Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

@The_Special_One

Sorry voor de late reactie ben heel druk geweest.

Het antwoord van je vraag over de afronding ligt in het totalisator besluit 2013-2015. ( dat zijn de voorwaarden waarop de Kansspelautoriteit de vergunning heeft afgegeven).

Artikel 27: Berekening van de uitbetalingen

1. Voor uitbetaling aan de winnaar of winnaars van weddenschappen is beschikbaar een bedrag dat

minimaal 50% van de totale inzet op de betreffende spelsoort bedraagt. Het bedrag aan inhouding

wordt op een halve Euro naar boven afgerond alvorens het in mindering op de totale inzet wordt

gebracht. Het na inhouding resterende bedrag wordt in dit artikel verder aangeduid als het voor

uitkering beschikbare bedrag.

2. Op elke gewonnen weddenschap wordt steeds tenminste een bedrag gelijk aan de inzet uitbetaald.

3. Ten aanzien van iedere soort weddenschappen, die op een bepaalde wedstrijd is afgesloten, wordt

door Sportech berekend en bekendgemaakt welk bedrag er per, op die weddenschappen, ingezette

Euro voor uitbetaling beschikbaar is. Bij de berekening van de uitbetalingen worden deze per

ingezette halve Euro op 10 Eurocent naar beneden afgerond.

4. Bedragen, die volgens de in dit artikel gestelde bepalingen met betrekking tot de wijze van afronden

bij het berekenen van de uitbetalingen vrijvallen, vallen ten deel aan Sportech.

5. Indien er slechts één winnaar is van een bepaalde soort weddenschap op een wedstrijd afgesloten,

wordt het gehele voor uitkering beschikbare bedrag aan die winnaar uitbetaald.

6. Indien er meerdere winnaars zijn van een bepaalde soort weddenschap op een wedstrijd afgesloten

wordt het voor uitkering beschikbare bedrag aan hen toegekend in gedeelten, die zich tot elkaar

verhouden als de door hen respectievelijk op de gewonnen weddenschappen ingezette bedragen.

7. Indien ten aanzien van een bepaalde soort weddenschappen afgesloten op een wedstrijd geldt dat

meer dan één gespeeld paard of (groepen) paarden op het wedticket tot een winnende

weddenschap leidt, dan ontvangen de winnaars tenminste een uitbetaling gelijk aan hun eigen inzet.

Het daarenboven voor uitkering beschikbare bedrag wordt gesplitst in evenveel gelijke delen als er

(groepen) paarden bij betrokken zijn. De bedragen, die bij de deling worden vastgesteld, worden

naar beneden op een halve Euro afgerond. Op ieder van deze delen vindt het bepaalde in lid V en lid

VI overeenkomstige toepassing. Mocht het voorkomen, dat op een paard geen weddenschappen zijn

afgesloten, dan zal het daarop betrekking hebbende voor uitkering beschikbare bedrag worden

toegevoegd aan het voor uitkering beschikbare bedrag van dezelfde soort weddenschap van het

paard of paarden, waarop wel weddenschappen zijn afgesloten.

De reden dat je het op vooral op zweden merkt is omdat het 1 van de weinige landen is die niet hetzelfde doet.

De zweden geven een exact bedrag van bijv 1.89, waar de rest van de totalisators alles afrond bijv

- Frankrijk pmu

- Afrika

- Engeland

-Nederland

Ik hoop dat ik een duidelijk antwoord heb kunnen geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Boelie @The_Special_One @Remco86 @allepaardentoppers @gokkers

Ik ga deze zaterdag meedoen met de V75 op Runnerz en ga in totaal 30 euro inzetten. Ik weet hier niks van af en voordat ik random ga gokken heb ik jullie hulp nodig. Iedereen die een tip(je) geeft die ik gebruik deelt evenredig mee in de totale omzet die we met deze weddenschap gaan maken. Ik zet alleen in en jullie geven mij de paardjes :-) Kom maar door heren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOne

Veel suc6 de v75 is eigenlijk het mooiste paardespel waar je voor redelijk weinig geld een klapper kan maken.

Ik speel dit al jaren met veel plezier.( en soms een steen in mijn maag als het net mis was).

Zal het verhaal van een zekere geldwolf die met een paardenhoofd verschil 688.000 euro misliep nog wel eens uitgebreid opschrijven.

ik zal donderdag als ik wat contact heb gehad met wat mensen uit zweden mijn gekozen paarden posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOne Ik zal er einde vd week ook mijn licht over laten schijnen, aangezien ik Zweden op de voet volg :heb ik misschien wel 1 of leuke paardjes -) En zo wel mooi zijn als jij het goed invult :D

Had toevallig net nog een triootje op Halmstad van 54 euri met 1 van mijn favorietjes die ik volg die ik hier al eens eerder genoemd heb No'ken Frakkert, echt een lekker paardje is dat om te spelen.

Zaterdag dan maar de onetimer met de V75 ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb al even gekeken maar ik vind het deze week niet echt een boeiende V75 met weinig interessante deelnemers, maar dat zegt natuurlijk niets dat er niet dik gewonnen kan worden. Er lopen een paar zware favorieten, dus mochten die het laten afweten krijg je al een hele hoge uitbetaling.

Benieuwd wat de rest ervan vindt.

Ik zal wrs morgen even mijn keuze toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor winnend spel op 1 enkele koers zou zo'n paard misschien 1.50 / 2.00 euro brengen maar het gaat hier om de V75 waar je 7 winnnaars moet voorspellen uit 7 koersen, dus de minimale uitbetaling zal altijd een paar tientjes zijn, maar kan ook tonnen zijn...

Meestal brengt het een paar duizend omdat er bijna altijd wel 1 of 2 verrassingen winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.