Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je tip @wauzzzzz, ik ga kijken of ik hem ook ga spelen.

Ik speel vandaag een combinatie van Panathinaikos to win en Metz-Sochaux over 1.5 goals

Panathinaikos lijkt me een zekerheidje ook al spelen ze vanavond een uitwedstrijd. De nummer 4 van de ranglijst tegen de nummer laatste. Panathinaikos is in uitwedstrijden niet super sterk (4 gewonnen en 4 verloren met lage doelsaldo's) maar de nummer laatste in de Griekse competitie is erg zwak met 1 gewonnen, 4 gelijk en 11 verloren. Quote is 1.40

in combinatie met over 1.5 goals Metz-Sochaux

Dit is een wedstrrijd in de Ligue 1 in Frankrijk waar de nummer 7 thuis speelt tegen de nummer 17. Quote voor thuis overwinning is erg hoog 2.25 ongeveer. Maar durf dat niet aan. Metz heeft 10 wedstrijden thuis gespeeld waar 25 goals zijn gescoord totaal (2.5 gemiddeld dus per wedstrijd).

Sochaux heeft 9 uitwedstrijden gespeeld en daar zijn 18 goals in gescoord. Ik speel hierdoor de over 1.5 goals voor 1.44

Totale combi 2.09, en speel hier voor een gemiddeld bedrag deze weddenschap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Zijn er hier ook mensen die de NBA volgen/betten?

Zelf ben ik hier sinds kort ingedoken en het bevalt me eigenlijk wel;

Veel wedstrijden

Snelle actie

Leuke entertainment voor tijdens wedstrijden

Enige nadeel is dat live kijken niet vaak lukt ivm tijdstippen wedstrijden.

Anyway, mijn bets voor vanacht:

60eb2ec6c0f4596b16d94ed41af5c1eb.png

Ik heb voorheen aardig wat op NBA wedstrijden gezet maar dit is mij persoonlijk niet goed bevallen. Zoals je zegt; veel wedstrijden, snelle actie. Dat laatste kan heel slecht uitpakken tijdens matches.

Ik zie dat jij op full match results wed... Daar was ik niet van, meer van live action betting.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.