Spring naar bijdragen

Win 50 euro aan krasloten met het leaderbord!


Aanbevolen berichten

Ik heb, in zijn algemeenheid, het idee dat het hele systeem met likes en een leaderboard hier iets beter zou werken wanneer de mensen een beetje selectiever zouden zijn bij het uitdelen van de likes aan aansprekende, interessante, humoristische of anderszins goede berichten. 10 likes vergeven op een dag vind ik wel veel. Ik bekijk het forum op sommige dagen niet, dus op die dagen geef ik logischerwijs ook geen likes aan geplaatste berichten. Maar op de dagen waarop ik wel actief ben op het forum dan geef ik gemiddeld een like aan 3 à 5 berichten per dag. Ik heb zelf soms ook het gevoel dat ook berichten die helemaal niet zo bijzonder zijn of die helemaal niet zoveel inhoud bezitten ook al snel veel likes krijgen. Ik vind dan dat mensen wel iets selectiever zouden mogen zijn bij het uitdelen.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Winnaar deze maand wederom @Gokje met een tweede plek voor @DennMann

Gokje krijgt 50 euro aan krasloten, of bol.com bonnen, of staatsloten. Let me know. @TheGreatOne wil jij ook nog even snel de krasloten van vorige maand online zetten voor de Vegas groep?

Dennmann krijgt hetzelfde, alleen dan voor 20 euro. 

Laat het me even weten!

 

Screen Shot 2017-09-03 at 08.12.05.png

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.