Spring naar bijdragen

De OneTime wedtips!


Nomore

Aanbevolen berichten

Scheidsrechter bij de belangrijke match van Zweden tegen Oostenrijk houdt wel van kaarten trekken:

http://nl.soccerway.com/referees/carlos-velasco-carballo/45077/

Zal een spannende clash worden, dus verwacht wel de nodige actie!

Boven de 3.5 gele kaarten @ 1.60 is wel een mooie vind ik.

Evt. in combinatie met Dumoulin die de Vuelta gaat winnen @ 1.95. Met de tijdrit van morgen zie ik hem een goede kans maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denk jij überhaupt van die wedstrijd? Ik heb een bet staan @6.25 op both to score en Zweden wint. Maar ik twijfel er toch wat over, Oostenrijk is nog ongeslagen.. Aan de andere kant, Zweden moet winnen aangezien Rusland anders over ze heen gaat. Ervan uitgaande dat die gewoon winnen bij Liechtenstein. Oostenrijk heeft tot nu toe in alle wedstrijden gescoord, Zweden heeft alleen uit bij Rusland afgelopen weekend niet gescoord.

Al met al verwacht ik een open wedstrijd met meer dan 2.5 goals. Misschien dat ik nog een kleine verzekering pak op een gelijkspel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen staat er wel een leuk koersje In Reims op het programma...

4ème course - Grand Prix de Reims - Départ 18h10

Ik zie wel wat in de 15 Brasil Boko en zou deze dan toe spelen naar de favo, de nr 7 Orléans Font.

Omdat de 7 waarschijnlijk best wel dik favoriet gaat worden is het aantrekkelijk om de 15 vooral winnend te spelen, daar zit de meeste value.

Indekken met koppel mocht de 15 geklopt worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.