Spring naar bijdragen

Win 50 euro aan krasloten met het leaderbord!


Aanbevolen berichten

Het blijft me altijd verbazen als mensen iets weggeven er altijd wel geklaag is. Maar goed zo is de gemiddelde Nederlander.

Als je het er niet mee eens bent doe je toch niet mee aan een actie.
We proberen iets en als het hem niet is dan is het zo en stoppen we er na 2-3 maanden weer mee.
Hoeveel acties waarbij er iets gratis wordt weggegeven uit de organisatie zie je op de andere bekende fora?

Voorlopig blijft de actie zoals deze is.

Ik kan mijn hand er voor in het vuur steken dat ik niets like vanuit het oogpunt dat ik iemand leuk vind ja of nee. Dat de meeste likes die@themikeyx gekregen heeft van mij komen lijkt me daar het schoolvoorbeeld van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft me altijd verbazen als mensen iets weggeven er altijd wel geklaag is. Maar goed zo is de gemiddelde Nederlander.


Mwah, mensen klagen niet als het 100% transparant en fair gaat. Zag laatst op de facebook van een bedrijf dat een medewerker van hun de hoofdprijs won bij zo'n like, deel & win actie. De comments waren hilárisch

Waar zie je überhaupt wie aan wie een like geeft dan?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onzin[mention=258]themikeyx[/mention]. Google je naam en je weet dat je kampioen klagen bent. Lijkt me sterk dat bij alle gevallen jij gelijk hebt. Het gaat vanuit Onetime betreft 100 procent fair. Dat jij minder likes krijgt heeft niets met fair te maken maar misschien met iets anders?


Heb ik ooit gezegd dat het om mij persoonlijk gaat? Heb ik ooit ontkend dat ik niet aardig kan klagen?

Dat was weer de hele strekking van mijn post niet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk de kofferveilingen. Allemaal mensen die fair gewonnen hebben. Tot 500 euro of meer aan toe.
Ik wacht nog altijd op het moment dat jij eens over je hart strijkt en een percentage van je winnings hier verloot. Kijk eens hoeveel eerlijke likes je dan gaat krijgen voor die duizenden euro's.


Eerlijke likes of hypocriete? Mensen hebben álles over voor n paar tientjes en dat zie je hier in alle glorie aan af.

Apart overigens dat je iedere opmerking/vraag van mij ontwijkt nu.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus wat een gejank.
Likes van de mods niet meelaten tellen is communitymanagement-wise niet zo slim. Daar zit een stukje "gemoedsrust" in voor gebruikers, zeker als je veel tijd in iets hebt gestopt en Armijn of Jackpot het niet "mag" liken.


Fair enough, hier valt ook wel wat voor te zeggen. Hoewel zou dat niet gewoon kunnen met een comment?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei JackPot:

Het blijft me altijd verbazen als mensen iets weggeven er altijd wel geklaag is. Maar goed zo is de gemiddelde Nederlander.

Als je het er niet mee eens bent doe je toch niet mee aan een actie.
We proberen iets en als het hem niet is dan is het zo en stoppen we er na 2-3 maanden weer mee.
Hoeveel acties waarbij er iets gratis wordt weggegeven uit de organisatie zie je op de andere bekende fora?

Voorlopig blijft de actie zoals deze is.

Ik kan mijn hand er voor in het vuur steken dat ik niets like vanuit het oogpunt dat ik iemand leuk vind ja of nee. Dat de meeste likes die@themikeyx gekregen heeft van mij komen lijkt me daar het schoolvoorbeeld van emoji41.png

Ik voel mij een beetje aangesproken, vandaar even een reactie. Ik kom alleen met een idee/voorstel. Die krasloten kunnen mij gestolen worden. Want volgens mij heb ik ook genoeg geld weggegeven hier op het forum. En tuurlijk moeten jullie doen wat jullie het beste lijkt, maar neem aan dat OneTime ook open staat voor ideeën/suggesties toch?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve forumleden, waar een wedstrijd die als extraatje wordt gezien op uit kan draaien. Ik begrijp het even niet.

Wat ik wel weet is dat @TheGreatOne en ik @Gokje zijn loten, live gaan open krassen op facebook en alles weer teruggaat naar enkele leden van dit forum (voor Vegas). Een mooi gebaar en ik zou het leuk vinden als dit draadje verder gaat met positieve woorden. Het leven is zo mooi! Zie jullie snel @ facebook!

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGallant:

Lieve forumleden, waar een wedstrijd die als extraatje wordt gezien op uit kan draaien. Ik begrijp het even niet.

Wat ik wel weet is dat @TheGreatOne en ik @Gokje zijn loten, live gaan open krassen op facebook en alles weer teruggaat naar enkele leden van dit forum (voor Vegas). Een mooi gebaar en ik zou het leuk vinden als dit draadje verder gaat met positieve woorden. Het leven is zo mooi! Zie jullie snel @ facebook!

Ik zag op YouTube éën of andere professor vertellen dat (te) veel gokken heeft een negatieve invloed heeft op de mindset van mensen. Misschien is dat het.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel misschien is dit een mooi punt voor een zelfreflectie momentje [mention=258]TheMikeyx[/mention]. Zelfreflectie betekent dat je kijkt naar JOUW EIGEN HANDELEN. Dus niet de schuld op andere schuiven ofzo, maar naar jezelf kijken. Als je leuke posts zou hebben geplaatst had je zeker likes gehad, maar het meerendeel van jouw posts ben je zuur. Vaak heb je in de basis gelijk in wat je zegt, maar zoals de duitsers zeggen: 

'c'est le ton qui fait la musique'

kijk hier maak ik een grapje, het is natuurlijk Frans, maar het forum vind dat grappig, probeer het eens een leuk grapje te maken. Kunnen ze/we waarderen, ik kan hier ook gaan zeiken dat ik geen loten heb gewonnen, maar dan krijg ik zeker geen likes:) 

2cb265c9125dd85a054617612f6abe66.jpg Net 5 liter schoonmaakazijn op; minder zuur dan [mention=258]Themikeyx[/mention]

 

  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.