Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

welke paarden zijn dat PM me anders even hierover... ;-)

Dat ga ik voor je navragen!

Over 2 weken NK Kortebaan, notabene in m'n eigen woonplaats. Uiteraard een wedje plaatsen, doe je mee? En niet onbelangrijk, heb je tips? Volgens mij wordt volgende week de line-up bekend gemaakt.

Zodra de line up bekend is heb ik wel tips, maar kan nu wrs al zeggen dat wanneer Edo Venus aan de start komt die wrs de grootste kanshebber voor de winst is.

Duindigt is leuk om te gaan als het derby dag is, dan is het druk en zijn er ook heel veel studenten e.d. die gokje wagen...die dag is er meestal wel leuk te winnen...Dervy dag is meestal begin Augustus, misschien kunnen we dan afspreken om te gaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ga ik voor je navragen!

Over 2 weken NK Kortebaan, notabene in m'n eigen woonplaats. Uiteraard een wedje plaatsen, doe je mee? En niet onbelangrijk, heb je tips? Volgens mij wordt volgende week de line-up bekend gemaakt.

Echt gaaf om te zien. Een echt spektakel. Prachtig filmpje! Dat wordt genieten TSO!

Ik ken dit niet maar het is een leuk dorpsevenement wat veel volk en vrouwen trekt :)>-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Heb ook wel eens gewed op paardenraces via Runnerz.nl. Mooie, uitgebreide site met veel wedopties. Ook leuk dat je meteen de race online mee kon kijken, wat het meteen een stuk spannender maakt. Helaas nooit wat mee verdiend, ook omdat ik niet echt vooronderzoek deed/verstand van zaken had. Zo'n race ooit in het echt kijken staat nog op mijn to-do lijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verdiep me er dus wel heel veel in dat is 1 van mijn hobby's...En ik wil ook altijd de race zien als ik op een paard wed zodat ik kan zien wat er misging als hij/zij niet wint...

Kortebaan wed ik nooit veel op, omdat het nicht echt mijn ding is, wel leuk om naar te kijken maar er gebeuren teveel dingen omheen waardoor ik er liever niet op wed of heel weinig...

Speel misschien paar duootjes.

Ik kijk meer uit naar grote koersen in Zweden a.s. zondag en eind Mei 1 van de grootste races van het jaar ook in Zweden waar ik al belangen heb met een paard wat deze koers reeds eerder won en nu lang erg mooi aan de cote stond ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.