Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

Arsenal over 5.5 corners @ 1.65 zie ik wel gebeuren, spelen altijd behoorlijk aanvallend en de afgelopen wedstrijden hebben ze dat ruim behaald.

Speel deze in een combo met CSKA winnen tegen PSV. Zonder Guardado, de Jong en Willems speelt PSV behoorlijk matig voetbal (zie elke wedstrijd van ze) helaas, zie ze dit niet winnen tegen CSKA. De quote voor CSKA staat rond de 1.88.

GL.

Die corner bet is iig al binnen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup, eerste helft hadden ze er 0, tweede helft iets van 8, dus ruim voldoende.

@ Wouter . Barca moest X2 zijn, Arsenal moest winnen, maar toch heb je een prima avond. Uiteraard fijn voor je, maar wellicht kun je vantevoren hier je bets plaatsen, dat is altijd beter dan aftertimen.

Voorbeeld -->

Ik speel vanavond bij CSKA - PSV in elk geval boven de 3.5 kaartenbet. Dit betekent dat er minimaal 4 kaarten dienen te vallen. Dit zijn de statistieken van de scheidsrechter die de wedstrijd fluit: http://nl.soccerway.com/referees/ruddy-buquet/52844/

Quotering is 1.72 bij Unibet.

Die neem ik in een combo met de scheids bij de wedstrijd van Astana - Galatasaray onder 4.5 @ 1.88 Die heeft in zijn afgelopen negen wedstrijden namelijk geen enkele wedstrijd boven de 4 gele kaarten gezeten: http://nl.soccerway.com/referees/martin-strombergsson/188685/

GL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht vanavond de avond van Jurgen Locadia. CSKA Moskou is nu ook weer niet zo heel sterk, en PSV in goede doen kan CSKA makkelijk op de knieen krijgen. Ik denk dat Locadia zich gaat laten zien nu hij de kans krijgt omdat Luuk de Jong geblesseerd is.

Ik zet totaal 20 euro in op deze wedstrijd:

Locadia to score 8 @4.90

Locadia to score first 2 @12

Locadia to score at least 2 2 @21

HTFT PSV 3 @10

PSV to win 5 @ 5.90

CMON PSV!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jackpot, ik ben een groot PSV fan, en hoop echt dat je gelijk krijgt haha

Maar serieus, ik ben er bang voor. Alle tekenen wijzen erop dat dit een hele moeilijke avond wordt voor PSV. Blessures van de Jong, Willems, Guardado, een CSKA dat uit bij Wolfsburg heeft verloren en nu moet winnen, een CSKA dat thuis eigenlijk nooit verliest.

Ik hoop het je hopen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV heeft inderdaad teveel blessures van belangrijke spelers. CSKA heeft in de laatste 12 wedstrijden 2 keer verloren, waarvan 1 keer uit bij Wolfsburg. CSKA gaat het, helaas voor Nederland, winnen.

Bij Malmö hebben ze het veld een paar meter minder breed gemaakt, gaan vol op de verdediging spelen. Vorige ronde slechts 2-0 verloren bij PSG. Dus tipje voor under 2,5 @2,95 en under 3,5 @1,85.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht vanavond de avond van Jurgen Locadia. CSKA Moskou is nu ook weer niet zo heel sterk, en PSV in goede doen kan CSKA makkelijk op de knieen krijgen. Ik denk dat Locadia zich gaat laten zien nu hij de kans krijgt omdat Luuk de Jong geblesseerd is.

Ik zet totaal 20 euro in op deze wedstrijd:

Locadia to score 8 @4.90

Locadia to score first 2 @12

Locadia to score at least 2 2 @21

HTFT PSV 3 @10

PSV to win 5 @ 5.90

CMON PSV!

Jij als PSV'er in hart en nieren is dit naartuurlijk een bet die je HOOPT, naar als je realistisch kijkt dan is het €20 weggegooid geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb voor Malmo vs Real de volgende bets nu staan:

Under 3.5 @1.85

Under 2.5 @2.95

Under 1.5 @6.50

0-0 @18

0-1 @12

0-2 @8

Laatste 7 thuiswedstrijden in de Champions League verloren ze er 2, 2 keer 0-2 tegen Atletico Madrid en Juventus. Overige 5 wedstrijden kregen ze geen goal tegen. Weliswaar niet tegen de wereldtop, maar toch.

Als het misgaat, gaat het hard mis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks!

Normaal hou ik er niet van om op unders te wedden, maar deze Zweedse scheids hield duidelijk niet van kaarten.

Ondanks mijn PSV hart dat huilt was het wel een mooie wedavond;)

Voor vanavond heb ik reeds staan een combo met PAOK - Borussia en Monaco - Tottenham BTTS @ 3.58

Borussia spaart spelers voor de competitie en Monaco heeft de afgelopen wedstrijden telkens doelpunt tegen gehad.

Ga nu nog even kijken naar o.a. kaartenbets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook even de scheidsrechters bekeken van vanavond, helaas worden bij Unibet waar ik op dit moment speel niet alle wedstrijden aangeboden wat betreft kaarten, maar heb er even een opsomming van gemaakt!

Combo @ 23.21

Lokomotiv Moskou – Skenderbeu Over 3.5 @ 1.77 (6 van de 9)

AZ – Athletic Over 4.5 @ 2 (7 van de 9)

Celtic – Fenerbache red card given YES @ 3.95 (5 van de 9)

Liverpool – Sion Over 3.5 (7 van de 9)

Verder nuttig, helaas (nog) niet te vinden op Unibet

(Idealiter zou ik een combi pakken van over cards bij Sporting, Augsburg, Liverpool en AZ, dat is echt een mooie)

Basel – Lech Poznan Over 3.5 (6 van de 8)

Belenenses – Fiorentina Over 3.5 (6 van de 9)

Sparta Praag – Apoel Over 3.5 (6 van de 9)

Augsburg – Partizan Over 3.5 (TIP 7 van de 8, echt een kaartenstrooier)

Liverpool – Sion Over 3.5 (7 van de 9)

Legia – Napoli (6 van de 8, tevens 3 rode kaarten)

Sporting Braga – Groningen Over 3.5 (TIP 7 van de 8 wedstrijden, tevens 4 rode)

Villareal – Pilzen Under 3.5 (Gozubuyuk fluit, 6 van de 8 wedstrijden onder 3.5 )

En funbet met rode kaart bij Sporting en Celtic zou ik normaliter ook doen gezien de statistieken.

Ik heb aanvullend een combo gemaakt met boven de 3.5 cards bij Celtic en Liverpool @ 2.9

En een funbet op rode kaart voor Kappelhof, Rusnak of Tibbling. Zoals gezegd is die scheids iemand die veel rode kaarten trekt en Braga speelt lekker aanvallend. Daar zal Groningen vast problemen mee krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.