Spring naar bijdragen

Win 50 euro aan krasloten met het leaderbord!


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Gokje:

Mijn krasloten stel ik zoals eerder  al gezegd ter beschikking aan de groep die naar 'Las Vegas' gaat. Eventuele prijzen kunnen daar op basis van de meeste stemmen gelden aan een nader te bepalen doel besteed worden

 

Nice one @Gokje

 

Ik ga de 50€ aan krasloten kopen en misschien kan ik wel live gaan met Facebook ermee en anders ga ik ze gewoon filmen. Ik maak er een apart Vegas potje voor. Dank.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei TheGreatOne:

Nice one @Gokje

Ik ga de 50€ aan krasloten kopen en misschien kan ik wel live gaan met Facebook ermee en anders ga ik ze gewoon filmen. Ik maak er een apart Vegas potje voor. Dank.

Een aanzienlijk deel van de likes komen voort uit het breken van afspraken die ik met mezelf had. Het zou hypocriet zijn mij daarvoor te laten belonen. Anyway ik hoop dat er een dikke vette prijs valt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Gokje:

Een aanzienlijk deel van de likes komen voort uit het breken van afspraken die ik met mezelf had. Het zou hypocriet zijn mij daarvoor te laten belonen. Anyway ik hoop dat er een dikke vette prijs valt!

50€ aan krasloten gekocht (nog niet gekrast) en zullen we binnenkort gaan filmen (misschien wel live via FB). Zal toch wat zijn he ;-)

IMG_4126.JPG

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-8-2017 om 12:04 zei TheMikeyx:

 


Het gaat dr niet om dat@gokje zijn bijdragen wel/niet gewaardeerd zouden worden.

 

Heel misschien is dit een mooi punt voor een zelfreflectie momentje @TheMikeyx. Zelfreflectie betekent dat je kijkt naar JOUW EIGEN HANDELEN. Dus niet de schuld op andere schuiven ofzo, maar naar jezelf kijken. Als je leuke posts zou hebben geplaatst had je zeker likes gehad, maar het meerendeel van jouw posts ben je zuur. Vaak heb je in de basis gelijk in wat je zegt, maar zoals de duitsers zeggen: 

'c'est le ton qui fait la musique'

kijk hier maak ik een grapje, het is natuurlijk Frans, maar het forum vind dat grappig, probeer het eens een leuk grapje te maken. Kunnen ze/we waarderen, ik kan hier ook gaan zeiken dat ik geen loten heb gewonnen, maar dan krijg ik zeker geen likes:) 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel misschien is dit een mooi punt voor een zelfreflectie momentje [mention=258]TheMikeyx[/mention]. Zelfreflectie betekent dat je kijkt naar JOUW EIGEN HANDELEN. Dus niet de schuld op andere schuiven ofzo, maar naar jezelf kijken. Als je leuke posts zou hebben geplaatst had je zeker likes gehad, maar het meerendeel van jouw posts ben je zuur. Vaak heb je in de basis gelijk in wat je zegt, maar zoals de duitsers zeggen: 
'c'est le ton qui fait la musique'
kijk hier maak ik een grapje, het is natuurlijk Frans, maar het forum vind dat grappig, probeer het eens een leuk grapje te maken. Kunnen ze/we waarderen, ik kan hier ook gaan zeiken dat ik geen loten heb gewonnen, maar dan krijg ik zeker geen likes:) 


Die likes krijg je tóch wel - as i said: vriendjespolitiek.

Ontopic - met n gekopieerd stukje frans impress je me niet :)

En dat je denkt dat je mij moet uitleggen wat zelfreflectie betekend, laat al zien dat je geen idee heb tegen wie je praat. Prima hoor, maar ga niet doen alsof ik achterlijk ben.

En tuurlijk ben ik over n aantal dingen zuur, omdat dr vaak gewoonweg niks mee gedaan word qua wat ik inhoudelijk zeg. Zou jou op den duur ook gaan irriteren ;)

En ik zeik niet over dat ik geen loten win (boeit me oprecht niet), en heb nooit in de mond genomen dat@gokje zijn bijdragen niet leuk zouden zijn. Dus misschien weer even goed de strekking van een bericht lezen voordat je zoiets post ;)

Trouwens - jij post ook alleen bij mij als je wat negatiefs ofzo over me te melden heb, nog maar even zwijgend over dat sneue like-gedrag wat je de laatste weken aanhoud. Zegt meer over jou, dan andersom.

Anyways, de ballen.
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei TheMikeyx:

 


Overigens als jij je mening zou verloochenen en/of je anders voordoet dan wie je bent om een paar kraslootjes dan ben je een zielige zak. Kan dr niks meer van maken :)

 

Dit is dus exact wat ik bedoelde, kijk naar wat je zelf anders kunt doen. Het gaat namelijk niet om die 50€, maar om bepaalde omgangsvormen waar iedereen zich goed bij voelt. Jij hebt vaak wel gelijk, maar door het op een sociaal handigere manier te vertalen zul je veel meer bereiken dan als een botte hork jouw kennis er doorheen te stampen... nogmaals, reflecteer, wellicht kun je meer bereiken dan je denkt door een normale omgangsvorm te gebruiken.... wellicht een proef maandje proberen? 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is dus exact wat ik bedoelde, kijk naar wat je zelf anders kunt doen. Het gaat namelijk niet om die 50€, maar om bepaalde omgangsvormen waar iedereen zich goed bij voelt. Jij hebt vaak wel gelijk, maar door het op een sociaal handigere manier te vertalen zul je veel meer bereiken dan als een botte hork jouw kennis er doorheen te stampen... nogmaals, reflecteer, wellicht kun je meer bereiken dan je denkt door een normale omgangsvorm te gebruiken.... wellicht een proef maandje proberen? 


