Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Vandaag een aantal kwalificaties voor de dravers derby over 2 weken, de grootste koers voor 3 jarige paarden in Nederland.

Deelnemers moeten bij de eerste 4 komen on 1e gelid te krijgen wat belangrijk is om goede positie te krijgen in de derby.

Maar sommige zullen dus misschien niet helemaal voluit gaan vandaag om te winnen want 2,3,4 is ook goed, en je wilt geen risico nemen dat je paard in galop gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een week naar Ibiza ( daarom alvast een paardje voor zaterdag)

zie 1 paard in het derde onderdeel van de v75 zaterdag

Paard nummer 3 Only One Winner. Was erg goed vorige keer en word alleen maar beter denk ik.

verder een moeilijk programma.

Suc 6 iedereen

Bedankt, ik ga zeker spelen, jij kan voorlopig niet stuk bij mij.

V75 is Zweden toch en dan welke plaats?

Vakantie of voor werk naar Ibiza?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even naar de card te kijken van de komende v75, en zie Nahar met Robert Bergh en Royal Fighter met Jennifer Tillman in twee races voorbij komen. Is me eerlijk gezegd nooit eerder opgevallen, klopt dit wel?

Jawel dit is een jaarlijkse koers waar dezelfde paarden 2 keer tegen elkaar lopen maar dan met verschillende starnummers.

En als niet 2 x hetzelfde paard wint wat bijna zeker is in deze koersen, dan krijgen we nog een 3e koers ook maar dan een match a deux.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even naar de card te kijken van de komende v75, en zie Nahar met Robert Bergh en Royal Fighter met Jennifer Tillman in twee races voorbij komen. Is me eerlijk gezegd nooit eerder opgevallen, klopt dit wel?

Jawel dit is een jaarlijkse koers waar dezelfde paarden 2 keer tegen elkaar lopen maar dan met verschillende starnummers.

En als niet 2 x hetzelfde paard wint wat bijna zeker is in deze koersen, dan krijgen we nog een 3e koers ook maar dan een match a deux.

O, nu zie ik het ja. De Åby Stora Pris, voor de mede onwetenden onder ons, hier de verklaring van Wikipedia. Voor zover ik nu zie zijn dus race 1 en race 5 voor de v75 onderdeel van deze prijs (race 4 en 8 van de dag)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rhellevo

Ik ga lekker op vakantie

De websites die ik vaak gebruik zijn aftungbladet.se maar eigenlijk alleen de live twitter feed op zaterdag komen vaak interessante dingen voorbij over de warming up van een paard of de ijzers.

Verder kijk ik op zaterdag ochtend op het kanaal van atg de voorbeschouwend van de analisten en trainers.(is op runnerz te volgen op het Zweedse kanaal.)

maar vooral heel veel koersen kijken en af en toe een beetje eigenwijs zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.