Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

Voor vanavond is de Champions leuque wedstrijd Atletico madrid - FK Astana wel een goede wedstrijd. Astana neemt ivm blessures en een belangrijke competitiewedstrijd aankomen weekend maar 14 spelers mee naar Spanje (bron: VI). De vorige 2 poulewedstrijden hebben ze beide keren 2 tegendoelpunten gehad. vandaag moeten ze tegen het sterkste team in hun poule. Ik heb een aantal over doelpunten bets geplaatst (op PS). Weet de quoteringen op Unibet niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor vanavond Slovan Liberec vs FC Groningen. Liberec wint en houdt de 0 @2.90.

Groningen heeft dit seizoen nog niet gescoord in uitwedstrijden, weliswaar moeilijk uitwedstrijden maar daar schaar ik deze ook onder. Ook vanavond zie ik dat niet snel gebeuren.

Op persoonlijke noot hoop ik dat deze tip compleet de mist in gaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead Eagles vs Willem II

Winst Eagles @2.95

Eagles wint dit seizoen al z'n thuiswedstrijden vrij gemakkelijk. Vol stadion en Willem II als tegenstander die vanaf januari 2 keer een uitwedstrijd gewonnen hebben. De laatste keer dat Willem II een uitwedstrijd bij een profclub in de beker won was in 2005, tegen, jawel, Go Ahead Eagles :)

Verder vliegt Willem II er al jaren op rij vroeg uit tegen mindere tegenstanders..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.