Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

Unibet is ook lekker bezig mensen!!!

Vandaag een speciale actie waar ze flink reclame voor maken op hun website...Een boost voor de quoteringen van de favorieten....zo krijg je op een overwinning van Barca tegen Sociedad 1,35 en voor een overwinning van Liverpool tegen Swansea 2,00. Ik wilde ff wat geld op Liverpool zetten (de normale quote ligt rond de 1,50 namelijk) en toen kreeg ik de melding dat ik maximaal 1 euro en 80 cent mocht inzetten op die wedstrijd. Bovendien mag je van die wedstrijden ook geen combo's maken.

Dit noem ik nu een voorbeeld van misleidende reclame! Klanten gaan dit niet waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor degenen die van een wat meer risicovolle bet houden, beetje vergelijkbaar met de bet Spalvis deze week in het andere topic!

18.00 uur:

Curth (Viborg) to score @ 4.00 (o.a. Unibet )

Viborg-Aarhus. Viborg is zeker geen doelpuntenmachine in thuiswedstrijden. Slechts 7 goals in 8 thuiswedstrijden. Wanneer ze thuis scoren is het vaak spits Jeppe Curth. 4 van de 7 thuisgoals staan op zijn naam. Beide teams kennen geen noemenswaardige nieuwe missings. Aarhus krijgt behoorlijk wat goals tegen in uitwedstrijden, namelijk 15 in 8 uitwedstrijden. Eerder dit seizoen werd het 0-0. Allesbehalve een zekerheidje maar tegen deze odds het proberen waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg net dit van Pokerstars:

Dear Gebruiker,

We’ve credited your account with an exclusive Free Bet of $|£|€5!

You don’t have to earn or unlock this Free Bet - it’s already been credited to your account and is waiting to be used. Any sport, any market and any currency, the choice is yours! Hurry though, it won’t last forever.

Use now

Regards,

PokerStars

Terms and Conditions:

Your Free Bet will expire in 7 days.

Your Free Bet must be used on a single selection with odds of 1.50 (1/2) or greater.

The Free Bet stake is not included in any returns and cannot be withdrawn. If your Free Bet selection is settled as void, the Free Bet stake will not be re-credited to your account.

This offer is not available for use in conjunction with any other promotions run by PokerStars.

PokerStars reserves the right to amend these rules at any time, and in the event of any dispute PokerStars decision is final.

Ik heb hem op Wolfsburg (single bet) gezet, wat vinden jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

@Jackpot Beide bovenstaande weddenschappen waren goed. Ik ben op de hoogte van de sportsbetting pool, maar aangezien ik daar (nog) niet aan mee doe, lijkt me het vreemd dat ik daar mijn bets / tips plaats. Mijn manier van spelen wijkt wat af van wat jullie doen in de pool. Ik vind het overigens wel een leuk topic om te volgen. Ik kies zelf vaak voor 1 of 2 wedstrijden en probeer dan ongeveer een quote van 2,0 te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht leuke tip! Ik ben sinds kort gaan spelen op netbet.com

Ze hebben daar nu een adventkalender waar elke dag een hokje opengaat. Ik kreeg zojuist 15 euro gratis aan speelgeld en mensen met wie ik samenspeel bedragen varierend van 5 euro tot zelfs 30 euro.

Toch mooi meegenomen, en site zelf ook prima in orde met veel betmogelijkheden, leuke quoteringen en fijn op mobiel.

Mocht je jezelf willen aanmelden, gebruik dan evt. mijn naam als referral (LMGB024) , dan profiteer ik er ook weer van!

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen 13:00 wallsall - port vale.

Wallsall @ 1.7

port vale van de laatste 5 uitwedstrijden er 1 gewonnen, rest verloren. Gewonnen partij was VS nr 21. Uit ook maar 8 x gescoord in 10 wedstrijden. Spits van wallsall staat momenteel gedeeltelijk 3e op topscoorderlijst met 9 doelpunten.

Morgen 15:00 verona - sassuolo

sassuolo @ 2.75.

Verona allerlaatste met nog 0 overwinningen En slechts 3 punten in de laatste 8 wedstrijden. Sassuolo op de 8e plek, spelen een sterk seizoen met overwinningen op juventus en napoli.

En uiteraard ajax de graafschap

over 3.5 goals @1.85 en over 4.5 goals @2.9. Laatste 3 thuiswedstrijden van ajax zijn er respectievelijk 2 x 6 en 1 x 7 goals gevallen. Morgen tegen de graafschap zie ik niet anders gebeuren. Ajax scoort dit seizoen gemiddeld 3.71 doelpunten per thuiswedstrijd en de graafschap gemiddeld 2.1 tegen in de uitwedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas alleen wallsall was goed. Sassuolo was een gelijkspel geworden en ajax liet het zwaar afweten met een schamele overwinning van 2-1.

Zaterdag liverpool leicester nr 8 VS nr 1. Leicester to win @ 3.75 double chance x2@ 1.87 en draw no bet @ 2.8

Leicester heeft de laatste 4 uitwedstrijden gewonnen en elke keer 3x gescoord. De laatste 5 wedstrijden 4 gewonnen en 1 gelijk tegen manchester.

Liverpool van de laatste 5 thuiswedstrijden 2 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren. De 2 winstpartijen waren tegen de nr 18 en nr 20. Uit de laatste 3 uit en thuis wedstrijden hebben ze slechts 1 punt gehaald.

De odds zijn wederom erg hoog, value meer dan aanwezig

A.s. zaterdag in the championship:

Derby County vs Fulham Derby @ 1.5

Nr. 2 vs nr. 18

Derby heeft van de laatste 5 thuiswedstrijden er 4 gewonnen, Fulham 5 punten uit de laatste 5 uitwedstrijden.

Morgenavond italy serie b

Crotone vs trapani crotone @ 1.87

Nr.1 vs nr. 11

Crotone van de laatste 5 thuis wedstrijden de laatste 4 gewonnen, de andere gelijkgespeeld.

Uit de laatste 5 uit en thuis wedstrijden 13 punten.

Trapani uit de laatste 5 uitwedstrijden slechts 2 punten gehaald.

Uit de laatste 5 uit en thuis wedstrijden maar 6 punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Vandaag speel ik:

Pacos Ferreira VS Vitoria Setubal

BTTS @ 1,85 

Pacos heeft 11 goals gemaakt in de laatste 5 thuis wedstrijden en in de laatste 5 wedstrijden tegen Setubal hebben ze elke wedstrijd gescoord, dus ik zie ze hier wel minimaal een goal maken, mede omdat de verdediging van Setubal nogal wat scheurtjes vertoont. Setubal daarentegen heeft 4 van de laatste 5 uitwedstrijden gewonnen met in totaal 9 goals dus met scoren lijken ook zij geen moeite te hebben. Ik zie ze hier dus allebei wel een goal maken en vind de prijs daarvoor prima.

Ik speel hem zelf op Partysports en daar is hij dus 1.85 maar op de meeste bookies staat hij zelfs rond de 1.91

GL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.