Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Ik Facebook 1-2-3 met alles erom heen zoals het nu staat.

Ga niet naar de baan.

Den Oever ben ik ook niet.

Volgend weekend alweer 2 dagen Mysteryland en weekend daarop zit ik 3 dagen in Duitsland (waar ik ook een schitterende koersdag mee pak in Quackenbruck, daar komen 10k+ mensen btw!! )

Zondag maar ff een slow chat topic maken hier :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Runnerz verkopen ze momenteel aandelen voor een groot groepsticket in de V5.

Zit er wel ok uit, vrij risicovol maar dan kan je ook wat winnen :)

Facebook start in de Derby, was voor de selectiekoersen zelfs de lichte favoriet, maar kwam niet goed uit de verf in de selectie.....

Daarom zal hij nu in het 2e gelid moeten beginnen maar daardoor is de quotering ook hoger :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was ik aan het drinken in de stad en niks gespeeld, jammer want Zoe W leek mij wel een vaste met die Marco Spin erachter. En die won dus en bracht nog een mooie cote ook.

Morgen ga ik 2 koersen aanpakken, de legends koers alles op oude held G v Eykelenborg (vroeger met o.a. Kees Verkerk) en nu met Cumlaude Newport imho het beste paard van de koers, ben alleen bang voor Carl Lewis (over mooie namen gesproken).

En de derby speel ik Fidelity Rhythm als 1,2 met alle. En dan nog wat favorietjes in de trio extra en wat duo's.

En dan hier en daar nog wat kleine dingetjes als ik op de baan wat zie in het voorwerk of info krijg van eigenaars of trainers.

Veel succes iedereen... het wordt vandaag en morgen schitterend weer dus lekker naar buiten !

B-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was ik aan het drinken in de stad en niks gespeeld, jammer want Zoe W leek mij wel een vaste met die Marco Spin erachter. En die won dus en bracht nog een mooie cote ook.

Dit is zo jammer he, achteraf iets mooi zeggen, zou het leuk vinden om dit optijd te lezen op onetime, dan kunnen we zelf kiezen of we er iets op gaan zetten.

Volgend x beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de tijd had gehad om het hier op tijd neer te zetten gisteren dan had ik het ook nog wel zelf kunnen spelen.. en de vele drank deed het mij vergeten :-)

En een gezamenlijk wedtopic is wel leuk maar wie gaat er dan inzetten, en wie bepaalt dat.

Ik zie dat alleen zitten als we dezelfde zien in een koers (of 2) en er dan gezamenlijk iets moois van kunnen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen we ook wel 1 van onze bestaande accounts gebruiken als we het voorleggen aan runnerz..en dan alsnog die bonus krijgen..

Denk dat we wel het beste alleen op grote koersen kunnen inzetten in weekenden, en V75 e.d. en niet op kleine koersjes door de weeks ergens, want dan is het moeilijker te volgen voor de members denk ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies wat ik in gedachten heb.

Zelf denk ik aan bijv de V75 wekelijks of tweewekelijks?, verder wekelijks die kwartet JP op Zuid Afrika iedere zondag en dan voor 10 cent invullen per combi, is het ook nog betaalbaar...

En daarnaast op de PMU koersen in Wolvega per meeting 1 of 2 grote bets plaatsen ofzo.

Liefst vanaf bijv het account van @thegreatone idd, de kenners geven het spel door en deze speelt het, eigen accounts zorgen voor verwarring denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als @thegreatone dit wil doen kunnen we kijken of we iets in samenwerking met runnerz kunnen doen

Ik wil zeker mijn account hier voor beschikbaar stellen als we een mooie poule van actieve leden kunnen mee laten doen. (Zeg vanaf 15 man/vrouw). Dan ga ik ook met onze contacten bij Runnerz om tafel om te kijken of ze wat extra's kunnen doen hiermee aangezien het ook een mooie exposure voor hun is en dit kan terug vloeien naar de leden in de poule.

Ik ben sowieso in. Aan hoeveel inleg per persoon zaten jullie te denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar gaan mijn laatste centen op runnerz, kom er ook niet meer terug, zie dat je vanaf heden moet betalen om de beelden te bekijken waar je hebt op ingezet, vind ik in mijn ogen belachelijk, €2,95!perdag

Ik speel soms een paar koersen en dan niet meer, heeft weinig zin om dan €2,95 te betalen voor 4/5 koersen.

Slechte zet van runnerz.

Vraag me ook af waarom ze zoiets doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.