Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

https://onetime.nl/global/onetime-wekelijkse-wedtips.jpg

Ik heb gemerkt dat er toch behoefte was aan een groot topic waarin alle tips voor weddenschappen voorbij komen. Daarom bij deze het Grote OneTime wed topic. Dit is puur bedoeld voor onderbouwde tips, en niet om je eigen weddenschappen alleen in te zetten zonder onderbouwing. Ga maar los en verblijd de andere onetimers met de mooiste tips waarmee we allemaal geld kunnen verdienen!

Dit zal vooral sportsbetting betreffen maar als je weet wie het Eurovisie songfestival gaat winnen in 2016 mag je dat hier ook al kwijt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Vooruit dan, hier mijn eerste tip!

Haase speelt tegen Brown. Hoewel Haase iets hoger staat op de ranglijst (79 vs. 85) is hij niet echt in vorm. Zo verloor hij de laatste drie duels en bovendien staat het in onderlinge duels op hardcourt 1-0 voor Brown.

De quotering voor Brown is 2.15, vind dat een mooie om te pakken.

GL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waregem koers 5 spelsoort plaatskoppel

dan in stukjes invullen ivm belasting (speel je voor 1 euro dan hoeft het niet)

kies een spelsoort plaatskoppel

onder 1 vul je in nr 12 Zorba Oldeson

onder 2 vul je nr 5 in

en dan je inzet onderaan

en zo verder voor ticket 2 >> 12 op 1 en nr 6 op 2

en ticket 3 >> 12 op 1 en 8 op 2

Plaatskoppel betekent dat de door jouw gekozen paarden bij de eerste drie moeten komen, dus stel de uitslag is

1-5-12 dan heb jij plaatskoppel 5-12 goed

wordt het 6-12-5 dan heb je 2 koppels goed, te weten 6-12 en 5-12

enz enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kortebaan Heemskerk, altijd veel omzet daar en een kneitergoed veld!

Alles uit Donate Groenhof is optie 1

optie 2 = een stuk of wat paardjes rond (staan teveel toppers in dit keer) en dan hopen dat Donate een zware loting treft en wordt uitgeschakeld...

Hoe dan ook, het brengt altijd geld vandaag! (schat de omzet rond de 70k)

@Rhellevo: Enige manier om te winnen is soms alles op 1 paard te zetten en te selecteren, speel je iedere koers wat dan win je nooit (heb hier genoeg ervaring mee ha ha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kortebaan Heemskerk, altijd veel omzet daar en een kneitergoed veld!

Alles uit Donate Groenhof is optie 1

optie 2 = een stuk of wat paardjes rond (staan teveel toppers in dit keer) en dan hopen dat Donate een zware loting treft en wordt uitgeschakeld...

Hoe dan ook, het brengt altijd geld vandaag! (schat de omzet rond de 70k)

@Rhellevo: Enige manier om te winnen is soms alles op 1 paard te zetten en te selecteren, speel je iedere koers wat dan win je nooit (heb hier genoeg ervaring mee ha ha)

Ik snap er weer niks van, waar moet ik op gokken, ik luister nog een x naar je tip, maar ik moet echt ff weten hoe en wat ik moet inzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht ik zal ook weer eens een bijdrage leveren.

Mijn tip van deze week is voor het tennis van morgen

Ik zie M.cilic minimaal 2 sets winnen van Tsonga qoute 1,75 ( Interwetten)

Hier zijn de stats van beide spelers

http://www.stats.betradar.com/s4/clientid=245&language=en&treemenu=0#2_5,3_3,17_40606,176_4,9_headtohead,164_542975,197_209609,241_1

Ik heb alle wedstrijden van beide spelers gezien en vind Cilic een prima indruk maken en gister speelde hij erg goed.

Tsonga heeft volgens mij makkelijkere tegenstand gehad maar ook prima gespeeld.

Als we naar de onderlinge partijen kijken zie je dat de laatste keer dat Tsonga won in 2011 was.

De 4 partijen daarna won Cilic waarvan 3 op hardcourt en 1 op gravel.

Daardoor is mijn analyse dat cilic volgens mij wint maar voor de zekerheid neem ik de minimaal 2 sets wint.

succes iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.