Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

Welkom Ximunn!!

Mooi dagje afgesloten met bijna 400 euro winst. odds combi 739,20 kunnen we toevoegen aan mijn lijstje. 2-3 uitslag Ned - Tsjechie ook goed voor odds 81.

Hoe is het bij jullie gegaan?

Leuk voor je, maar het had een stuk leuker kunnen zijn als wij als onetimers ook mee hadden kunnen spelen!!!

Dus plaats je bet hier op het forum !!

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Ximunn!!

Mooi dagje afgesloten met bijna 400 euro winst. odds combi 739,20 kunnen we toevoegen aan mijn lijstje. 2-3 uitslag Ned - Tsjechie ook goed voor odds 81.

Hoe is het bij jullie gegaan?

Leuk voor je, maar het had een stuk leuker kunnen zijn als wij als onetimers ook mee hadden kunnen spelen!!!

Dus plaats je bet hier op het forum !!

Alvast bedankt

Van mij mag je meespelen, ik heb vorige week nog een voorstel neergelegd bij Jackpot. Ik zoek een paar jongens die samen mee willen doen.

Verder ben ik niet van het online plaatsen van mijn bets. Zo af en toe is prima, maar ik ga daar niet zoveel tijd in stoppen. Ik heb bv gisteren iets van 50 bets geplaatst, wil je dat ik ze alle 50 hier ga overtikken ofzo, daar begin ik niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon je ze allemaal voor jezelf onderbouwen of koos je gewoon de leukste quoteringen ertussen uit en steeds een eurotje erop ?

Uiteraard doe ik natuurlijk niet zo maar iets. Al vond ik de odds van Tsjechie winst wel erg hoog om die te laten schieten. Dan wil ik wel eens een gokje wagen met een euro. 0-3 (101x) ,1-3 (66x) en 2-3 (81x). Ik had zelfs 0.50 op 3-3 staan (121x). Los daarvan heeft Tjechie heeft gewoon een beter elftal en ze konden nog voor de groepswinst gaan. Ned compleet uit vorm, geen Robben, zeer zwakke verdediging, teveel nieuwe jongens met een depay die al een maandje uit vorm is. En dan heb je nog een Sneijder die elk moment weggeroepen kon worden. Nee, ik heb geen moment gedacht dat Nederland voor de winst kon gaan.

Ik ben dus op zoek gegaan naar 2 favoriete spelende thuislanden die met max 1/2 doelpunten verschil winnen. En als verzekering pak ik ook 3 doelpunten, deze odds staan dan stuk hoger en kan ik daardoor mijn inzet verlagen. Italie, Belgie, Kroatie, en Wales waren natuurlijk voor mij favoriet. Turkije en Tsjechie heb ik bewust links laten liggen.

Kroatie speelt uit en viel daardoor af. Wales speelde thuis tegen een land die al 36 tegendoelpunten had. Noorwegen stond op 8 tegen doelpunten en Israel op 11, dus die paste goed in mijn max 1 doelpunt plaatje. Italie en Belgie zijn daarbij twee prima landen om met 1 of 2 doelpunten verschil te winnen.

Ik heb deze strategie in het verleden vaker gespeeld, maar telkens vond ik de uitbetaling te laag. Aangezien ik mijn inleg niet wilde verhogen zocht ik nog een wedstrijd waarvan ik de eerste helft goed moest voorspellen. Dit geeft meestal gelijk een odds van 4x en dus een behoorlijke bust op je eind odds. Ik zoek dan een wedstrijd erbij waarbij de eerste helft 0-0 of 1-0 voor de favoriete club wordt.

Ik kwam dus bij Italie, Belgie, Kroatie en Wales uit. Als ik dan de tegenstanders analyseer, dan zie ik Israel 15, Noor 12, Andorra 4 en Malta 3 voor. Dan valt mijn eerste helft keuze op Malta of Andorra. Andorra speelt uit en verliest elke wedstrijd, dus een 2-0 voor Wales zie ik sneller gebeuren dan een doelpunt voor Malta of 2 doelpunten van Kroatie. En zo kom ik op een mooie totale odds met een redelijk lage inleg.

