Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Voor mij is het iets van 2.5 uur rijden als ik met de auto zou gaan (zonder files en ik zou dan sowieso in spitsuur moeten rijden dus dat zou nog veel langer worden )

Ik ben dus sowieso out.

Ben wel benieuwd wat runnerz ons gaat aanbieden, ik verwacht er vrij weinig van eigenlijk gebaseerd op wat ze normaal aan bonusjes geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okeey, ik heb wat € op Runnerz gezet en ga Zaterdag meedoen met de V75.

Heb er voor gekozen om automatisch mijn paardjes te laten kiezen door Harry Boy aangezien ik er echt 0 verstand van heb, wel lijkt het me echt leuk om dit te doen.

Ik neem aan dat je de races gewoon kosteloos kunt bekijken bij Runnerz?

Als ik me niet vergis vanaf € 5,- inzet, de gehele dag kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn ook mensen die alleen willen kijken en minder dan 5 euro wedden denk ik...

Zo te zien heb je idd de favorieten van het moment... maar heb je in onderdeel 7 niet de favoriet van morgen de nummer 12, dat is 1 van de beste paarden van Zweden. ( Zelf denk ik de dat 5 wint).

het 1e onderdeel loopt een Nederlandse deelnemer nummer 10, die denk ik een leuke outsider is om te spelen / mee te nemen.

2e onderdeel kunnen denk ik de 6 en/of de 7 paard nr. 1 kloppen als ze een goed parcours krijgen.

Vanavond en morgen overdag ga ik verder bestuderen.

Laatste uur voor de start kun je echt goed bekijken wat de mensen gekozen hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.