Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Post eens iets positiefs; beloof ik dat ik het like! Bovendien verwacht ik nog extra likes!

Hardstikke stoer hoor. Overigens is dr weinig positiefs aan jouw post en snap ik al niet eens dat het gepost mag worden, maargoed.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Misschien moet je toch eens in de spiegel kijken @TheMikeyx.......

Als ik het hele forum zo eens door lees en de reacties is dat misschien een verstandig advies.

Ik heb niks tegen je, maar veel van jou antwoorden zijn al met een antwoord voor een ander.

Geplaatst

Positieve flow? Moet jij zeggen met je azijnfles, tering zeg.

"Ontopic" zei ik en de positieve flow weer oppakken! Diep van binnen zit er in iedereen een topper!!

Hoeveel likes heb ik al deze maand [mention=4]TheGreatOne[/mention] of [mention=5]Jackpot[/mention]?!

Geplaatst
"Ontopic" zei ik en de positieve flow weer oppakken! Diep van binnen zit er in iedereen een topper!!

Hoeveel likes heb ik al deze maand [mention=4]TheGreatOne[/mention] of [mention=5]Jackpot[/mention]?!

Gauw 'ontopic' roepen als het jou uitkomt, hoe fucking triest ben je dan.
Geplaatst

Ik heb, in zijn algemeenheid, het idee dat het hele systeem met likes en een leaderboard hier iets beter zou werken wanneer de mensen een beetje selectiever zouden zijn bij het uitdelen van de likes aan aansprekende, interessante, humoristische of anderszins goede berichten. 10 likes vergeven op een dag vind ik wel veel. Ik bekijk het forum op sommige dagen niet, dus op die dagen geef ik logischerwijs ook geen likes aan geplaatste berichten. Maar op de dagen waarop ik wel actief ben op het forum dan geef ik gemiddeld een like aan 3 à 5 berichten per dag. Ik heb zelf soms ook het gevoel dat ook berichten die helemaal niet zo bijzonder zijn of die helemaal niet zoveel inhoud bezitten ook al snel veel likes krijgen. Ik vind dan dat mensen wel iets selectiever zouden mogen zijn bij het uitdelen.

• Like 2
  • 2 weken later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.