Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

@rhellevo

goed zweeds paard heb ik wel vertrouwen in vanmiddag.

Staat idd erg licht.

Het enigste wat me tegenstaat is die rijder die zweden zijn altijd te gierig om gewoon een goede franse pikeur te nemen.

ik speel hem ook zo beetje winnend en veel plaats

Met tennis was gasguet erg teleurstellend maar dat kan een keer gebeuren.

suc 6

Ik wilde wachten op een reactie van geldwolf is ook gekomen, alleen voor mij te laat blijkt nu.

Ik zit vaak op het forum, maar blijkbaar net niet vaak genoeg, jammer dat geldwolf niet eerder een reactie heeft gegeven, want volgens mij was het een mooie tip van boelie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was idd een goede tip die ik zelf ook zag, ken het paard heel goed uit Zweden.

Wel voor het eerst dat ze een buitenlander er niet uit gooien na onderzoek :D

Vanavond hoop ik nog op From Dust to Down a 4.50 bij Unibet.

edit

inmiddels gezakt naar 3.50 ;)

3e geworden, geld terug met het trio.

Cash gamble eindelijk weer eens goed, die zien we volgende week in aktie te Wolvega vs de franse toppers :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel wordt de World Grandprix darts gespeeld. Bij Unibet kun je daar live op wedden. Wellicht is het aantrekkelijk om elke leg te wedden op een "groene" dubbel. Dat levert elke keer 3,10x de inzet op. Als je dan progressief inzet dan kun je een leuke avond hebben. Je begint. met 1 euro....als dat mislukt zet je voor de volgende leg 2 euro in....als dat mislukt zet je 3 of wellicht 4 euro in....uiteindelijk valt die groene dubbel (meestal) wel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bovenstaande is een soort martingale systeem en vind ik persoonlijk niet echt interessant,

Speel vandaag Thornton/Suljovic/Klaassen 6.65 voor 10.

Vooral Thornton staat hoog vind ik, White is wrs wel beter in vorm maar Thornton is gewoon de betere speler.

Van der Voort hoop ik natuurlijk dat hij wint als hagenees zijnde maar die gaat denk ik over de rooie van het langzame spel van Suljovic, die is daar een meester in om zijn tegenstander te tergen.

En Klaassen is in de vorm van zijn leven dus moet dit ook kunnen winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bovenstaande is een soort martingale systeem en vind ik persoonlijk niet echt interessant,

Speel vandaag Thornton/Suljovic/Klaassen 6.65 voor 10.

Vooral Thornton staat hoog vind ik, White is wrs wel beter in vorm maar Thornton is gewoon de betere speler.

Van der Voort hoop ik natuurlijk dat hij wint als hagenees zijnde maar die gaat denk ik over de rooie van het langzame spel van Suljovic, die is daar een meester in om zijn tegenstander te tergen.

En Klaassen is in de vorm van zijn leven dus moet dit ook kunnen winnen.

Goeie onderbouwing ik speel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Unibet is er nu een bonusactie voor Kazachstan - Nederland. Minimaal 5 euro wedden op die wedstrijd (je moet kiezen voor een 1, een 2 of een 3). Als je het verkeerd hebt dan krijg je die 5 euro terug als bonusgeld voor een live weddenschap tijdens Nederland - Tsjechie. Ik heb dus maar ff 5 euro op een gelijkspel gezet voor een quote van 5,85...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bovenstaande is een soort martingale systeem en vind ik persoonlijk niet echt interessant,

Speel vandaag Thornton/Suljovic/Klaassen 6.65 voor 10.

Vooral Thornton staat hoog vind ik, White is wrs wel beter in vorm maar Thornton is gewoon de betere speler.

Van der Voort hoop ik natuurlijk dat hij wint als hagenees zijnde maar die gaat denk ik over de rooie van het langzame spel van Suljovic, die is daar een meester in om zijn tegenstander te tergen.

En Klaassen is in de vorm van zijn leven dus moet dit ook kunnen winnen.

Wil die Thonton niet winnen ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ingezet op voetbal en darts in combinatie. Saoedie Arabie - Emiraten een 1....Lekker dacht ik toen de ploeg van Van Marwijk in de laatstet minuut via een penalty met 2-1 won....Ik ging er eens goed voor zitten, want mijn tweede weddenschap had ik geplaatst op Van der Voort tegen Suljovic. Ik had gewed dat Van der Voort de hoogste finish zou gooien....Bam 156 finish van Van der Voort....centjes bijna binnen!

En dan in de laatste leg van de wedstrijd gooit die Suljovic gewoon even 170 uit.......FML!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat is ook wel erg zuur zeg!

Maar die vd voort liet gisteren weer zien dat hij mentaal zo zwak is, echt zonde want in theorie is hij 1 van de beste darters maar het hoeft maar even tegen te zitten en hij laat het helemaal zitten..

Klaassen ook wel zonde, zo mooi terug gekomen en het dan niet afmaken.. 66 euro misgelopen

MVG kan dit toernooi wel heel makkelijk zijn 100K oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.