Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Voor winnend spel op 1 enkele koers zou zo'n paard misschien 1.50 / 2.00 euro brengen maar het gaat hier om de V75 waar je 7 winnnaars moet voorspellen uit 7 koersen, dus de minimale uitbetaling zal altijd een paar tientjes zijn, maar kan ook tonnen zijn...

Meestal brengt het een paar duizend omdat er bijna altijd wel 1 of 2 verrassingen winnen.

Als er teveel favorieten winnen blijft de poule toch staan en volgende keer als bonus toegevoegd? Weet ff niet meer exact hoe het zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Geldwolf Wie schrijft in ...naam die voorbeschouwingen op runnerz, er staan (zoals gewoonlijk) nu weer dingen in die totaal onwaar zijn, en vaak bekritiseert dit figuur toprijders alsof het niets is.

En vaak tipt hij dingen die echt helemaal nergens op slaan.

Ik hoop niet dat jij het bent ;-)

Kijk ik nooit naar sowieso. Gewoon lekker op je eigen research vertrouwen. Tips verlagen immers alleen maar de quotering haha, nooit intrappen.. zeker niet de tips van een broker!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remco86 Ik denk natuurlijk zelf er het beste verstand van te hebben ik kijk zoveel als mogelijk en let altijd goed op want er in een koers gebeurt , en ik speel dus altijd wat ik zelf zie, maar lees natuurlijk wel hoe anderen er over denken en dat kan vaak interessant zijn met info uit de stal oid maar diegene die op runnerz de voorbeschouwingen doet zit er echt bijna altijd naast en tipt soms volslagen outsiders die echt geen kans maken, en dat vind ik prima dan brengen de mijne meer ;-) Maar ook worden rijders als Bjorn Goop die imho de beste pikeur vd wereld is, soms afgekraakt over hoe ze een koers reden, en nu ook weer iemand anders en dat vind ik al niet normaal of taak van een tipper maar als het verhaal dan ook nog eens van geen kanten klopt dan vind ik dat uiterst irritant.

Back on business @TheGreatOne hier de paarden die ik zie voor de V75 morgen, dus neem die mee in je spel.

In de V75 morgen zie ik in race 6 een vast koppel namelijk 1/4

Ik denk dat de 4 zeker de kop neemt en de 1 gaat mee op zijn rug en zo komen ze denk ik ook over de finish.

Race 8 loopt Nahar (4) weer eens wat in principe 1 van de betere paarden in Zweden is maar vaak problemen heeft en op warme zomer dagen altijd minder is (!), maar mocht hij morgen toch zijn dag hebben rolt hij dit veld op.

Race 11 zie ik de 2 en de 3, die staan allebei nog leuk aan de cote op het moment. Wie van hen de kop kan nemen houdt die denk ik ook tot op de finish.

Het laatste onderdeel lijkt me dat de favoriet "gewoon" wint de nummer 1.

Veel succes met invullen de V75 en hopelijk winnen "we" :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor winnend spel op 1 enkele koers zou zo'n paard misschien 1.50 / 2.00 euro brengen maar het gaat hier om de V75 waar je 7 winnnaars moet voorspellen uit 7 koersen, dus de minimale uitbetaling zal altijd een paar tientjes zijn, maar kan ook tonnen zijn...

Meestal brengt het een paar duizend omdat er bijna altijd wel 1 of 2 verrassingen winnen.

Als er teveel favorieten winnen blijft de poule toch staan en volgende keer als bonus toegevoegd? Weet ff niet meer exact hoe het zat.

Er zijn uitbetalingen voor 5,6 en 7 goed.

Maar 5 en 6 wordt niet uitbetaald als er teveel winnaars zijn, en dan gaat dat bedrag naar de volgende V75 jackpot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor winnend spel op 1 enkele koers zou zo'n paard misschien 1.50 / 2.00 euro brengen maar het gaat hier om de V75 waar je 7 winnnaars moet voorspellen uit 7 koersen, dus de minimale uitbetaling zal altijd een paar tientjes zijn, maar kan ook tonnen zijn...

Meestal brengt het een paar duizend omdat er bijna altijd wel 1 of 2 verrassingen winnen.

Als er teveel favorieten winnen blijft de poule toch staan en volgende keer als bonus toegevoegd? Weet ff niet meer exact hoe het zat.

Er zijn uitbetalingen voor 5,6 en 7 goed.

Maar 5 en 6 wordt niet uitbetaald als er teveel winnaars zijn, en dan gaat dat bedrag naar de volgende V75 jackpot.

Ah, dat was het inderdaad! Thanks!

@TheGreatOne, ik kom of vandaag of morgenochtend met mijn lijstje. Ik zal mijn hele V75 lijstje hier posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook wel even V75 lijstje posten, wat ik zei ik vind het zelf als liefhebber echt een slecht programma, maar als gokker maakt dat natuurlijk niets uit.

Je kan de zweedse koersen gratis kijken met die link die ik al eerder heb geplaatst.