Dus ja, ik ga uit van statistieken en daarbij op gevoel af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon je ze allemaal voor jezelf onderbouwen of koos je gewoon de leukste quoteringen ertussen uit en steeds een eurotje erop ?

Uiteraard doe ik natuurlijk niet zo maar iets. Al vond ik de odds van Tsjechie winst wel erg hoog om die te laten schieten. Dan wil ik wel eens een gokje wagen met een euro. 0-3 (101x) ,1-3 (66x) en 2-3 (81x). Ik had zelfs 0.50 op 3-3 staan (121x). Los daarvan heeft Tjechie heeft gewoon een beter elftal en ze konden nog voor de groepswinst gaan. Ned compleet uit vorm, geen Robben, zeer zwakke verdediging, teveel nieuwe jongens met een depay die al een maandje uit vorm is. En dan heb je nog een Sneijder die elk moment weggeroepen kon worden. Nee, ik heb geen moment gedacht dat Nederland voor de winst kon gaan.

Ik ben dus op zoek gegaan naar 2 favoriete spelende thuislanden die met max 1/2 doelpunten verschil winnen. En als verzekering pak ik ook 3 doelpunten, deze odds staan dan stuk hoger en kan ik daardoor mijn inzet verlagen. Italie, Belgie, Kroatie, en Wales waren natuurlijk voor mij favoriet. Turkije en Tsjechie heb ik bewust links laten liggen.

Kroatie speelt uit en viel daardoor af. Wales speelde thuis tegen een land die al 36 tegendoelpunten had. Noorwegen stond op 8 tegen doelpunten en Israel op 11, dus die paste goed in mijn max 1 doelpunt plaatje. Italie en Belgie zijn daarbij twee prima landen om met 1 of 2 doelpunten verschil te winnen.

Ik heb deze strategie in het verleden vaker gespeeld, maar telkens vond ik de uitbetaling te laag. Aangezien ik mijn inleg niet wilde verhogen zocht ik nog een wedstrijd waarvan ik de eerste helft goed moest voorspellen. Dit geeft meestal gelijk een odds van 4x en dus een behoorlijke bust op je eind odds. Ik zoek dan een wedstrijd erbij waarbij de eerste helft 0-0 of 1-0 voor de favoriete club wordt.

Ik kwam dus bij Italie, Belgie, Kroatie en Wales uit. Als ik dan de tegenstanders analyseer, dan zie ik Israel 15, Noor 12, Andorra 4 en Malta 3 voor. Dan valt mijn eerste helft keuze op Malta of Andorra. Andorra speelt uit en verliest elke wedstrijd, dus een 2-0 voor Wales zie ik sneller gebeuren dan een doelpunt voor Malta of 2 doelpunten van Kroatie. En zo kom ik op een mooie totale odds met een redelijk lage inleg.

Dus ja, ik ga uit van statistieken en daarbij op gevoel af.

Hee!!

Nu tik je toch een vrij lang verhaal!!

☺️☺️☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar tips/bets die ik heb geplaatst voor vandaag:

Vanavond 20.45u:

Bristol City vs Nottingham Forrest - under 2.5 @1.90

Laatste 4 onderlinge wedstrijden: 2-0, 0-1, 1-0 en 0-0. Bristol City heeft in 10 wedstrijden 12 keer gescoord en Nottingham Forrest slechts 9 keer. Beide presteren slecht in de Championship dit seizoen en veel moeite met scoren dus. Quote van 1.90 is zeer aantrekkelijk.

Vanavond 19.00u:

Alemannia Aken vs Wegberg-Beeck:

- Handicap 0-1 Aken @1.70

- eerste goal in 1e helft Aken @1.57

- eerste goal 2e helft Aken @1.42.

