Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Dat zijn zijn eigen woorden uit het verleden op het paarden forum ;-)

Maar als je bijvoorbeeld op de nederlandse koersen geld in zou zetten via runnerz.nl beinvloed je wel heel snel de cote omdat er weinig omzet is..dus dan niet slim om je beste tip te geven..

maar bij een race zoals deze maakt het niet uit, ik heb al aan een vaste cote gespeeld..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen via Runnerz...

Maar kortebaan is ook voor een groot deel geluk ivm loten na iedere omloop...

Voordeel daarvan is wel weer dat je goede (hogere) odds krijgt voor de winnaar..

Ik houd goede tips niet voor mezelf TSO, alleen als ik in kleine pools speel, met 3 ton winnend spel in PMU koersen maakt het me niks uit ( al hield ik Secret Boy aan 17/1 wel stil hahahaha )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen via Runnerz...

Maar kortebaan is ook voor een groot deel geluk ivm loten na iedere omloop...

Voordeel daarvan is wel weer dat je goede (hogere) odds krijgt voor de winnaar..

Ik houd goede tips niet voor mezelf TSO, alleen als ik in kleine pools speel, met 3 ton winnend spel in PMU koersen maakt het me niks uit ( al hield ik Secret Boy aan 17/1 wel stil hahahaha )

Dat zeg ik dus hahaha

Maar Secret Boy had ik ook winnend en de koppels goed :-)

Was voor mij vaste winnaar (van de dag) van kop af, daar had ik geen tip van een ander voor nodig, ik volg alles dus zie ook bijna alles ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aankomend weekend zijn er grote koersen in Zweden dan zal ik wel wat content plaatsen...

En voor 6/7 juni heb ik ook nog wel wat.......stay tuned :)

Dit weekend inderdaad Elitloppet, de meest prestigieuze koers ter wereld. Ik ga zelf ook een klein betje plaatsen denk ik. Wacht naast jouw tips ook even de aanbevelingen van mijn Zweedse familie/vrienden af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus al Nahar getipt voor de grote race.

Mosaique Face is nu het snelst van iedereen, maar ik weet niet zeker of die 2 x voluit kan gaan op 1 dag, anders kan die het ook winnen.

Maar ik denk nog steeds als Nahar de finale haalt, dat hij dan op zijn best is en iedereen kan verslaan.

Ik heb er bij verschillende sites mijn geld op gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welke paarden zijn dat PM me anders even hierover... ;-)

Dat ga ik voor je navragen!

Over 2 weken NK Kortebaan, notabene in m'n eigen woonplaats. Uiteraard een wedje plaatsen, doe je mee? En niet onbelangrijk, heb je tips? Volgens mij wordt volgende week de line-up bekend gemaakt.

Zodra de line up bekend is heb ik wel tips, maar kan nu wrs al zeggen dat wanneer Edo Venus aan de start komt die wrs de grootste kanshebber voor de winst is.

Duindigt is leuk om te gaan als het derby dag is, dan is het druk en zijn er ook heel veel studenten e.d. die gokje wagen...die dag is er meestal wel leuk te winnen...Dervy dag is meestal begin Augustus, misschien kunnen we dan afspreken om te gaan..

Edo Venus won gisteren wel de kortebaan van Venhuizen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.