Zondag op Duindigt trouwens wel hele mooie koersen met de dravers Derby selecties, en dan is over 2 weken de derby zelf. Zondag wel de derby voor de renpaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog even wat research gedaan en info gevonden van de trainer en rijder Robert Bergh, Montdore in onderdeel 1 schijnt zijn volgende koers in de finale te lopen, dus loopt nu met schoenen en zal dus wrs niet helemaal uitgemolken worden...dus toch kans op verrassing misschien//

Nahar in onderdeel 3 heeft wel beter getraind maar gaat voor het eerst in jaren met oogkleppen lopen dus dat kan heel goed of heel slecht uitpakken, ik ga er iig niet teveel op inzetten.

het meest optimistische was hij over paard;

de 2 Part Nan Angelen in onderdeel 6, die zag ik zelf dus ook al winnen zeker als die gelijk de kop kan pakken, maar nummer 3 met Jorma Kontia zal dat ook wel willen en er vol voor gaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We delen samen @The_Special_One mocht die bij mij vallen :-) Dank voor de tips en ook nog een paar van Runnerz zelf meegenomen.

Dannero, 08.08.2015 6. koers, 14:30

Controleer onderstaande weddenschap zorgvuldig. Als je de weddenschap bevestigt zal de weddenschap worden verwerkt. Bij acceptatie door het totalisatorsysteem zal de inzet van je saldo worden afgeschreven.

Weddenschap: V75

Inzet: € 0,06

Aantal combinaties: 486

Totaal bedrag: € 29,16

Saldo: € 30,00

Uw gekozen paarden:

Race 1: 4: Montdore

Race 2: 1: Galileo*

2: Tangen Piril*

3: Tangen Loke*

Race 3: 1: Shaq is Back

4: Nahar

5: Knows Nothing*

Race 4: 1: Antti Sisu

4: M.T.Jeopardy

Race 5: 5: Sagi Järven

6: Schampis

8: Egge Odin*

10: Tangen Haap

11: Åsakjappen

12: Cali Maks

13: Trippa Undan

14: Titan Tabac

15: Mel Odin

Race 6: 2: Part Nan Angelen

3: Lucky Luke Zenz

5: Caddie Hit

Race 7: 1: Nadal Broline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Runnerz zelfs geeft deze tips:

V75-1: 4 Montdore

V75-2: 1,2,3

V75-3: 4,5

V75-4: 2,4,6,7,11

V75-5: 6,8,10,11,12,14,15

V75-6: 4,5,6

V75-7: 1 Nadal Broline

Ik ga nu wat invullen met de tips van @The_Special_One aangezien de rest nog niet gepost heeft en we zo al los gaan.

V75 -6 is alleen anders de rest zijn de zelfde tips

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We delen samen @The_Special_One mocht die bij mij vallen :-) Dank voor de tips en ook nog een paar van Runnerz zelf meegenomen.

Dannero, 08.08.2015 6. koers, 14:30

Controleer onderstaande weddenschap zorgvuldig. Als je de weddenschap bevestigt zal de weddenschap worden verwerkt. Bij acceptatie door het totalisatorsysteem zal de inzet van je saldo worden afgeschreven.

Weddenschap: V75

Inzet: € 0,06

Aantal combinaties: 486

Totaal bedrag: € 29,16

Saldo: € 30,00

Uw gekozen paarden:

Race 1: 4: Montdore

Race 2: 1: Galileo*

2: Tangen Piril*

3: Tangen Loke*

Race 3: 1: Shaq is Back

4: Nahar

5: Knows Nothing*

Race 4: 1: Antti Sisu

4: M.T.Jeopardy

Race 5: 5: Sagi Järven

6: Schampis

8: Egge Odin*

10: Tangen Haap

11: Åsakjappen

12: Cali Maks

13: Trippa Undan

14: Titan Tabac

15: Mel Odin

Race 6: 2: Part Nan Angelen

3: Lucky Luke Zenz

5: Caddie Hit

Race 7: 1: Nadal Broline

Succes en hopen dat we winnen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@The_Special_One

Ik schrijf gelukkig geen voorbeschouwingen

Ik ben het niet helemaal met je eens over de tips en voorbeschouwingen ik vind dat ze het best aardig doen en als je het systeem vannaf het begin had gevolgt had je voor gestaan.

Het is ook niet makkelijk iedere week een voorbeschouwing te schrijven waar je wat aan heb inclusief outsiders die meedoen voor de overwinning.

Dat hij af en toe kritisch is op rijders is zijn mening doe ermee wat je wil.

@ Remco86

Jij zegt dat je de tips van de broker niet vertrouwt dat is je goed recht natuurlijk.

Maar Runnerz wil juist dat zijn klanten winnen waardoor ze meer omzet kunnen genereren dus ze zullen nooit expres slechte tips geven.

mijn tip van de dag is de 1 in het vierde onderdeel van de v75

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.