5,88
5 goed
Jackpot

Wij kregen maar 11 euro nog wat terug voor onze 6... 5 leverde niets op

Goede nieuws ervan is dat er nu volgende week miljoenen extra als jackpot bij zitten dus meer geld te vangen n hopelijk dan meer geluk !

€ 3.532,35  de nieuwe stand.

 

Op naar volgende week -->

 

bewerkt door The_Special_One
toevoeging (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer de V75 dag en nu vanaf Arjang !

Eindelijk weer eens extra miljoenen in de jackpot dus interessant om vandaag eens mooi te gaan hitten !

In onderdeel 7 hebben we weer een grote race met de winnaar van de Elitllop namelijk Nuncio! Als hij nog steeds in goede vorm is moet hij dit gewoon winnen maar hij heeft startnummer 8 wat natuurlijk over een sprintnummer heel slecht is en hij zal dus wel rustig starten, en dan het hele veld voorbij gaan en dan naast de koploper het proberen te gaan winnen. Nu is hij 1 van de weinige goede paarden die vanuit die positie ook meestal wint maar als de grootste tegenstander On Track Piraten na de start de kop kan pakken van de 1 Harry Haythrow, dan wordt het niet makkelijk om die vanuit het "dodenspoor" te kloppen maar als iemand het kan is het natuurlijk wel Nuncio. Maar een zekerheidje is het niet vandaag, OTP van kop af is ook heel erg goed....  Dante Boko zou ook nog  gevaarlijk kunnen zijn, mocht die de kop krijgen of de rug van Nucio...en Vasterbo Highflyer kan ook in het trio lopen met zijn eindsprint.

Verder een paar grote favorieten in onderdeel 1 de 6 Take Them, die ook heel erg sterk is en ook zelf veel buitenom kan doen, in onderdeel 2 Smokey Herman een mogelijke banker, en in de koudbloed koers zijn de 14 en de 15 de beste paarden maar die moeten ook heel veel meters buitenom gaan lopen.....en dan hebben we nog in onderdeel 5 de 2 Othello Face die zijn laatste 2 starts in V75 races won, en nu ook weer hele goede maakt vanaf startnummer 3.

Ik ga proberen wat met de bankers te schuiven, en aan te vullen met kanshebbers en wat (grote) outsiders , dus als het meezit dan pakken we een mooie hap van het extra geld vandaag :)

Arjang race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 1008
Total bedrag: € 60,48

 

Pos. 1: 2: Coldtown
6: Takethem*
9: Seedorf O.M.F.*
12: Rapide du Pommeau
Pos. 2: 3: Smokey Herman
Pos. 3: 3: Juvena*
14: Järvsö Blomster
15: Steinfaks*
Pos. 4: 3: Pandora Face
7: Undimede
14: Lotuscherie
Pos. 5: 2: Othello Face
3: Cab Hornline
6: Juvels Boy
10: Royal Trophy*
Pos. 6: 1: Oki Doki Face
2: Reorder
3: Västerbo Exact
5: Mellby Club
6: Dark Xray
7: Gambino Degato
10: Tumble Dryer
Pos. 7: 8: Nuncio

 

 

----------

Arjang race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 864
Total bedrag: € 51,84

 

Pos. 1: 6: Takethem*
12: Rapide du Pommeau
Pos. 2: 3: Smokey Herman
6: Lea Chip
10: Palermo Broline
Pos. 3: 3: Juvena*
6: Höstbo Stig
14: Järvsö Blomster
15: Steinfaks*
Pos. 4: 3: Pandora Face
7: Undimede
14: Lotuscherie
Pos. 5: 2: Othello Face
Pos. 6: 1: Oki Doki Face
3: Västerbo Exact
5: Mellby Club
6: Dark Xray
7: Gambino Degato
10: Tumble Dryer
Pos. 7: 3: On Track Piraten
8: Nuncio

 

----------

 

Arjang race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2160
Total bedrag: € 129,60

 

Pos. 1: 6: Takethem*
Pos. 2: 3: Smokey Herman
5: Breezy Badger
6: Lea Chip
9: Conrads Definitif
10: Palermo Broline
Pos. 3: 3: Juvena*
14: Järvsö Blomster
15: Steinfaks*
Pos. 4: 3: Pandora Face
7: Undimede
9: Hanna Banker
11: Catch the Cash
12: Beverly Boulevard
14: Lotuscherie
Pos. 5: 2: Othello Face
3: Cab Hornline
5: Petter Rags*
6: Juvels Boy
10: Royal Trophy*
11: Kan Ha
Pos. 6: 5: Mellby Club
10: Tumble Dryer
Pos. 7: 3: On Track Piraten
8: Nuncio

 

Saldo € 3.295,43

 

Succes !!!

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry vergeten erbij te zetten deze keer, maar zoals altijd op zaterdag om 16.20

 

1e onderdeel werd 6-2-12

Die hadden we alle 3, maar de 6 op alle tickets, maar dat was ook de grote favoriet en die maakte het waar,

 

http://www.gratisbeelden.nl/

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.