Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

10 D’ONE One of the leading mares in Europe makes her North American debut. By all accounts, she is an exceptional trotter, winning some of the most prestigious races in the sport for mares overseas. Her qualifier was excellent. Have to believe the 1 1/8th miles distance helps her. Watching some video of her races, she seems to have speed. I expect we see that today.

2 THE BANK His dam was an amazon and this colt has really put it all together lately. His coming out party this year was a big rally to be second in The Goodtimes and he hasn’t looked back since. Overshadowed by stablemates, he has a major post edge and is the pick to upset!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee van de qoute maar ik speel de 6e koers D,One

@ geldwolf

Hoe kan ik je bedanken?

Ik heb vandaag de v75 gespeeld en niks gewonnen, ja 6goed waar was niet veel.

Ook nog wat losse koersen gepakt.

Toen zag ik jou berichtje over de 6e koers D.one!!

Ik mijn laatste €39 erop gezet,, ik kon de race niet kijken op mijn mobieltje, USA staat er niet tussen op de mobile app, dus ik de hele tijd verversen van de pagina!!!

BAM BAM BAM

€ 612

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee van de qoute maar ik speel de 6e koers D,One

@ geldwolf

Hoe kan ik je bedanken?

Ik heb vandaag de v75 gespeeld en niks gewonnen, ja 6goed waar was niet veel.

Ook nog wat losse koersen gepakt.

Toen zag ik jou berichtje over de 6e koers D.one!!

Ik mijn laatste €39 erop gezet,, ik kon de race niet kijken op mijn mobieltje, USA staat er niet tussen op de mobile app, dus ik de hele tijd verversen van de pagina!!!

BAM BAM BAM

€ 612

Gefeliciteerd @rhellevo, een heel mooi bedrag wat je hebt gewonnen.

Mocht je nog een youtube filmpje tegenkomen van de race met D'one. Plaats deze maar hier.

Dankzij een posting van @geldwolf een mooi bedrag gewonnen op Runnerz. Mooie tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.