- Winst Aken en over 2.5 goals @1.78

Wegberg-Beeck heeft in 11 wedstrijden al 35 goals tegen en slechts 5 keer gescoord. 1 keer gelijk, 10 keer verloren. Het loopt niet heel soepel zeg maar :) Aken presteert niet enorm goed, maar gezien de tegenstander en het feit dat ze thuis spelen, verwacht ik een makkelijke winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 doubles van 5 euro per stuk voor de volgende 6 bets:

Dinamo Zagreb -1

Dinamo Zagreb -2

Dinamo Zagreb -3

Aachen -1

Aachen -2

Aachen -3

9Double(s)

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-1) 1.34

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-1) 1.56

Stake 5.00

Odds 2.09

Payout 10.45

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-1) 1.34

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-2) 2.60

Stake 5.00

Odds 3.48

Payout 17.40

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-1) 1.34

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-3) 4.40

Stake 5.00

Odds 5.90

Payout 29.50

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-2) 1.94

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-1) 1.56

Stake 5.00

Odds 3.03

Payout 15.15

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-2) 1.94

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-2) 2.60

Stake 5.00

Odds 5.04

Payout 25.20

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-2) 1.94

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-3) 4.40

Stake 5.00

Odds 8.54

Payout 42.70

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-3) 3.25

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-1) 1.56

Stake 5.00

Odds 5.07

Payout 25.35

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-3) 3.25

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-2) 2.60

Stake 5.00

Odds 8.45

Payout 42.25

Event(s) Bet Odds

Dinamo Zagreb - NK Zagreb 1 (0-3) 3.25

Alemannia Aachen - FC Wegberg-Beeck 1 (0-3) 4.40

Stake 5.00

Odds 14.30

Payout 71.50

Total stakes : 45.00EUR

Total potential payout : 279.50EUR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19.05 uur: Zweedse Competitie Sjölund (Norrkoping) to get booked @ 2.50 (Unibet)

Belangrijkste reden is dat Sjolund bij een volgende gele kaart geschorst is. Norrkoping heeft nog 3 wedstrijden te gaan en speelt de volgende wedstrijd thuis tegen het al gedegradeerde Halmstad. De laatste wedstrijd spelen ze uit tegen topclub Malmo. In die wedstrijd is Sjolund vele malen harder nodig dan in de thuiswedstrijd tegen Halmstad. Ik kan me voorstellen dat hij 'per ongeluk' vanavond een kaart pakt zodat hij zeker bij die laatste wedstrijd tegen Malmo is. Mocht hij de kaart niet 'per ongeluk' pakken dan is de kans best aanwezig dat hij vanavond alsnog een kaart krijgt. Met 8 gele kaarten staat hij in de top van het disciplinaire klassement. Scheids is Markus Strombergsson. Hij geeft gemiddeld 3-4 kaarten per wedstrijd. Hij floot tot dusverre 2 wedstrijden van Norrkoping. In 1 daarvan gaf hij een gele kaart aan Sjolund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19.05 uur: Zweedse Competitie Sjölund (Norrkoping) to get booked @ 2.50 (Unibet)

Belangrijkste reden is dat Sjolund bij een volgende gele kaart geschorst is. Norrkoping heeft nog 3 wedstrijden te gaan en speelt de volgende wedstrijd thuis tegen het al gedegradeerde Halmstad. De laatste wedstrijd spelen ze uit tegen topclub Malmo. In die wedstrijd is Sjolund vele malen harder nodig dan in de thuiswedstrijd tegen Halmstad. Ik kan me voorstellen dat hij 'per ongeluk' vanavond een kaart pakt zodat hij zeker bij die laatste wedstrijd tegen Malmo is. Mocht hij de kaart niet 'per ongeluk' pakken dan is de kans best aanwezig dat hij vanavond alsnog een kaart krijgt. Met 8 gele kaarten staat hij in de top van het disciplinaire klassement. Scheids is Markus Strombergsson. Hij geeft gemiddeld 3-4 kaarten per wedstrijd. Hij floot tot dusverre 2 wedstrijden van Norrkoping. In 1 daarvan gaf hij een gele kaart aan Sjolund.

Idd hele leuke bet en ik speel hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zonde idd! De stand hielp niet echt mee, ze hadden gewoon voor moeten blijven staan.

Ik ben nu aan het kijken op bets voor vanavond. Kaartenbet bij Arsenal - Munchen sowieso met volgens mij een Turk als scheidsrechter die strooit alsof het pepernoten zijn. Ik ga denk ik ook een combo maken met een rode kaart erbij in die wedstrijd.

En wellicht corners over 10.5 @ 2.10, twee aanvallende ploegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.