Sociaal handig hoef ik niet op jou uit te testen, is net alsof je tegen een kadaver praat, om maar in je eigen termen te blijven. En zoals ik al zei, jij reageert alleen als er wat negatiefs over me te melden is - dus een 'normale omgangsvorm' zit er dan tóch al niet in. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ROELETTE:

Dit is dus exact wat ik bedoelde, kijk naar wat je zelf anders kunt doen. Het gaat namelijk niet om die 50€, maar om bepaalde omgangsvormen waar iedereen zich goed bij voelt. Jij hebt vaak wel gelijk, maar door het op een sociaal handigere manier te vertalen zul je veel meer bereiken dan als een botte hork jouw kennis er doorheen te stampen...

Dat komt vanzelf met de jaren. Ik had in deze net nog een leuk praktijk voorbeeld. Ik wou met mijn auto naar links een ander wou naar rechts en op de middelste baan kwamen we elkaar tegen. Zie ik die kerel in die andere auto allerhande verwijtende gebaren maken. Een jaar of 10 geleden zou zo'n situatie waarschijnlijk volledig escaleren. Nu maak ik slechts een gebaar terug van 'tsjaa kan gebeuren' en steek mijn hand omhoog. Waarop die ander een duim opsteekt en we beiden onze weg vervolgen zonder een levensgevaarlijke situatie  met als enig doel te kijken wie de grootste piemel heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat de mods eigenlijk niet mee mogen liken. Alleen dan pas heb je een beter beeld wie de "echte winnaars" zullen zijn aan het einde van de maand. Want wat mij opvalt de afgelopen weken is dat de mods vrijwel elk post van iemand like (zeg ik dat zo goed?). Het begint mij zelfs al enigszins te storen. Weet niet hoe anderen daar tegen aan kijken.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei ROELETTE:

Heel misschien is dit een mooi punt voor een zelfreflectie momentje @TheMikeyx. Zelfreflectie betekent dat je kijkt naar JOUW EIGEN HANDELEN. Dus niet de schuld op andere schuiven ofzo, maar naar jezelf kijken. Als je leuke posts zou hebben geplaatst had je zeker likes gehad, maar het meerendeel van jouw posts ben je zuur. Vaak heb je in de basis gelijk in wat je zegt, maar zoals de duitsers zeggen: 

'c'est le ton qui fait la musique'

kijk hier maak ik een grapje, het is natuurlijk Frans, maar het forum vind dat grappig, probeer het eens een leuk grapje te maken. Kunnen ze/we waarderen, ik kan hier ook gaan zeiken dat ik geen loten heb gewonnen, maar dan krijg ik zeker geen likes:) 

@Roelette, jij bent toch die persoon die samen met The Great One de koffers doet of niet?
Laat ik beginnen dat je dat erg goed doet, geweldig TV, ga zo door!

Wat betreft je comments hier op OneTime ben je echt een eikel. Het lijkt wel alsof je elk mogelijkheid pakt om Mikey belachelijk te maken. Je bent geem mod, maar wel een verlengstuk van OneTime.NL, dus gedraag je eens zou ik zeggen en hou op met dit soort reacties.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=213]Roelette[/mention], jij bent toch die persoon die samen met The Great One de koffers doet of niet?

Laat ik beginnen dat je dat erg goed doet, geweldig TV, ga zo door!

 

Wat betreft je comments hier op OneTime ben je echt een eikel. Het lijkt wel alsof je elk mogelijkheid pakt om Mikey belachelijk te maken. Je bent geem mod, maar wel een verlengstuk van OneTime.NL, dus gedraag je eens zou ik zeggen en hou op met dit soort reacties.

 

 

Vind ik leuk!

 

Edit: ik heb geen likes meer voor vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheMikeyx:

Ik zeg toch, vriendjespolitiek ;) bij sommige mensen álle posts liken, zelfs posts die écht nergens op slaan of inhoud hebben...

Het gaat mij niet zo zeer om die vriendjespolitiek die jij noemt, al zie ik dat soms ook wel eens voorbij komen. Maar het doel is om juist een beter beeld te krijgen of er wel genoeg geliket wordt bv. Misschien als je de likes van de MODs weg haalt dat er maar weinig overblijft bv.... En als je mensen wilt belonen, dan moet dat toch op een eerlijke manier. Misschien had de nummer 2 wel meer likes dan de nr één maar dan zonder de likes van de MODS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat mij niet zo zeer om die vriendjespolitiek die jij noemt, al zie ik dat soms ook wel eens voorbij komen. Maar het doel is om juist een beter beeld te krijgen of er wel genoeg geliket wordt bv. Misschien als je de likes van de MODs weg haalt dat er maar weinig overblijft bv.... En als je mensen wilt belonen, dan moet dat toch op een eerlijke manier. Misschien had de nummer 2 wel meer likes dan de nr één maar dan zonder de likes van de MODS.


Ook dat wel ja. Hoewel dat bij gokje wel aardig meeviel. Maar is het alleen bij mij dan dat het extreem opvalt dat sommigen continu de posts van elkaar liken? Ook totaal onzinnige/nietszeggende/niet grappige posts? Zelfs mods die daaraan meedoen.

Om maar te zwijgen over hoe sommigen hun likes gebruiken ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff gaan we nu serieus klagen over 'regels' omdat je 50 euro aan krasloten wilt?! [mention=258]TheMikeyx[/mention] ga lekker naar de winkel, koop daar 360x 50€ krasloten en ga ze lekker open krassen....
Ik stem voor de regel dat mikey niet mee doet in deze competitie, omdat hij nog niets heeft toegevoegd aan de community... behalve zurigheid.
 


Nog zo'n post.

Ik ga een topic aanmaken met ál deze pareltjes denk ik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.