Spring naar bijdragen

Win 50 euro aan krasloten met het leaderbord!


Aanbevolen berichten

Ik had deze competitie nog niet gezien. Mocht ik wat winnen dan kras mijn loten maar gewoon open Eventuele prijzen stel ik ter beschikking van de groep in Vegas. Ik denk zelf bij kleine prijsjes aan een rondje bier en bij hoofdprijs aan een 'Hangover' achtig avontuur in een dikke suite maar de uiteindelijke bestemming is aan de groep. Volgens het principe van de meeste stemmen gelden. :) 

bewerkt door Gokje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGallant:

En we zijn goed een weekje verder....Wat is de tussenstand? Tromgeroffel...........

Uitgesloten van deelname zijn @TheGreatOne & @JackPot. En in deze top 4 zien we nog twee namen schitteren...en dat zijn: @Gokje & @eurobsgame

Ga zo dooooor! @ iedereen, probeer die twee van de troon te stoten! :)

 

leaderboard.png

Wat leuk ! 

Ik doe het vrij rustig aan op het forum deze weken . Op het moment ben ik met veel andere dingen bezig.

De Megastar G3 en de Ministar G5 roulette blijven echter boeien , onvermoeibaar ga ik door om de waarheid achter deze kansspelen te kunnen ontdekken . 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

De maand juli is voorbij en daarom maken we twee winnaars bekend. Aangezien @TheGreatOne & @JackPot uitgesloten zijn van deelname, zijn de winnaars van de maand juli geworden..............

- Winnaar van €50 (krasloten of bol.com bonnen) is geworden @Gokje!

-Winnaar van €20 (krasloten of bol.com bonnen) is geworden @eurobsgame!

Gefeliciteerd heren en bedankt voor jullie mooie bijdragen!

Stuur even een PM naar @TheGreatOne 

In de maand augustus gaan we vrolijk verder met deze strijd! Liken maar!

winnaar leaderboard.png

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gokje:

Mijn kransloten stel ik zoals eerder  al gezegd ter beschikking aan de groep die naar 'Las Vegas' gaat. Eventuele prijzen kunnen daar op basis van de meeste stemmen gelden aan een nader te bepalen doel besteed worden

 

Wellicht wilt de @TheGreatOne deze krasloten wel open krassen en er een leuk filmpje van maken? Leuk gebaar!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei TheMikeyx:

Weet nu al dat je voor 98% vd maanden dezelfde mensen zal zien :(

Daarom zouden ze eigenlijk moeten instellen dat de winnaars van de maand ervoor uitgesloten zijn voor de nieuwe maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.