Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Als we redelijk veel deelnemers hebben moet 50 inleg van iedereen eerst genoeg zijn, vanuit die pot wordt er dan gespeeld. En bijv. per maand winstuitkering :-) of geld bijleggen als er nog maar weinig over is...zoiets denk ik. En je mag er ook gewoon mee stoppen als het geld op is, je bent niet verplicht om mee te blijven doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt goed heb net weer even een korte update gegeven daar.

Denk aan starten op zn vroegst begin November en dan inschrijven tot iets van 1 dec en dan echt los...

Heb het momenteel kneiterdruk op werk en ook privé ivm nieuw huis.

Maar we kunnen natuurlijk wel alvast wat mensen warm maken voor onze actie enzo :)

Hoef je niet veel moeite voor te doen. Ik doe mee :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik heb voor de liefhebbers vanavond nog een paard op vincennes frankrijk in de 5e koers Campus du Rib

Is een monte koers ( dat betekend zittend op het paard inplaats van op een sulky erachter)

Het paard heb ik vorige maand zien lopen ging erg goed in deze koers

http://www.geny.com/cheval/campus-du-rib-performance-2015-09-20-vincennes-vs-2015-10-13-vincennes_c750810_f756737_h2424262

Vandaag heeft hij volgens mij niet veel tegenstanders die zoals hij 1.15 hoog kunnen lopen op vincennes over meer dan 2700 meter.

dit is de koers voor vandaag en de tegenstand

http://www.geny.com/cheval/campus-du-rib-performance-2015-09-20-vincennes-vs-2015-10-13-vincennes_c750810_f756737_h2424262

Als hij blijft draven en niet springt volgens mij de winnaar.

ik zal hem dan ook alleen winnend spelen denk dat als hij niet springt dat hij moet kunnen winnen

suc 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net ook een account aangemaakt op runnerz en ik snap er werkelijk nog geen reet van :P

Heb me wel al ingelezen op de site over de verschillende betsoorten, maar wat bijvoorbeeld bedoeld met selections: 7-5-6-2? En hoe wordt dan uitbetaald?

Ga zaterdag denk me eerste betjes eens maken in die V75, even kijken of ik het wat vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.