Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

Thanks voor de tp, maar ik snap niet waarom men nog op dit soort lage single odds bet. Wat heb je aan een odd van 1,71??

Laten we even uit gaan dat jij 50 euro op een overwinning wilt plaatsen, x 1,71 komt dat neer op 85,50. Een winst van 35,50. Als je zo zeker van bent en een overwinning van Ajax verwacht dan kun je beter op een correcte uitslag betten.

uitslag/odds/inleg

1-0 10,50 x 8,14

2-0 12,50 x 6,9

3-0 19,00 x 4,50

4-0 38,00 x 2,25

2-1 9,50 x 9,00

3-1 16,00 x 5,50

4-1 31,00 x 2,75

Zelfde winst uitslag van 85,50, maar 39 inleg ipv 50,00

je kunt nog exta verzekeren door de 0-0, 1-1 of zelfs 3-2 te nemen. Of live de wedstrijd afwachten of Ajax niet een day off heeft of tegen een rode kaart oploopt.

Ik hoor graag jou mening.

LOL! is dit meestal zo? Extreme uitslagen zijn natuurlijk niet gedekt. Maarja hoevaak komt dat nou voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een voorbeeldje, ik schrijf immers zelfs bij toto.nl...............iedereen weet dat er op andere sites betere odds zijn te vinden.

Succes.

Bij TOTO kan je ook juiste uitslag betten he. Dopey bedoelt volgens mij dat een andere manier van inzetten mogelijk meer +ev is. Niet zozeer de hoogte van de quote bij een aanbieder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan heb ik de uitslagen van Unibet genomen, laten we nu die Betfair pakken. De odds win Ajax staat daar op 1,93, stuk hoger dan die 1,71 dus. 1,93 x 50 = 95,50 = Winst van 45,50

1-0 11,00 x 8,68

2-0 (12, lager dan unibet, dus houden we unibet aan 12,50 x 7,64

3-0 20,00 x 4,77

4-0 (9 other), dus houden we unibet aan 38 x 2,51

2-1 9,8 x 9,74

3-1 17,50 x 5,45

4-1 (9 other), dus houden we unibet aan 31 x 3,0

Ondanks de veel hogere odds overwinning Ajax van 1,71 naar 1,91 kom je nog steeds op 41 euro inleg, nog steeds bijna een tientje lager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het nogal afhankelijk van de opstelling vanavond. Gezien het programma van Ajax 1 deze week, EL + competitie, verwacht ik een zelfde opstelling als vorige weekend. Ik vermoed dat Cerny niet zal spelen, veruit de beste speler bij jong Ajax. Al met al zou ik niet zo zeker zijn van een overwinning voor Ajax. Mijn bet staat op X2. Als Ajax inderdaad met een c-elftal op de proppen komt, zet ik een extra betje op Oss vlak voor het begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal over 5.5 corners @ 1.65 zie ik wel gebeuren, spelen altijd behoorlijk aanvallend en de afgelopen wedstrijden hebben ze dat ruim behaald.

Speel deze in een combo met CSKA winnen tegen PSV. Zonder Guardado, de Jong en Willems speelt PSV behoorlijk matig voetbal (zie elke wedstrijd van ze) helaas, zie ze dit niet winnen tegen CSKA. De quote voor CSKA staat rond de 1.88.

GL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal over 5.5 corners @ 1.65 zie ik wel gebeuren, spelen altijd behoorlijk aanvallend en de afgelopen wedstrijden hebben ze dat ruim behaald.

Speel deze in een combo met CSKA winnen tegen PSV. Zonder Guardado, de Jong en Willems speelt PSV behoorlijk matig voetbal (zie elke wedstrijd van ze) helaas, zie ze dit niet winnen tegen CSKA. De quote voor CSKA staat rond de 1.88.

GL.

Ik doe mee op Unibet, 3.0 voor de combo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roma lijkt me wel solid pick tegen toch zwakkere tegenstander Bate Borisov. Roma zal deze moeten winnen aangezien ze bij Barca in de poule zitten en dus niet teveel kunnen gaan morsen. Quotes van 1,91 zijn iig te vinden. Ik heb helaas nog geen nieuwe pas ontvangen met de post dus ik moet weer verstek laten gaan.. :/

Paar jaar terug versloegen ze wel Bayern Munchen in de CL met 2-1 of 3-1 ofzo, en Borisov is al 10 jaar achter elkaar kampioen in (wit)Rusland. Bovendien vind ik Roma altijd zo wisselvallig, zeker op Europees gebied. Ik moet het nog zien, al hoop ik het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.