Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Zeker! Ook nog een mooi hippodrome bezocht in Carpentras (weer 1 erbij op het lijstje)

De velden voor de Derby dag staan inmiddels online........valt mij persoonlijk een beetje tegen en zoals het nu staat ga ik ook niet, dan pak ik liever een grasbaan in Duitsland met 10k bezoekers en meer omzet/gezelligheid ipv Duindigt.

Voor de Derby hou ik vast aan Facebook, al kon deze niet overtuigen in de Selectiekoers....

Het is een open derby dit jaar dus een leuke uitbetaling wordt het sowieso :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Facebook was echt slecht die dag, kwam niemand voorbij de laatste rechte lijn na een mooie koers, maar misschien had die zijn dag niet.

Ik hoop en denk dat Fidelity Rhythm het gaat winnen, zeker na haar laatste 2 koersen met en zonder ijzers en laatste keer ook nog een onmogelijk parcours.

Maar verder vrij open koers dus ik denk een mooie trio uitbetaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ben ik met je eens.

Maar om nou voor 2 koersen erheen te gaan.......tsja dan kan ik wel thuis via de account van mn pa kijken.

Misschien moeten we dan maar met zn allen naar Wolvega met de UET Grand Prix of Ascot Day? Of Giganten?

Pakken we er een nachtje hotel bij ofzo, daar lekker samen borrelen en sterke verhalen ophalen of potje kaarten oid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga sowieso zondag want ik woon nog geen 15 minuten van Duindigt af dus voor mij weinig moeite...

Maar als we een keer met een groep willen afspreken is Wolvega wel leuker idd op een grote koersdag, want het is er mooier, je kan de races beter zien, beter eten en drinken, etc en dan zou je idd daarna nog door kunnen gaan met drinken en/of kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanstaande zondag is de Derby: de grootste dag van het jaar voor de Nederlandse Draf en Rensport op Duindigt in Wassenaar. Als je ooit van de sfeer wil genieten en een flink pak geld wil winnen, dan is zondag 23-8 de dag! Er zijn dikke poolgaranties van onder andere 5.000 euro en 10.000 euro. Dat betekent dat er op die koersen op bepaalde spelletjes minimaal die bedragen uitbetaald worden, ongeacht wat er ingezet wordt. En dat kan al vanaf 50 cent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 10K garantie staat op de derby en op die koers komt die 10K er sowieso wel in, want dat is de mooiste en beste koers van de dag ;-)

En heb jij @Wolfie daar al een plan voor of speel je zomaar lukraak.

Ikzelf speel alles uit Fidelity Rhytyhm en dan hopen op een mooi trio.

Er kan trouwens voor het eerst V5 gespeeld worden op Duindigt, dat is ook wel interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik trommel altijd wat vrienden bij elkaar voor de grote trio koersen en dan leggen we allemaal 10 euro in voor een groepsticket. Voor tips lees ik het blad Draf en Rensport maar eigenlijk vind ik de tipper van runnerz.nl een stuk beter. Ik print deze gratis tips altijd vooraf uit en ze zijn heel vaak heel goed in de buurt. De V5 is zeker heel interessant, lage inzet per combinatie en een mooie pot. Ook ideaal om samen te spelen. Ik heb er zin! Derby fever!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.